XXL Nutrition

Tips voor witte tanden

Ik vind dit product een beetje vaag.. Als ik naar dat ding kijk en het plaatje waar iemand het gebruikt zie ik dat je je tanden in de hoek van je mond niet eens ermee kan bereiken of heb ik dit verkeerd? ???

Die zie je toch niet..

holy shit dit is me 6 strip ofzo en mijn tanden zei kaulo wit gek niet ormaal

met urine spoelen doet wonderen

typex op tanden smeren :D

Kunnen we dit gewoon serieus houden en Nederlands praten...

Ik krijg zo net dit mailtje (overbodige dingen weg gelaten):

'Nieuwe wetgeving tanden bleken[/FONT]
Zoals u wellicht hebt vernomen in de media komen er vanaf 1 november veranderingen in de wetgeving omtrent tanden bleken. De prijzen voor het bleken in een kliniek, wat nu gemiddeld 200 tot 400 euro kost zal hierdoor sterk stijgen omdat alleen tandartsen de behandeling mogen uitvoeren.[/FONT]

Crest Whitestrips wordt uit de handel gehaald[/FONT]
De nieuwe wetgeving betekent het einde voor de verkoop van Crest Whitestrips in Nederland. Volgens de wetgeving mogen alleen thuisbleek producten met 0,1% peroxide verkocht worden. Zulke producten zullen niets doen voor het witter maken van uw tanden waardoor iedereen voortaan is aangewezen op dure tandarts-behandelingen.'[/FONT]

:( Dan maar uit het buitenland halen?

ebay jonge, ik betaal geen **** voor die strips. Onderhand dik een jaar geleden en nog steeds wit as phuck

Koop met kerst dit weer en heb ik de komende 2-3 jaar weer spermawitte tanden

[Link niet meer beschikbaar]

Zandstralen is ook wel chill had k laatst gedaan voel je niks van :P

heb ook die crest white strips prof gebruikt teeth white as ****!

volgend jaar wil ik miss paar veneers laten zetten = perfect teeth

6-700eu per tand dacht ik, dan mag ik flink te werk gaan als gigolo

400 euro per tand wil er 4 laten doen. Mijn tarieven varieren nu van 70 tot 300 euro met +/- 4 klanten per week. Januari heb ik genoeg opzij gezet! Tis overigens een bijbaantje!

Hmm dan worden ze wel wat te bleek, niet?

Ik vind zelf als ik max bleek met die carbamid peroxide dat het dan wel erg wit word, maar niet te zodat het nog wel natuurlijk oogt. Perfect eigenlijk.

Hmm dan worden ze wel wat te bleek, niet?

Ik vind zelf als ik max bleek met die carbamid peroxide dat het dan wel erg wit word, maar niet te zodat het nog wel natuurlijk oogt. Perfect eigenlijk.

mijn tanden kunnen niet wit genoeg zijn. Laat ze in dec/jan (2 jaar na eerste keer bleken) weer wat bleken. Koop gewoon een setje van 4 tubes voor 20eu en gebruik er 1-2

400 euro per tand wil er 4 laten doen. Mijn tarieven varieren nu van 70 tot 300 euro met +/- 4 klanten per week. Januari heb ik genoeg opzij gezet! Tis overigens een bijbaantje!

oei valt reuze mee, ik heb alleen geen idee hoe groot dat verschil wordt tussen mijn redelijk witte tanden nu en spierwitte veneers. Klopt het dat veneers niet geel kunnen worden of duurt het gelingsproces gewoon veel langer?

oei valt reuze mee, ik heb alleen geen idee hoe groot dat verschil wordt tussen mijn redelijk witte tanden nu en spierwitte veneers. Klopt het dat veneers niet geel kunnen worden of duurt het gelingsproces gewoon veel langer?[/QUOTE]

Kunt zelf de tint van de veneers kiezen, ik ga denk toch voor de hollywood smile dan. Als je doet doe het dan meteen goed:D

Terug
Naar boven