XXL Nutrition

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

Je negeert al mijn argumenten; tegen dergelijke mensen valt ,niks in te brengen. Je gebrek aan goodwill zorgt er voor dat je het debat verkracht.

Opmerkingen als "op een board waar 90% racistisch is ofzo" zijn zeker aanbevelenswaardig in het kader van "de verzoening" die jij hier komt zaaien.

Nog steeds 31% trouwens :cool:

Opmerkingen als "op een board waar 90% racistisch is ofzo" zijn zeker aanbevelenswaardig in het kader van "de verzoening" die jij hier komt zaaien.

Nog steeds 31% trouwens :cool:

Ik heb lang genoeg getracht te verzoenen door jullie aan te tonen dat criminaliteti niks te maken heeft met afkomst maar met SES. Maar daar willen jullie niks van horen.

Denk je dat deze topic die je startte verzoenend werkt? Je ben een stoker, net zoals je racistische vriendjes.

omdat dat uit zijn context is gerukt. Daa ga ik me niet tot verlagen.

niks uit de context gerukt , je trapt erin met beide benen.
Je bent ontmaskert als iemand die veralgemenisering vergoeilijkt omdat het zijn zaak versterkt.
Je bent een discriminant

Ik heb lang genoeg getracht te verzoenen door jullie aan te tonen dat criminaliteti niks te maken heeft met afkomst maar met SES. Maar daar willen jullie niks van horen.

Denk je dat deze topic die je startte verzoenend werkt? Je ben een stoker, net zoals je racistische vriendjes.

OWNED, dat ben jij

en wel met 32 % tegen 16 :cool:

ja als jij het zegt dan zal het zo zijn zeker.

ZWAK!

Ik deel mede wat de uitslag is van 50 mensen die onafhankelijk waren, ik niet ken, en hun mening geven..........

Dat jouw dat teleurtstelt begrijp ik, maar je bent nu eenmaal hardleers en zult toch wel doorgaan met je campagne hier op dbb.......

Respect dat je het zolang volhoudt en staat voor je visie, alleen wel jammer maar nu wel aantoonbaar dat 30% die visie niet deelt.Ga niet zeggen dat ik zielig ben, maar wees een goeie verliezer :thumbs:

:D Criminatiteit heeft idd niet veel ( of toch wel ) met afkomst te maken wat daar wel mee te maken heeft is de Mentaliteit , wat je niet kunt ontkennen thinky , is dat de mentaliteit van niet alle maar vele allochtonen toch neer komt op " hier in luilekkerland " en " Korte teentjes " oftewel the way of the easy money en agressie en dan kom je toch weer terug bij de crimi aangezien dat easy money is en vol zit met agressive mensen.

Zoals eerder door iemand in dit topic genoemd zijn ze in de meerderheid in het gevangenis leven terwijl ze in de minderheid zijn buiten de muren ,....Neem aan dat je geen cijfers nodig hebt om hier de conclusie van te begrijpen :D

Ow en " rasitische vriendjes " ?? ik zie het liever als " realistische vriendjes "

Ik deel mede wat de uitslag is van 50 mensen die onafhankelijk waren, ik niet ken, en hun mening geven..........

Dat jouw dat teleurtstelt begrijp ik, maar je bent nu eenmaal hardleers en zult toch wel doorgaan met je campagne hier op dbb.......

Respect dat je het zolang volhoudt en staat voor je visie, alleen wel jammer maar nu wel aantoonbaar dat 30% die visie niet deelt.Ga niet zeggen dat ik zielig ben, maar wees een goeie verliezer :thumbs:

Als je het nu hebt over verkeerde interpretatie van cijfers...

een kleine 30 % stemde negatief. de grootste groep (34,04%) stemde 'who the **** is thinkalot'. Degene die de stormloop op die topics heeft gemist, had wegens wilsonbekwaamheid sowieso niet mee mogen pollen, dus dit antwoord is brak als wat. Rest nog de neutrale mensen die 19,15% van het totaal vormen. Komen we op dik 70% van het totaal van de stemmende mensen die het of niet uitmaakt, of hem een nuttige bijdrage vind leveren. Als we corrigeren voor wils onbekwaamheid gaat het nog steeds over meer dan 50% die positief of neutraal is

Je bevindt je hoe dan ook in de minderheid. Als de optie wtf is thinkalot wordt meegerekend als neutraal, is het 30% tegen 70%, zoniet dan scoort positief of neutraal nog steeds >50%

Als je op basis van deze cijfers een uitspraak zou kunnen maken, is het wel dat het grootste gedeelte van de mensen de aanwezigheid van thinkalot iig niet verwerpt. Hetgeen democratisch gezien genoeg is om jouw standpunt te verwerpen, want je hebt geen meerderheid.

