AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

Ben eindelijk van mn beugel af en voor een vergelijking moet ik nog ff naar de ortho dan leggen ze gipsafdrukken naast elkaar om te laten zien hoe t eerst was en hoe nu. Als ik nou die afdruk (binnenkort happen daarvoor) bemachtig kan ik dan adhv die afdruk een bitje laten maken waar ik vervolgens van die gel in kan doen? Of is het nu juist dat bitje laten maken wat t duur maakt?

Jup, bitje kostte bij mijn tandarts rond de €350,-

Ze hebben ook van die smeltbitjes op ebay maar bitje bij tandarts lijkt mij ook t veiligst. Toch je tanden :D maar die gipsafdruk komt dan van pas of boeit dat niet?

gemalen suiker met steenkool en wrijven op je tandjes 5min en spoelen met water

Update:

Bitje vormen ging prima, heb dit al een aantal keer eerder gedaan ivm muaythai, maar het zijn wel cheapy k*t bitjes! Even te lang ik het water en ze krimpen gelijk met 50%!

Heb donderdag 20 minuten, vrijdag 30 minuten en vandaag 30 minuten gedaan.. Resultaat is extreem goed, 6 tinten lichter nu al!

Tanden zijn niet gevoelig, maar heb wel last van mijn tandvlees, vooral de randen bij de boven tanden zijn erg gevoelig, dus ik sla morgen even een dagje over..

Nice, ik doe dit via mijn tandarts. Bitjes word nu voor me gemaakt. Ben benieuwd naar de resultaten. Kost eenmalig 240 euro (200 euro voor de tandtechnicus). Maar ze zorgt ervoor dat 100 euro word vergoed ;-) Nieuw setje bitjes voor 20 dagen kost me dan 40 euro.

Ze hebben ook van die smeltbitjes op ebay maar bitje bij tandarts lijkt mij ook t veiligst. Toch je tanden :D maar die gipsafdruk komt dan van pas of boeit dat niet?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb tegen de tandarts gezegt dat ie mn pijp kon blazen met z'n €350 voor een bitje.. Zijn ze van goud ofzo?

Ik heb ook gewoon die smeltbitjes van ebay (zijn gewoon box bitjes)

Werkt prima :thumbs:

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 10:17 ----------

Nieuw setje bitjes voor 20 dagen kost me dan 40 euro.

Nice, dat is goed te doen :)

Is het bleek middel wat je gebruikt ook van de tandarts?

Uit m'n hoofd is dat ebay kitje voor 14 dagen, hoor je die 14 dagen achter elkaar te doen?

Ebay kitje is 30 ml.. je gebruikt 0,25 - 0,5 ml PER KAAK PER DAG

15 -30 minuten per dag, MAXIMAAL 14 dagen..

Dus als je na 7 dagen tevreden bent ben je klaar ;)

Als je na 14 dagen ontevreden bent heb je pech en moet je even een tijdje wachten ;)

Staat allemaal bij het product op de pagina :)

Ebay kitje is 30 ml.. je gebruikt 0,25 - 0,5 ml PER KAAK PER DAG

15 -30 minuten per dag, MAXIMAAL 14 dagen..

Dus als je na 7 dagen tevreden bent ben je klaar ;)

Als je na 14 dagen ontevreden bent heb je pech en moet je even een tijdje wachten ;)

Staat allemaal bij het product op de pagina :)

Thanks!

@ DavidCentral, heb net hetzelfde pakketje besteld.

Ff nog wat vraagjes, if you don't mind:

- Als ik het goed heb, heb je nog extra (betere) bitjes appart erbij besteld?
- Het pakketje, zit dit in een doos(je) ? Wat als je niet thuis bent bij levering ?
- Gebruik jij die LED-lamp ?
- De spuit met de blauwe inhoud is de remineralization gel ?

33xar69.png

- Ik heb de standaard bitjes gebruikt.. Ik heb redelijk wat ervaring met vechtsportbitjes op maat maken, dus wat zo gepiept.. Mocht je ze vernken kun je gewoon boxbitjes kopen, zijn hetzelfde

- pakketje past door de brievenbus

- Gebruik de LED lamp, maar weet niet of het meerwaarde heeft.. Men zegt van niet..

- Blauwe gel is inderdaad de remineralization gel

Karma on the way, thx ;).

Super benieuwd naar het eindresultaat.

Heb nooit echt gelige tanden gehad, maar tegeijk zijn ze niet echt wit ook.

Ben van plan om begin en eindfoto's te posten van de kuur.

hoop echt dat ik dat pakketje binnenkort krijg... ben benieuwd of het werkt. heb die vent al eens een mail gestuurd gisteren maar geen reactie.

Op ebay ben je gewoon beschermt.. Pakketje moet uit de VS komen, dus geef het even de tijd :)

Begrijp me niet verkeerd, ik heb tegen de tandarts gezegt dat ie mn pijp kon blazen met z'n €350 voor een bitje.. Zijn ze van goud ofzo?

Ik heb ook gewoon die smeltbitjes van ebay (zijn gewoon box bitjes)

Werkt prima :thumbs:

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 10:17 ----------

Nice, dat is goed te doen :)

Is het bleek middel wat je gebruikt ook van de tandarts?

Jep, "bleeklepel" ;-)

Kan je ook op Ebay betalen zonder PayPal enzo? En is het niet strafbaar om 35% carbamide peroxide te bestellen aangezien dit in Nederland alleen door tandartsen gebruikt wordt?

Kan je ook op Ebay betalen zonder PayPal enzo? En is het niet strafbaar om 35% carbamide peroxide te bestellen aangezien dit in Nederland alleen door tandartsen gebruikt wordt?

Nee Ebay is alleen creditcard of paypal..

Strafbaar vind ik een groot woord, het gaat hier niet over verboden medicijnen ofzo.. Maar toegestaan is het niet, bij douane controlle ben je het misschien kwijt, alhoewel ik denk dat de kans ook groot is dat ze het gewoon doorlaten..

• Like
Waarderingen: Bzar
Nee Ebay is alleen creditcard of paypal..

Strafbaar vind ik een groot woord, het gaat hier niet over verboden medicijnen ofzo.. Maar toegestaan is het niet, bij douane controlle ben je het misschien kwijt, alhoewel ik denk dat de kans ook groot is dat ze het gewoon doorlaten..
Oké bedankt voor je antwoord, appreciate it !:thumbup:

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 13:55 ----------

Iemand van wie ik voor €10,- zo'n buisje met 35% carbamide peroxide kan overnemen? Ik heb een buisje van 22% thuis die bijna op is namelijk! :D

package arrived :)

zal het binnenkort proberen en het resultaat hier vermelden

Is het mogelijk omdat hele ebay kitje op de één of andere manier met Ideal te betalen?

Terug
Naar boven