MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Ik wil iedereen het natuurlijke tanden bleken aanraden. Ik heb dit advies van mijn tandarts gekregen omdat andere producten slecht voor het glazuur vanb mijn tanden zou zijn. Ik heb dit geprobeerd: http://www.beconfident.nl/dual-foam.

Succes allemaal!

Grt.J.

u srs? ik krijg over 2-3 weken de 15% weer. werkte 2 jaar geleden perfect

Ja, bleek alleen achteraf wel mee te vallen lol, keek in badkamer licht. In t zonlicht ben ik er wel tevreden mee :p
Soon wel ff mondhygieniste om dat dere tandsteen etc weer s weg te laten halen, kan ook aardig schelen. Voordat ik dat spul er weer op doe eerst maar paar maandjes wachten en poetsen met sensodyne.

Hoewel die remineralisatie gel wel werkt, is pas erna en heb ze tijdens bleekproces ook wel s gevoelig gehad (15 mins in).

Vlak na zo'n bleeksessie zijn ze trouwens wel fkn wit, schijnt dat dat is omdat je tanden dan helemaal dehydrated zijn las ik later.

ImageUploadedByTapatalk1367852176.315687.jpg

Laatst bewerkt:
Ja, bleek alleen achteraf wel mee te vallen lol, keek in badkamer licht. In t zonlicht ben ik er wel tevreden mee :p
Soon wel ff mondhygieniste om dat dere tandsteen etc weer s weg te laten halen, kan ook aardig schelen. Voordat ik dat spul er weer op doe eerst maar paar maandjes wachten en poetsen met sensodyne.

Hoewel die remineralisatie gel wel werkt, is pas erna en heb ze tijdens bleekproces ook wel s gevoelig gehad (15 mins in).

Vlak na zo'n bleeksessie zijn ze trouwens wel fkn wit, schijnt dat dat is omdat je tanden dan helemaal dehydrated zijn las ik later.

HNNNNG dat feel

dit was gisteravond

24z9eu1.jpg

dat labello

Haha, dat feel idd als je in spiegel kijkt vlak na bleaching :D

Hnnnnngggg 15 min naar tanden kijken

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 22:25 ----------

HNNNNG dat feel

dit was gisteravond

24z9eu1.jpg

dat labello

Ook die white spots op je tanden in het begin van bleekbehandeling?

Haha, dat feel idd als je in spiegel kijkt vlak na bleaching :D

Hnnnnngggg 15 min naar tanden kijken

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 22:25 ----------

Ook die white spots op je tanden in het begin van bleekbehandeling?

Jup, denk de eerste paar dagen.

hej ik ben 17, wil graag wittere tanden. En ik hoor vaak over die gel voor je tanden, maar dat die slecht zijn voor je glazuur. Bestaan er ook gezonde bleekgels die je glazuur niet / nauwelijks aantast? Heb wel dit gevonden: http://www.amazon.com/gp/product/B0...mp=1789&creative=9325&creativeASIN=B000GGJE00
en dit: http://www.amazon.com/gp/product/B0...mp=1789&creative=9325&creativeASIN=B003C0NBBU

Ze tasten je glazuur niet aan, of dat is op zn minst discutabel. Sowieso na het bleken remineralizatie gel gebruiken.

Gebruikt er nog iemand crest whitestrips?

http://www.instantwhite.nl/

Is dit nou een andere formula of nog steeds dat oude spul?

Hier heb ik ze vandaan:
http://tandenbleken.biedmeer.nl/Web...D-White-Whitestrips-Professional-Effects.html

Ook maar 40 euro, gewoon in Nederland en snel geleverd :thumb:

Voor mij werkt het echt super!!!!

Heb de strips verdeeld, 10 voor mij en 10 voor m'n vriendin. M'n tanden zijn echt al superwit geworden!

Heb daarna nog een setje besteld, nu zit ik in totaal op 15 strips, die laatste 5 doe ik denk niet meer want m'n tanden zijn echt hollywood wit :eek: :D

je tanden wit verven met verf

Bananenschil schijnt te werken... ik weet niet precies hoe het zit maar ik dacht 2 weken achter elkaar elke dag met een bananenschil je tandenpoetsen, dan schijnen ze witter te worden.

- Whitestrips werken bij mij niet
- Al die soorten whitening tandpasta werkt bij mij niet
- Hydrogen peroxide met zuiveringszout en dan poetsen ook niks
Ook niet echt last van m'n tanden, behalve bij whitestrips een beetje.

Ik heb niet echt gele tanden, maar heb op m'n voortanden witte vlekken zitten waardoor m'n andere tanden hierdoor geel lijken. Deze week bij de tandarts even bleken aanvragen, kijken of dat werkt.

Geen last van je tanden bij de whitestrips?

Ik moest m'n tanden meerdere keren per dag men sensodine tandpasta poetsen/insmeren omdat ik anders echt heeel veel last had. Kon niets meer eten/drinken wat een beetje koud was.

Zelfs als ik buiten hard moest ademenen deed de lucht gewoon zeer op m'n voortanden :O

Iedereen die ik ken met whitestrips heeft hier last van, zodra ik stopte met de whitestrips was het wel na 1 a 2 dagen weer helemaal over gelukkig :D

Geen last van je tanden bij de whitestrips?

Ik moest m'n tanden meerdere keren per dag men sensodine tandpasta poetsen/insmeren omdat ik anders echt heeel veel last had. Kon niets meer eten/drinken wat een beetje koud was.

Zelfs als ik buiten hard moest ademenen deed de lucht gewoon zeer op m'n voortanden :O

Iedereen die ik ken met whitestrips heeft hier last van, zodra ik stopte met de whitestrips was het wel na 1 a 2 dagen weer helemaal over gelukkig :D

ik had dit ook. begon er mee tijdens de zomer.. als je dan wat koud water wilde drinken deed dat echt pijn. Heb er erg goed resultaat mee gehaald dus ben wel tevreden :)

Woensdag weer bitje in en dan komen de pics, zijn bijna net zo wit als ze 2 jaar geleden waren

-> 3x per dag poetsen, het liefst na het eten
-> suikervrije kauwgom eten die zo'n soort ''beschermlaagje'' zou moeten geven over je tanden
-> Zo min mogelijk suiker eten
-> Niet roken
-> Koffie drinken met een rietje (heb het zien gebeuren), of daarna meteen kauwgom eten
-> Goede tandpasta met whitening effect

of...
The easy way...
Je tanden laten bleken. Geen idee hoe duur zo iets kost?
Groupon heeft ontzettend vaak een aanbieding daarin.

tandpasta schuurt, vandaar 2x per dag je tanden poetsen, anders poets je je glazuur weg.

Als je veel thee drinkt --> overstappen op groene thee, kennis van mij heeft dat gedaan met zeer goed resultaat

Terug
Naar boven