MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Welke heb je gekocht als ik vragen mag en hoe veel strips zaten daarin?

Want als ik het hier in de winkel koop(US), is 50 dollar zo'n beetje de duurste.
Ik heb zelf ook zo'n doosje gekocht van crest whitestrips, merkte echt verschil al na 7 strips.

Maar ik wil liever toch iets anders, aangezien ik merk dat m'n tanden er gewoon gevoelig van werden na die strips. Misschien dat met die gel van amazon, klinkt wel goed en niet zo duur ook.

Ja sorry ik was wat onduidelijk. Het waren twee verpakkingen plus verzendkosten.

Hong Kong

Mensen ervaring met die kits uit Hong Kong?
Zien er vrijwel precies hetzelfde uit als de amerikaanse kits van 35 en 44%.
Iemand een idee of dit niet de 0,1% uit EU zijn?
Is ook nog stuk goedkoper als de VS: 10-12 euro's incl. verzending.
Ervaringen?

Er is ook nog ander spul uit china (groen/witte tubes) maar dat vetrouw ik niet helemaal voor 2-4 euro werk.

wat werkt nou het beste? De tandarts of zelf doen?

wat werkt nou het beste? De tandarts of zelf doen?

De tandarts, zelf doen is echter goedkoper en het resultaat is hetzelfde (wordt gezegd).

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 11:26 ----------

Mensen ervaring met die kits uit Hong Kong?
Zien er vrijwel precies hetzelfde uit als de amerikaanse kits van 35 en 44%.
Iemand een idee of dit niet de 0,1% uit EU zijn?
Is ook nog stuk goedkoper als de VS: 10-12 euro's incl. verzending.
Ervaringen?

Er is ook nog ander spul uit china (groen/witte tubes) maar dat vetrouw ik niet helemaal voor 2-4 euro werk.

Brightwhitesmiles verkoopt nog steeds USA refills 35% en 44% zie ik. Adverteren ook dat over the counter 2-4% is en die van hun 35%, lijkt dus wel weer legit. Al die andere hebben er ook echt <0,1% bij staan.

De tandarts, zelf doen is echter goedkoper en het resultaat is hetzelfde (wordt gezegd).

Dit is niet per definitie waar. Het voordeel van thuis doen is dat je vaker en langer kunt bleken. Bij de tandarts of in een salon wordt in een korte periode een (meestal) sterker bleekmiddel gebruikt, terwijl vaker een minder sterk bleekmiddel aanbrengen hetzelfde of een beter resultaat oplevert.

zijn jullie niet bang om te tanden te slopen of zijn ze zo enorm geel dat er weinig aan te vernken valt?

zijn jullie niet bang om te tanden te slopen of zijn ze zo enorm geel dat er weinig aan te vernken valt?

Tsja een dergelijke vraag kun je ook in de AAS-sectie plaatsen ;)

Goed is het niet voor het gebit nee. Bleken moet je niet regelmatig doen want het tast het glazuur aan, ook al staat er op de meeste verpakkingen dat het niet zo is. Althans dat zegt mijn tandarts.

mja maar bedoel van als je een normale tandkleur hebt waarom zou je ze dan gaan kleuren? als ze geel zijn ofzo kan ik het me nog voorstellen.

Als je je aan de regels houdt sloop je weinig, integendeel.

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 19:03 ----------

mja maar bedoel van als je een normale tandkleur hebt waarom zou je ze dan gaan kleuren? als ze geel zijn ofzo kan ik het me nog voorstellen.

Waarom aas als je al gespierd bent? (Om maar weer even de bekende bb-analogie te maken).

Denk dat het per persoon verschilt, je kan niet algemeen vaststellen wat de reden tot bleken is.

Sommigen zullen bijvoorbeeld aardige verkleuring door koffie e.d. opgelopen hebben.

ik snap aas gebruikers ook niet, of je moet de beste van de wereld willen wezen oid.

Ik heb zelf ook al meerdere malen de crest whitestrips gebruikt, echt megaspul!

In kuurtje van 20 strips (professional effects, 30min per dag) en m'n tanden zijn zowat hollywood wit :O

Had in het begin niet gedacht dat het zo goed zou werken :D

Bleekgel is binnen, denk dat ik begin mei ga beginnen. zal wel pics posten in dit topic

ik snap aas gebruikers ook niet, of je moet de beste van de wereld willen wezen oid.

tumblr_m320m5QT1W1qg2idg_1335388830_cover.jpg

IN

Van de week bleekgel dus gehaald, gister de eerste dag. Voelde wel weer raar, gewoon k*t, om zo'n bitje in te doen, maar DEM RESULTS

heb geen perfecte voor in goed daglicht, zal dan ook proberen eenzelfde foto te maken in hetzelfde soort licht

voor:
9bet01.jpg

na: met herpes
182nlu.jpg

zal denk om de 2-3 bleekdagen een update maken, doel is om met chateau 25 mei (dat birthday) net zulke witte tanden te hebben als het cum van peter north

dat is toch een aardig verschil. Ik ga zelf in juli naar de tandarts, als die bleekzooi op je tandvlees komt ben je nog niet jarig.

Damn, goed resultaat. Toch best nieuwsgierig hiernaar :D

Terug
Naar boven