Fitness Seller

Tips voor witte tanden

ok, ff geduld hebben dan... :-)

Vaker je tandenpoetsen blijkt een goede oplossing heb ik gehoord.

Dikke bullshit. Het zal enkel helpen als je verkleurde tanden hebt door koffie, thee, sigaretten en/of slecht poetsen. Maar meestal is dat niet zo en verkleuren de mensen hun tanden met het ouder worden en dan verkleuren ze ook binnenin. Dan moet je ze echt laten bleechen met de laser.

Dikke bullshit. Het zal enkel helpen als je verkleurde tanden hebt door koffie, thee, sigaretten en/of slecht poetsen. Maar meestal is dat niet zo en verkleuren de mensen hun tanden met het ouder worden en dan verkleuren ze ook binnenin. Dan moet je ze echt laten bleechen met de laser.
Je tanden verkleuren idd met de jaren, dat is niet te voorkomen. Gewoon je goed je bek poetsen vanaf kleins af aan is daarentegen een makkelijke en goedkope oplossing om dit wat uit te stellen en je tanden niet te laten vergelen door overmatig gebruik van troep die een aanslag plegen op je tanden. Als je in je twintigen al je tanden moet laten bleken doe je toch echt iets niet goed.

Hoe lukt het hier jongens ?

De perfect smile al bereikt ?

Hier nog steeds geen pakketje ontvangen ..

3 dagen bezig en toch wel duidelijk verschil..

Vandaag e-mail ontvangen dat die verstuurd wordt. Wanneer zal die ongeveer dan binnen zijn?

Hmm probeer te betalen. maar het kan alleen met pay-pal of creditcard? Jammer. Ik wil gewoon het bedrag overschrijven.

sperma op je tandeborstel en poetsen

Damn!

Weet iemand een alternatief voor witte tanden wat ook goed en betaalbaar is, en waar je gewoon kan overmaken?

Of is paypal niet zo moeilijk te regelen?

Gewoon paypal account aanmaken en een bedrag overscrhijven naar dat account via jouw bankrekening.

PS: heb zelf bestelling geplaatst op 25 februari, bevesteging van betaling ontvangen, maar tot op heden nog niets ontvangen.

* sad panda *

Ok, ga dat doen dan :)

Kopen jullie bij easywhitening of bij ilovemywhitesmile?
Laatstgenoemde is volgens mij duurder en biedt minder aan in zijn pakket?

Hier ergens staat een link van ebay. Die is goed :)

Ik heb laatst 10 setjes bestelt van 10ml p.s. met bitjes.
Gewoon degenen die je 14 dagen lang 30 min in doet.

dus als er nog mensen zijn die geen paypal hebben oid.

Terug
Naar boven