Dit is overigens wel een van de meest waardeloze onderzoeken geweest die ik ooit heb gezien.

duzzz
30 % niet mee eens
30 + 19 % neutraal
maakt samen 79%
Dus 21 % ziet thinky wel zitten. tov 30 %
Als we gaan stemmen komt het erop neer dat Men thinkalot niet echt waardeert. Je mag heel voorzichtig aannemen dat de overige 49 % ook zo'n verdeling had gemaakt en al helemaal richting negatief zal gaan als je het ooit met hem oneens bent geweest en zijn niet terzake doende argumenten en geplakte stukken tekst hebt moeten doornemen

duzzz
30 % niet mee eens
30 + 19 % neutraal
maakt samen 79%
Dus 21 % ziet thinky wel zitten. tov 30 %
Als we gaan stemmen komt het erop neer dat Men thinkalot niet echt waardeert. Je mag heel voorzichtig aannemen dat de overige 49 % ook zo'n verdeling had gemaakt en al helemaal richting negatief zal gaan als je het ooit met hem oneens bent geweest en zijn niet terzake doende argumenten en geplakte stukken tekst hebt moeten doornemen

dude. 30% vind em niks, de rest deelt die mening niet of is het tegenovergestelde van mening. What's the big idea? Het doel van de poll was te laten zien hoeveel mensen em niks vonden. Dat is nog niet eens 1/3e deel van het totaal. 34% van de antwoorden heeft geen betekenis, 19,15 procent is neutraal. Kom op...

ik heb de meeste van zijn lappen tekst gelezen, of iig doorgenomen en ik vind dat ze zeker steek houden. Hij gebruikt de onderzoeken als basis voor z'n argumenten. Daar heb ik nog geen één gefundeerde reply op gezien. Geen één.

Semmelweis hedendaags heren:thumbs:
Hij zou zich omdraaien in zijn graf

Waarom heb ik het gevoel dat je niet met thinkalot wil discussieren, maar alleen hem wilt neersabelen?

stop maar met het hebben van dat gevoel. Het is gewoon zo. Die Lange ging vast en zeker uit van minstens 40 stemmen op optie 4, maar z'n topic werd gesloten.

Waarom heb ik het gevoel dat je niet met thinkalot wil discussieren, maar alleen hem wilt neersabelen?

Been there , done that !!

Gaat niet !! je geeft je mening en meneer komt weer aanzetten met een GIGA stuk gekopieerde tekst, wat een ONDERZOEK is en dus juist is !! hahaha.
Daarbij komt dat gelijk geven niet in zijn woordenboek voor komt en alleen zijn linkse zoniet extreem linkse mening juist is inzijn ogen.
Over verdraagzaamheid gesproken ???

Moet m wel meegeven dat ie ook niet kan weten wat hier speeld aangezien hij in Belgie zit , zat ie hier dan had ie wel anders geredeneerd.

Heel makkelijk gezegd ; kijk wat er om je heen gebeurd en in de rest v NL en trek daar je conclusies uit ,.....ipv je blind staren op ( door opdrachtgever ) betaalde onderzoeken die gemaakt zijn door mensen die " geleerd " zijn en geen straat / levens-ervaring of what so ever hebben

dude. 30% vind em niks, de rest deelt die mening niet of is het tegenovergestelde van mening. What's the big idea? Het doel van de poll was te laten zien hoeveel mensen em niks vonden. Dat is nog niet eens 1/3e deel van het totaal. 34% van de antwoorden heeft geen betekenis, 19,15 procent is neutraal. Kom op...

ik heb de meeste van zijn lappen tekst gelezen, of iig doorgenomen en ik vind dat ze zeker steek houden. Hij gebruikt de onderzoeken als basis voor z'n argumenten. Daar heb ik nog geen één gefundeerde reply op gezien. Geen één.

ja jij bent het vaak met hem eens . De stukken tekst heb ik in het begin wel gelezen maar als je echt begrijpt wat er staat zul je zien dat het veelal niet echt reageert op wat de ander zegt. Hij haalt er iets anders bij om je zand in de ogen te strooien. Ik heb al zo vaak zijn quootjes en publicaties betrapt op partijdigheid. Meedere malen heb ik hem wel 3 of 4 keer dezelfde vraag gesteld om 4 x een ander stuk tekt te kruijgen met de boodschap erbij dat ik te dom ben te begrijpen wat er staat.

trouwens 30 % vind hem niks en slechts 17 % vind zijn aanwezigheid een pos aandeel leveren. Reken jij voor het gemak de onwetende stemmen en neutrale stemmen maar in jou voordeel. Jullie gaan steeds meer op elkaar lijken.

Terug
Naar boven