MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Is het normaal dat het enorm pikt/steekt wanneer je het product voor de eerste maal inbrengt? Alsof mijn tandvlees aan het wegsmelten is.

En je moet 1/4 cc aanbrengen per bitje, is dat dan 2,5 ml voor boven en 2,5 ml voor beneden?

jup, kan ook zijn dat je iets teveel gebruikt hebt

Ok thx, merk dat mn tandvlees op sommige plaatsen ook spierwit is geworden momenteel. Normaal?

jup, er is dus van dat peroxide op je tandvlees gekomen, is niet schadelijk voor 1 keer maar pas wel op. je hebt eigenlijk helemaal niet zoveel van dat spul nodig :)

Had een tijdje geleden ook die van "easy-whitening" besteld (met het blauwe lampje) , had het pakketje opzij gelegd en ben nu de handleiding verloren!!
kan er iemand dat posten of PM-en ???
thx.

Ik heb zelf geel tandbeen, komt door antibiotica-kuren op jonge leeftijd

Van plan om te laten bleken bij de whitesmilecompany... ben er al eens eerder geweest alleen gaven hun geen garantie voor een wittere tint ivm met de antibiotica kuren op jonge leeftijd. (het dus toen niet gedaan, dacht zonder vh geld)

Maybe dat ik het toch nog ga doen, maybe omdat hier mensen zijn met goede ervaringen met tanden bleken met geel tandbeen door antibiotica kuren?

greetz

Kan iemand me een link van een site geven waar je het kan bestellen, ben van België.

Thx

Ik heb zelf geel tandbeen, komt door antibiotica-kuren op jonge leeftijd

Van plan om te laten bleken bij de whitesmilecompany... ben er al eens eerder geweest alleen gaven hun geen garantie voor een wittere tint ivm met de antibiotica kuren op jonge leeftijd. (het dus toen niet gedaan, dacht zonder vh geld)

Maybe dat ik het toch nog ga doen, maybe omdat hier mensen zijn met goede ervaringen met tanden bleken met geel tandbeen door antibiotica kuren?

greetz

Heb het ook eens laten doen bij zo'n bedrijf (was ook verder geen tandarts). Geen verschil, maar wel 200 euro kwijt...

Laatst bewerkt:
Op ebay,link staat hier in het topic ;)

Ikzelf heb het hier van: http://whiteteethonline.co.uk/#/whitening-kits/4551938250

Gisteren begonnen,heb voor foto's genomen en als het de moeite is zet ik ze erop

met de na foto's!

Ik haal niet graag dingen van ebay, thx voor de link.

Heb trouwens een vraagje. Ben vroeger als peuter op mijn voorste tand gevallen en had daar een klein putje. Dat is bij gewerkt geweest. Enig idee of dit ook mee witter zal worden of niet?

Ik haal niet graag dingen van ebay, thx voor de link.

Heb trouwens een vraagje. Ben vroeger als peuter op mijn voorste tand gevallen en had daar een klein putje. Dat is bij gewerkt geweest. Enig idee of dit ook mee witter zal worden of niet?

Dat gaat niet mee witter worden,kan je achteraf bij de tandarts wel

laten bijwerken(kleur aanpassen)!

vorige week tandarts geweest en die merkte er niks van, zo slecht is het dus niet volgens mij.

de eerste keer dat je carbamide peroxide gebruikte, hoeveel nachten heb je het dan ingedaan?
en na hoeveel zag je echt duidelijk resultaat

ehm heb het destijds nadat ik het opgehaald had 4-5 nachten ingedaan, zag al vanaf dag 2 resultaat, dom dat ik geen voor en na foto's heb gemaakt:(

Wat een klote bitjes zeg om in de juiste vorm te krijgen.. ik heb ze allebei verdoet en ze sloten allebei voor geen meter aan.
Ze hebben ook doorzichtige hockey/vechtsport bitjes, heb er daar nog 1 van voor boven dus van het weekend bij de fibo even nog een voor onder scoren..

Ik heb het idee dat het na een paar dagen alweer een stuk geliger is geworden. Imo dus toch niet echt de moeite waard, maar misschien valt het wel mee. Zal het nog even in de gaten houden.

Of je moet gewoon dagelijks willen blijven doen, maar ja... dat vind ik teveel van het goede.

Khad ook zo'n setje van uk via ebay. Maar ben me toen eens gaan inlezen en die 0.1% die in die gel zit gaat dus echt geen verschil maken. Heb nu spul uit de VS 38%, dat gebruikt de tandarts ook. Is supergoor als je het in je bek krijgt en heb nog niet het idee dat het optimaal werkt, maar heb ook nog geen super goed passende bitjes. Het deel van de tand die ver in het bitje zit lijkt wel wat te bleken, maar het is ongelijkmatig omdat de rest minder goed aansluit en ook bleek je alleen je voorste 8 tanden ofzoiets.

Ga nog eens een nieuw bitje maken om te kijken of het dan beter werkt.

Terug
Naar boven