- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Kan dat zuur niet je tanden aantasten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe duur is dat?
Onzekere lonnies, vergeet gewoon nooit je tanden te poetsen, en al helemaal niet voordat je gaat slapen, poets elektrisch, en gooi geen melk in je koffie.
Af en toe een zonnebankie wil ook wel eens helpen![]()

Die white strips is duurkoop.
Ik heb zelf zo'n op maat gemaakt bitje (moest op klei bijten en dat terugsturen) met 22% carbamide peroxide. Bij mij werkt het echt goed, een hoop vrienden/kennissen die opmerken dat ik een prodent smile heb.
Verklaar je nader! Nog nooit van gehoord, en ik gooi er ook altijd een beste scheut koffiemelk in..![]()
Heb het dan over melkpoeder. Ik weet niet hoe het komt maar sinds ik mn koffie zwart drink en in de spiegel mn tanden bekijk erna zie ik amper nog een koffiegloed ipv dat ik er melk en suiker ingooide. Melkpoeder plakt dus misschien houdt het daarmee beter vast.

Vraagje: Bij die advanced vivid kan je een halve, hele en gesealde kuur bestellen. Maar wat is dan het verschil tussen die hele en gesealde? Het scheelt 6 euro, maar dan weet je wel dat niet iemand ze al gebruikt heeft![]()
iemand die dit ook heeft besteld en kan vertellen hoelang de levering ongeveer duurde?
http://www.benl.ebay.be/itm/30CC-35...0&hash=item3364363c72&clk_rvr_id=378826866564