Fitness Seller

Tito's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Upper Body

Ok, de split routine heeft welgeteld twee weken geduurd. Had vandaag weer goesting om weer eens een upper body te draaien. Ben niet echt tot het absolute uiterste gegaan bij de meeste oefeningen omdat ik gewoon probeerde een bepaald aantal reps te halen om te zien hoe ver ik sta. Vanaf volgende keer weer voluit gaan!

Nieuwe PR op Incline DB press en Clean and Jerk BTW!

Clean And Jerk
hoop warm-up sets met 60 kg
3 * 1 * 80 kg PR
2 * F * 90 kg (kreeg hem gecleaned maar net geen lockout! :mad:)

Snatches
paar singles met 40 kg om te oefenen op techniek. Volgende keer begint het echte werk.

Bench Press
3 * 5 * 85 kg (zat nog meer in dus volgende keer weer beetje verhogen!)

Incline DB Press
2 * 5 * 34 kg's
1 * 3 * 34 kg's

CG Pulldown
2 * 6 * 80 kg
1 * 5 * 90 kg

Pull Ups
3 * 5 * BW

Yates Rows
3 * 6 * 100 kg

Dips
3 * 8 * BW

Benen

Front Squat
15 * 60 kg
15 * 80 kg
8 * 100 kg
2 * 5 * 120 kg
2 * 140 kg PR
F * 150 kg

Lunges
80 kg * 10 stappen
60 kg * ~40 meter

Leg Press
240 kg * 18

Leg Extensions
95 kg * 14;7;5 (26rp)

Had de energie niet meer voor deadlift... vrijdag staat die zooi op als eerste oefening!

nice training. vrijdag knallen op deadlift

gz met pr op squats ;)

Update

Ik heb kleine tegenslag gehad vorige week... ik heb een blessure aan de schoudergewrichten opgelopen :mad: Al het upper body werk gaat niet meer want ik verrek van de schouderpijn als ik ook maar een dumbbell of barbell oppak. Ik heb glucosamine gehaald bij de apotheker en ik ga de volgende week of twee niks bovenlichaam trainingen verrichten om zo mijn schouder te laten genezen. Na die twee weken hoop ik toch weer wat presses en rugwerk te kunnen verrichten want ik voel mijn schouders gewoon krimpen waar ik bij sta :(

Nu ik mijn bovenlichaam niet kan trainen heb ik natuurlijk alle tijd om mijn benen dervan langs te geven! :fire: Ik heb dus besloten om de base-meso cycle van Smolov een kans te geven. IK was laatste tijd lekker aan het gaan met benenwerk en ben het gewoon voor 2-3 keer per week te squaten dus ik denk niet dat ik de introduction cycle hoef te doen. Ben deze zondag met de eerste training van de cycle begonnen:

Zondag: Training 1, week 1 Smolov

Squat
Paar warm-up sets 60 kg - 80 kg -100 kg
4 * 9 * 125 kg

Ik ben benieuwd hoe ik het ervanaf zal brengen met Smolov. Als ik goeie resultaten boek zal ik de Intense cycle erbij doen, **** het cutten voor de zomer dan :D

Dinsdag: Smolov Week 1, training 2

Squat
5 * 7 * 135 kg

Rustige sessie. Dit vond ik makkelijker gaan dan zondag. Tot nu toe gaat het goed maar het echte werk wacht nog tuurlijk.... ik benieuwd hoe ik het met de 10*3 deze vrijdag ervanaf zal brengen....

Terug
Naar boven