AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

Miswak schijnt ook te helpen

Onzekere lonnies, vergeet gewoon nooit je tanden te poetsen, en al helemaal niet voordat je gaat slapen, poets elektrisch, en gooi geen melk in je koffie.

Af en toe een zonnebankie wil ook wel eens helpen :D

Onzekere lonnies, vergeet gewoon nooit je tanden te poetsen, en al helemaal niet voordat je gaat slapen, poets elektrisch, en gooi geen melk in je koffie.

Af en toe een zonnebankie wil ook wel eens helpen :D

Verklaar je nader! Nog nooit van gehoord, en ik gooi er ook altijd een beste scheut koffiemelk in.. :o

Die white strips is duurkoop.

Ik heb zelf zo'n op maat gemaakt bitje (moest op klei bijten en dat terugsturen) met 22% carbamide peroxide. Bij mij werkt het echt goed, een hoop vrienden/kennissen die opmerken dat ik een prodent smile heb.

Die white strips is duurkoop.

Ik heb zelf zo'n op maat gemaakt bitje (moest op klei bijten en dat terugsturen) met 22% carbamide peroxide. Bij mij werkt het echt goed, een hoop vrienden/kennissen die opmerken dat ik een prodent smile heb.

Om de hoeveel tijd doe je dat dan? En waar haal je die bitjes?

Ik heb 4 syringes polanight 22% gebruikt en mn tanden zijn ongelofelijk wit.
Na 2 syringes liet ik me tanden aan me moeder zien en ze was bang dat ze grijs zouden worden als ik door ging xD Ik heb nu de witste tint tanden (srs)

Gebruik Miswak (tandenborstel)

Miswak bevat natuurlijk fluoride en reinigt de tanden. Miswak wordt door moslimartsen aanbevolen omdat het antiseptisch (bacteriedodend) is.
Door Miswak gebruik wordt slijm makkelijker opgehoest.
Miswak voorkomt pijn aan de tandvlees en stopt de reuk in de mond.
Miswak versterkt en voorkomt uitdroging van het tandvlees.
Miswak versterkt de hoofdspieren en oogspieren.
Miswak vergemakkelijkt de spijsvertering.
Volgens geleerden bevat Miswak genezing voor 17 kwalen.
Miswak is het naleven van de soenna van de Profeet.

Sommige wetenschappers beweren dat synthetisch fluoride dat in tandpasta,thee,koffie en eten zit,schadelijk kan zijn voor de tandglazuur en vlekken op de tanden kan veroorzaken. In sommige landen waar fluoride in drinkwater is gemengd, is na een onderzoek aangetoond dat het zelfs de botten kan aantasten.Het is dus heel belangrijk om de juiste doses van fluoride te mengen.

Uit een onderzoek is gebleken dat kleine kinderen tussen de 2 en 6 jaar een derde deel van de tandpasta op hun borstel doorslikken.Dit vermeerdert de fluoropslag in het bloedplasma.Als we bedenken dat er 7 milligram fluoride in een tube van 75 gram tandpasta zit, dan stijgt de aanbevolen percentage fluoride van 0,1% naar 0,5%,waardoor de doses giftig wordt. In sommige landen is het verboden om fluoride nog langer aan het drinkwater toe te mengen.In Engeland en Amerika probeert men door middel van verschillende campagnes stop te zetten. Het wordt nu duidelijker waarom de moslimartsen Miswak aanbevelen in plaats van tandpasta. Want in de Miswak zit natuurlijke fluoride en het bevat de juiste hoeveelheid doses fluoride.

Succes

Verklaar je nader! Nog nooit van gehoord, en ik gooi er ook altijd een beste scheut koffiemelk in.. :o

Heb het dan over melkpoeder. Ik weet niet hoe het komt maar sinds ik mn koffie zwart drink en in de spiegel mn tanden bekijk erna zie ik amper nog een koffiegloed ipv dat ik er melk en suiker ingooide. Melkpoeder plakt dus misschien houdt het daarmee beter vast.

Vraagje: Bij die advanced vivid kan je een halve, hele en gesealde kuur bestellen. Maar wat is dan het verschil tussen die hele en gesealde? Het scheelt 6 euro, maar dan weet je wel dat niet iemand ze al gebruikt heeft???

Heb het dan over melkpoeder. Ik weet niet hoe het komt maar sinds ik mn koffie zwart drink en in de spiegel mn tanden bekijk erna zie ik amper nog een koffiegloed ipv dat ik er melk en suiker ingooide. Melkpoeder plakt dus misschien houdt het daarmee beter vast.

Ah oke, ik drink nog maar weinig koffie per dag.. Zwart gaat me ook niet lukken, heb nogal een gevoelige maag.. :o

Nice man.

Ik moet eerst mijn vlek rond vulling fixen. Ik heb oral b 3d crest white gehaald, maar denk niet dat ik zo'n effect krijg haha

Vraagje: Bij die advanced vivid kan je een halve, hele en gesealde kuur bestellen. Maar wat is dan het verschil tussen die hele en gesealde? Het scheelt 6 euro, maar dan weet je wel dat niet iemand ze al gebruikt heeft???

Hele kuur = gaat via post, in brievenbus
Hele kuur geseald = gaat via pakketdienst, aan de deur

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven