MuscleMeat

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

Na het lezen van alle reacties kom ik maar op een conclusie!!!

Bodybuilders zijn dom. Zij hebben alleen maar spieren en geen hersenen Ze spuiten alleen maar om hun spieren te krijgen en doen er helemaal geen moeite voor. Ze zijn niet hoogopgeleid omdat al die anabolen al hun hersenen beschadigen. ENZ

HET GENALISEREN VAN GROEPEN MENSEN VALT NIET MEE HE.

Ik zie vaak opmerkingen dat jullie het niet leuk vinden dat alle bodybuilders op een hoopje worden gegooid als spuiten leeg hoofden.

Maar waarom doen jullie dit dan zelf ook ???

Bodybuilders zijn dom. Zij hebben alleen maar spieren en geen hersenen Ze spuiten alleen maar om hun spieren te krijgen en doen er helemaal geen moeite voor. Ze zijn niet hoogopgeleid omdat al die anabolen al hun hersenen beschadigen. ENZ

Ik zie vaak opmerkingen dat jullie het niet leuk vinden dat alle bodybuilders op een hoopje worden gegooid als spuiten leeg hoofden.

Afgaand op de hoeveelheid taal- en grammaticafouten in jouw post moet jij wel een heel grote BBer zijn. Ik classificeer jouw bovenstaande post als 'self-0wnage van de maand'.

(voor het geval je het niet door had, het woord ziekenhuis ontbrak in mijn post)

Hoe ik dat zo zeker weet? Omdat het algemeen bekend is dat mensen graag onder hun ''eigen soort'' mensen komen maar goed jij zal wel minstens 3 wetenschappelijke studies hierover willen zien voordat jezelf een conclusie over zoiets kan trekken :rolleyes:

(trouwens je bonnetjes voor de ''dat is niet bewezen"-opmerking is op gaan eens snel nieuwe halen)

Inderdaad, je beleid baseren op "wat algemeen bekend is bij de mensen", is volgens mij dom.

Om nog maar eens te verwijzen naar nazi-Duitsland; Daar waren de mensen er van overtuigd dat de Joden slecht waren. En kijk wat daar het resultaat van was.

Was je vroeger goed in begrijpend lezen? :rolleyes:

Nee zeker.....???

Je moet me dan ook GOED citeren slimpie:
Dat er te weinig islamitische bedrijven zijn, en nederland sinds vorige week de grens van 1 miljoen "verschillende nationaliteiten" heeft bereikt om AL deze jongens werk te kunnen bieden.

Ik zeg toch ook dat we de grens hebben bereikt van 1 miljoen, en dat dat verschillende nationaliteiten zijn? En dan is het raar dat werkgevers waarschijnlijk lastiger communiceren met bv Marrokanen vaak wat "minder slim" inschatten en op basis daarvan niet uitnodigen?

Heb jij al een baan>?

je blijft zeggen "1 miljoen verschillende nationaliteiten". er bestaan niet zoveel nationaliteiten. Waar haal je dat toch; Jeetje man. Je bedoelt het wellicht anders maar druk je dan tenminste beter uit he.

Ik heb nog nix van je gehoord????? Noem mij 1 ding waarin een buitenlander meer uitblinkt dan een allochtoon er vanuitgaande dat ze gelijkwaardig geschoold zijn? :rolleyes:

Ik denk niet in die termen van allochtoon en autochtoon; Dat is belachelijk. Als beiden even bekwaam zijn dan is er geen discriminatie als men de autochtoon neemt; Als men dit echter systematisch doet en veelvuldig of als de allochtoon beter is dan de autochtoon, maar de autochtoon toch wordt aangenomen, dan is er discriminatie.

je blijft zeggen "1 miljoen verschillende nationaliteiten". er bestaan niet zoveel nationaliteiten. Waar haal je dat toch; Jeetje man. Je bedoelt het wellicht anders maar druk je dan tenminste beter uit he.
Moet iedereen zich zo wetenschappelijk uitdrukken voor jou omdat gewone taal jou zo langzamerhand vreemd word?

Heel leuk dat je geleerd over wilt komen maar neem je zelf aub een keer niet zo verschrikkelijk serieus man

Als iemand iets verkondigt mag er toch naar bewijs gevraagd worden.
Ooh sorry, dat is intelectueel...

De aarde is plat, en dat vindt mijn buurman ook
ja idd, je mag hier geen wetenschappelijke bewijzen vragen; alles moet gebaseerd zijn op persoonlijke levenservaringen anders ben je een domme boekenwurm die niks afweet van de wereld. Ze willen het beleid baseeren op wat ze "voelen".

:Citaat:
Origineel gepost door Die Lange:
Ervaar dezelfde discussie eens op een marokkaans forum:

dat die uberhaupt een .NL adres nodig hebben, maar goed.........

Vaticaan: Moslims moeten zich aanpassen - Marokko Community

Wat een niveau daarzo..........

Thinkalot antwoord:
"het niveau is niet veel lager dan hier. T'is gewoon van een andere orde."

En dan HIER een discussie voeren over het feit dat mocro's 22% minder worden uitgenodigd voor een sollicitatie? Lijkt me duidelijk toch waarom autochonen een streepje voor hebben? Je zegt het zelf al..........T'is gewoon van een andere orde

Jij blijft me elke keer weer verbazen!!!!!
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Jouw posts verbazen me niet meer; Ik weet wat ik kan verwachten als ik zie dat je iets gepost hebt.

Waarom onzin?
Het is gewoon een feit dat het grote deel zich te goed voelt voor werk en zich meer bezighoud met criminele dingen en in bmw's mercedessen rondrijden.

