Fitness Seller

Tips voor witte tanden

ik heb die bitjes bij een vriendin laten maken. buitenpraktijkuren om. :P hoefde alleen paar tientjes voor ontwikkeling van die bitjes te betalen.

Op bb.com zijn er bepaalde mensen die het goedje op hun tanden smeren met een wattenstaafje, omdat je anders, met het bitje, het gehele tandoppervlak niet meepakt.
Denk dat ik het ook zo ga aanpakken
->tanden poetsen
->op tanden smeren :D
->dan bitje erin (max 30 minuten)
->tanden terug poetsen
->op tanden smeren
->bitje erin met led (max 30 minuten)
->tanden poetsen
->blauwe gel (10 minuten)

Op bb.com zijn er bepaalde mensen die het goedje op hun tanden smeren met een wattenstaafje, omdat je anders, met het bitje, het gehele tandoppervlak niet meepakt.
Denk dat ik het ook zo ga aanpakken
->tanden poetsen
->op tanden smeren :D
->dan bitje erin (max 30 minuten)
->tanden terug poetsen
->op tanden smeren
->bitje erin met led (max 30 minuten)
->tanden poetsen
->blauwe gel (10 minuten)

Waarom 2x tandenpoetsen? Waarom EN bitje EN wattenstaafje? Waarom 2x bitje achter elkaar?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 16:37 ----------

Is het mogelijk omdat hele ebay kitje op de één of andere manier met Ideal te betalen?

Bump zodat het op de volgende pagina komt.

Waarom 2x tandenpoetsen? Waarom EN bitje EN wattenstaafje? Waarom 2x bitje achter elkaar?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 16:37 ----------

Bump zodat het op de volgende pagina komt.

Omdat je de peroxide er terug op moet doen denk ik :)
Bitje en wattenstaafje, zodat het spul niet uitgesmeerd geraakt op de binnenkant van je mond :)

Voor en na pics?

Mijn kitje is vandaag binnen. Over 2 weken begin ik er mee en zal ik ook even een before foto schieten.

Ik ga even lekker makkelijk hier vragen :D :
Zijn er nadelen , bijwerkingen na het gebruik of tijdens?

gr

Is het mogelijk omdat hele ebay kitje op de één of andere manier met Ideal te betalen?

Ik ga even lekker makkelijk hier vragen :D :
Zijn er nadelen , bijwerkingen na het gebruik of tijdens?

gr

Enige bijwerking die ik heb is dat mijn tanden tijdelijk gevoeliger zijn. Maar na een uurtje gaat het al stukken beter :D ben vrij happy met het resultaat na 2 toepassingen.

vind het wel vrij lastig om dat spul op je tanden te houden aangezien er veel speeksel in je mond is als je niet slikt. klinkt nasty maar true story..

hoe doen jullie dit eigenlijk?

vanacht begonnen met de peroxide. Heb 5x 22% mee gekregen (om bij te houden) en 5x 16%.
Die 16% mag ik max 4 uur inhouden en die 22% max 90 minuten. Je raad het al, per ongeluk 4 uur lang die 22% in mn bek gehad, stom! Trok die bitjes uit mn mond en het voelde alsof ik loeihard op mn tanden was geramt :-)
Heb iig een before foto gemaakt. Ben erg benieuwd.

Iemand dat linkje nog van die ebay site?

Haha echt dom, heb ik op betaling vastleggen(ofzo) gedrukt, 2x. Moet ik persé 2x zo'n ebay tanden kit kopen. Maar goed, dan heb ik voor de volgende keer al vast ingeslagen.

Terug
Naar boven