XXL Nutrition

Tips voor witte tanden

Hoelang blijven je tanden wit met die strips

ook besteld, kan niet misgaan voor die paar euro :)

Tanden poetsen nadat je koffie hebt gedronken.

Dit is een complete set, inclusief bitjes, 30ml vloeistof (je gebruikt per kaak per behandeling zo'n 0,25 - 0,5 ml) dus genoeg voor langere tijd, UV lamp, en remineralisation gel (een gel met fluor, fosfor en calcium om eventueel na de behandelijk te gebruiken, om zo het glazuur te beschermen)

Dit is een complete set, inclusief bitjes, 30ml vloeistof (je gebruikt per kaak per behandeling zo'n 0,25 - 0,5 ml) dus genoeg voor langere tijd, UV lamp, en remineralisation gel (een gel met fluor, fosfor en calcium om eventueel na de behandelijk te gebruiken, om zo het glazuur te beschermen)

Thnx bro! Ga het gelijk bestellen;)

Heb je geen pics om te vergelijken? of een pic van je behaalde resultaat misschien?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is het nu met je tandvlees, Davidcentral?

Heb die thread op bb.com ook met veel interesse gevolgd, dus deze ook ! Ga eerst waarschijnlijk eens zo'n proefpacket met 3 creststrips bestellen na tandartsbezoekje binnen maandje.

Zoals Xrockx al vroeg, @DavidCentral: toevallig vergelijking before & after pictures?

Nee helaas geen pics gemaakt, maar ik ben nog niet op het niveau waar ik wil komen, dus pics zal ik nog wel even maken ;)

Bij de set krijg je ook zo'n staaltje met verschillende tinten, en ik zat op 13, nu al op 6, dus gaat aardig snel..

@ Kraft, tandvlees heb ik totaal geen last meer van.. Was even wat gevoeliger, maar na één dag niet bleken is alles weer rustig

Houd ons even goed geupdate in dit thread dan, Als het bevalt koop ik ook een kit.

Heb die thread op bb.com ook met veel interesse gevolgd, dus deze ook ! Ga eerst waarschijnlijk eens zo'n proefpacket met 3 creststrips bestellen na tandartsbezoekje binnen maandje.

Zoals Xrockx al vroeg, @DavidCentral: toevallig vergelijking before & after pictures?

Hoezo niet dat spul van DavidCentral bestellen, creststrips zijn duurder en gaan maar tot je hoektanden.

zondag besteld, nog niet binnen..

Goede genen hebben. 3 maal daags tandenpoetsen. Eetmomenten met zuur/suiker beperken. Geen koffie drinken.

Niet te druk om maken, je tanden zullen nooit echt afsteken omdat je ook al een redelijk witte huid hebt.

Iemand meer ervaring met zo'n kit?

@ david en anderen die dat setje bestelden

Is het achteraf goed bevallen? Blijvend effect een beetje?

Ik ben er nog steeds mee bezig ;) Tanden zijn echt een stuk witter, maar ik doe het op dit moment niet dagelijks, zit namelijk in verhuizing.. Effect is wel blijvend tot nu toe, in de VS doen ze meestal ééns per half jaar een kort kuurtje

Terug
Naar boven