AndroidHealthClinic

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

In het topic over de hoofddoek heb ik ook meegedaan, was het zelfs niet met hem eens, maar gezien het feit dat het wettelijk niet mogelijk is om op grond van religie iemand dergelijke dingen te weigeren, zoals bewezen door het wetboek, heeft hij wel een heel sterk punt. Het wetboek op dergelijke punten wijzigen zou erg veel werk voor een hoofddoek zijn.
Maar dat ik het een keer niet met hem eens ben, wil niet zeggen dat het daarna niet meer met hem eens kan zijn.

Ik vraag je één duidelijke afleiding, ontkenning, of anderszins foutieve post. Ik heb je boven al een rijtje bronnen gegeven waar hij gebruik van maakt. Er wordt beweerd, maar niet bewezen. Ik heb ook al tig keer die vraag gesteld, maar nog geen zinnig antwoord gekregen.
Heel veel mensen vinden dingen die ze nergens op kunnen baseren. Dat heb ik in die posts wel gezien.

ik baseer mij soms op het feit dat mensen ergens gevoel bij hebben. Ik vind dat minstens zo belangrijk als feiten. Ook in het hoofddoek topic gaf ik aan waarom sommige dingen niet slim zijn om te doen bijv een rechter die openlijk moslim is en een jood veroordeelt. De jood gaat dat zien als discriminatie. T heeft daar nooit op gereageerd en blijft maar komen met het recht dat iemand heeft en dat openlijk moslim zijn zijn functioneren niet belemmert. Echter hoe zijn functioneren word ervaren al hij niet onpartijdig gekleed is word opzij geschoven. Ook vind ik nog steeds dat als ik geen verstand heb van computers ik er toch een mening over mag hebben.

Dan verwacht ik daar zeer binnenkort kamervragen over door Wilders en consorten, want dat zou koren op hun molen zijn. Op veel molens. Ik kan me iet voorstellen dat het CWI dergelijke gegevens niet mag verstrekken. Waarom zie ik dergelijke cijfers niet?

Had ik ze maar jongen , dan had ik ze gelijk getoond aan je , maar ik geloof mijn vriendin op d'r woord.

wtf?

ik snap gewoon niet waar jullie het vandaan halen dat hij zomaar voor het wilde weg citeerd en langs vragen heenloopt. Hij reageert overal op (en dat is tegelijk zijn zwakke punt) en als hij het niet doet, wijst iemand hem er wel op en doet hij het als nog.

show me some ****ing evidence, I saw NONE of that crap.

oh ja curse of the cloth is een top nummer

Uitkering is op basis van je laatst verdiende loon voor zover ik weet. Dit voor een jaar of twee en dan hoppa op 70% van het minimum geloof ik.

Nou, dit is volgens mij zker correct. Dan klopt zijn zin dus gewoon niet, als een allochtoon dus naar een hoog 'gegrepen' functie solliciteert, krijgt hij daarover dus geen uitkering.

Je eerste zin was ook mijn argument in dat topic.

Hoppa een gelijke mening :D :D , we komen er wel :D

@HZW7500

En , ja een uitkering word vertsrekt zonder dat je de juiste papieren hebt voor de op gesolliciteerde baan , ze kijken alleen of je het verplichte aantal sollicitaties hebben gedaan in de maand

@HZW7500

En , ja een uitkering word vertsrekt zonder dat je de juiste papieren hebt voor de op gesolliciteerde baan , ze kijken alleen of je het verplichte aantal sollicitaties hebben gedaan in de maand

Ik ben zo gek nog niet XXLtje!

HZW bedoeld denk ik dat iemand niet de uitkering krijgt die zou horen bij zo'n baan waarop hij solliciteert. Dan zou het ook wel heel makkelijk worden :D

Ik ben zo gek nog niet XXLtje!

HZW bedoeld denk ik dat iemand niet de uitkering krijgt die zou horen bij zo'n baan waarop hij solliciteert. Dan zou het ook wel heel makkelijk worden :D

:D :D , haha nee idd , je krijgt idd 70% van je laatst verdiende loon

dat is het zeker, maar nog steed geen antwoord op mijn vraag in je quote, waarde. :D

pagina 7 en 8 van verzet bla bla ook door westerlingen.

Ik zeg dat nederlands verzetsstrijders ook niet naar duitsland zijn gegeaan om daar onschuldige burgers op te blazen. daar maakt hij uiteindelijk van wat de gehele gealieerde krijgsmacht heeft gedaan na de bevrijding.

@HZW7500

ah ok, ben niet zo thuis in de uitkeringen.

Terug
Naar boven