Een feit? en dat baseer je waarop? Aaaaaaaah op je vooroordelen?! Ok!

Ik voel gewoon jaloezie. Een allochtoon die in een fabriek werkt maar toch in een bmw kan rijden omdat hij zijn geld beter beheerd, kan alleen maar op afgunst rekenen. en dat ligt jullie op de maag; Dus moet hetwel een crimineel zijn he.
Als ik aan de kassa sta in een grootwarenhuis zie ik de Belgen voor 10 euro eten kopen , 30 euro drank en 20 euro snoep; Een allochtoon van Marokkaanse origine koopt groenten, meestal zelf geen limonade en bijna nooit snoep. die sparen heel wat uit hoor.

Eigenlijk zou ik wel eens willen weten wat er zou gebeuren als ik zou emigreren of opgroeien naar/in Marokko:

Beland ik daar dan ook bij een groep nederlanders welke mij ondersteunen in het criminele circuit?

Mag ik daar ook jointjes roken in de binnenstad>?

Bestaat er daar ook de mogelijkheid om naar de universiteit te gaan en wat van m'n leven te maken zoals dat hier ook mogelijk is met een beurs en doorzettingsvermogen?

Zou het woord "integratie" ook een agendapunt zijn voor de politiek in Marokko?

Zitten er toevallig ook al honderdduizenden werkloze nederlanders met een geweldige uitkering( zoniet beter)die gelijkwaardig is aan Jan Modaal in Marokko?

Heb ik daar dan ook de keuze om te houden van wie ik wil? Te trouwen met wie ik wil?

Heb ik daar het recht mijn mening zoniet politieke overtuiging zo op straat te gooien zoals dat hier in Nederland ook gebeurt, ZONDER dood te worden gegooid met stenen?

Als ik stout ben in de gevangenis kom, zijn de straffen dan "gelijkwaardig" en heb ik dan daar ook kleurentelevisie?

Krijg ik ook een cursus "hoe kom ik op het rechte pad" als ik niet in die cultuur blijkt te passen? wordt dat dan ook betaald door alle Marokaanse belastingcenten?

Mag ik daar naakt op straat rondlopen als dat mijn overtuiging is?

Mag ik daar ook ruzie uitlokken en als het even kan direct lekker agressief worden "omdat ik gedsicrimineerd wordt?"

Zou door mijn verhuizing naar marokko de landelijk gemeten cijfers rondom criminaliteitsdelicten ook enorm omhoog schieten>?

:nowai:

Weer een post vol clichés die niks met de realiteit te maken heeeft.
Btw, je mag hier ook niet naakt rondlopen. Dus denk eens wat beter na.

Eten marokanen geen snoep? Vandaar dat ze zo sjagerijnig kijken altijd! Snoep is heerlijk man, mijn favo's zijn haribo en look o look

Niet alle leden op dit forum spuien vooroordelen he. Het is wel zo dat er een kleine groep van BB'ers is die rechts tot extreem rechts is en zijn vooroordelen en racisme niet onder stoelen of banken steekt. Ze baseren al hun uitspraken op hun buikgevoelens en als je met een wetenschappelijk onderzoek afkomt die hun tegendeel bewijst dan negeren ze het gewoon of zeggen ze dat je de werkelijkheid niet kent en een boekenwurm bent. Ze zijn niet allemaal dom, maar ze zijn ook niet heel erg slim.

Moet iedereen zich zo wetenschappelijk uitdrukken voor jou omdat gewone taal jou zo langzamerhand vreemd word?

Heel leuk dat je geleerd over wilt komen maar neem je zelf aub een keer niet zo verschrikkelijk serieus man

dat doet er helemaal niet toe. Als iemand zegt dat er 1 miljoen nationalitetien zijn dan reageer ik daar op want dat is gewoon onzin.

dat doet er helemaal niet toe. Als iemand zegt dat er 1 miljoen nationalitetien zijn dan reageer ik daar op want dat is gewoon onzin.
En jij bent met je wetenschap georienteerde hoofd niet instaat om te begrijpen dat hij gewoon bedoelt dat er heel veel nationaliteiten zijn?

En jij bent met je wetenschap georienteerde hoofd niet instaat om te begrijpen dat hij gewoon bedoelt dat er heel veel nationaliteiten zijn?

Neen, herlees zijn post maar eens;
"Dat er te weinig islamitische bedrijven zijn, en nederland sinds vorige week de grens van 1 miljoen "verschillende nationaliteiten" heeft bereikt om AL deze jongens werk te kunnen bieden."

En jij maakt daarop uit dat hij serieus bedoelt dat er in nederland 1 miljoen verschillende nationaliteit bestaan?

Je bent zo bezig met feiten dat je dingen als sarcasme en vooral humor niet meer begrijpt en al helemaal niet meer kan waarderen of toepassen

Je bent een feitenmachine, meer niet

En jij maakt daarop uit dat hij serieus bedoelt dat er in nederland 1 miljoen verschillende nationaliteit bestaan?

Je bent zo bezig met feiten dat je dingen als sarcasme en vooral humor niet meer begrijpt en al helemaal niet meer kan waarderen of toepassen

Je bent een feitenmachine, meer niet

Neen man, men moet er rekening mee houden dat dit een forum is waar men schrijft; Dat wil zeggen dat men geen stem hoort , en geen gezicht ziet. Deze non-verbale tekenen verduidelijken of iets al dan niet sarcastisch is bedoeld; Daarom moet je hel voorzichtig zijn met sarcasme in geschreven teksten; want meestal is het onduidelijk.

en ja, ik ben een feitenmachine, ik baseer me graag op feiten en niet op "gevoelens".

Terug
Naar boven