m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
In het topic over de hoofddoek heb ik ook meegedaan, was het zelfs niet met hem eens, maar gezien het feit dat het wettelijk niet mogelijk is om op grond van religie iemand dergelijke dingen te weigeren, zoals bewezen door het wetboek, heeft hij wel een heel sterk punt. Het wetboek op dergelijke punten wijzigen zou erg veel werk voor een hoofddoek zijn.
Maar dat ik het een keer niet met hem eens ben, wil niet zeggen dat het daarna niet meer met hem eens kan zijn.
Ik vraag je één duidelijke afleiding, ontkenning, of anderszins foutieve post. Ik heb je boven al een rijtje bronnen gegeven waar hij gebruik van maakt. Er wordt beweerd, maar niet bewezen. Ik heb ook al tig keer die vraag gesteld, maar nog geen zinnig antwoord gekregen.
Heel veel mensen vinden dingen die ze nergens op kunnen baseren. Dat heb ik in die posts wel gezien.
ik baseer mij soms op het feit dat mensen ergens gevoel bij hebben. Ik vind dat minstens zo belangrijk als feiten. Ook in het hoofddoek topic gaf ik aan waarom sommige dingen niet slim zijn om te doen bijv een rechter die openlijk moslim is en een jood veroordeelt. De jood gaat dat zien als discriminatie. T heeft daar nooit op gereageerd en blijft maar komen met het recht dat iemand heeft en dat openlijk moslim zijn zijn functioneren niet belemmert. Echter hoe zijn functioneren word ervaren al hij niet onpartijdig gekleed is word opzij geschoven. Ook vind ik nog steeds dat als ik geen verstand heb van computers ik er toch een mening over mag hebben.