- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Mm dankje, heb altijd een hekel aan wachten;p ik zal je kama geven alsk achter pc zit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zon kuur moet wel vaker gedaan worden toch, aangezien je tanden na tijd weer gaan verkleuren?
Zeker weten, ik had zo'n heel kitje gekocht van ebay. Eerste week enkel complimenten, nu zijn ze weer ouderwets geel als een kanarie en dat in een maand.
Roken? Koffie? Roken? Koffie?
Wel apart, meestal als je 1x per paar maanden een onderhoudsbeurtje doet blijven ze wit..
Belangrijkste is dat je je tanden niet poetst na het eten, als je glazuur zacht is.
Toen ik daarmee ophield merkte ik al een goed verschil. Dan kun je nog beter ervoor poetsen.
vraagje, heb de pro effects besteld bovenste laag en onderste laag geplakt op me tanden alleen me kiezen daar komt die strips niet bij is te kort ofzo
en als ik die dinge plak voelt het raar in me mond en komt er speeksel erop
ik heb advanced vivid, hele kuur.
http://i45.tinypic.com/15g3vjd.jpg
dit was voor + 10 dagen in (denk ik)
Nu zijn ze iets witter nog dan op de rechter foto.
wtff dit resultaat heb ik dus echt niet. heb een halve kuur pro effects. zit nu op dag 8.
mijn beginfoto is witter als jouwe maar jouwe zijn nu witter:s
Gisteren nog bij de tandarts geweest. Het blijkt dat wanneer er een duidelijk en snel verschil zichtbaar is dit ook weer evensnel zal wegtrekken. Integendeel bij mensen waar het effect minder zichtbaar is wel een stuk langer er van kunnen genieten. Dus op termijn kom jij er toch beter vanaf!
Gewoon elke maand een bleekbeurt doen dan hou je het wel netjes wit.
LOL, weet niemand iets over Bak poeder ?
Ik gebruikte bak poeder voor 2 weken + 2-3x tandenpoetsen + kauwgum...
en BAM je hebt witte tanden net als die Hollywood sterren![]()