Fitness Seller

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

Als ik aan de kassa sta in een grootwarenhuis zie ik de Belgen voor 10 euro eten kopen , 30 euro drank en 20 euro snoep; Een allochtoon van Marokkaanse origine koopt groenten, meestal zelf geen limonade en bijna nooit snoep. die sparen heel wat uit hoor.

Is dit geen veralgemenening?

Neen man, men moet er rekening mee houden dat dit een forum is waar men schrijft; Dat wil zeggen dat men geen stem hoort , en geen gezicht ziet. Deze non-verbale tekenen verduidelijken of iets al dan niet sarcastisch is bedoeld; Daarom moet je hel voorzichtig zijn met sarcasme in geschreven teksten; want meestal is het onduidelijk.

en ja, ik ben een feitenmachine, ik baseer me graag op feiten en niet op "gevoelens".

en dat is dus het gevaar van zo wetenschappelijk bezig zijn, je gevoel, je intuitie, je hart alles wat zo belangrijk is om een beslissing te maken en dagelijkse dingen te intepreteren naar wat voor jou belangrijk is verdwijnt als sneeuw voor de zon.

en we zullen je dus maar op je woord geloven he. Of op haar bekwaamheid die cijfers te interpreteren.
je schreef:
"Ook blijf ik erbij dat het hoge afwijzingscijfer mede komt door mensen die op te hoge functies solociteren waarvan ze van te voren weten dat ze niet worden aangenomen , om vervolgens zo langer te kunnen genieten van een uitkering ! ik zeg niet dat dit per definitie alleen allochtonen zijn maar zeker wel een overgroot deel "

tonen die cijfers aan dat iemand bewust gaat solliciteren naar een job die hij zeker niet zal krijgen. Dat zijn "glazen bol"-cijfers zeker. Die naar de intentie van mensen kan peilen.
En het onderscheid allochtoon/autochtoon zal ook heel duidelijk in die cijfers staan zeker; Zo'n lijst waarin de "westerse Nederlandse" namen gescheiden zijn van de allochtone namen;
Komaan jonge, maak dat een ander wijs.

Ten eerste , JA , zulke cijfers worden bijgehouden in NL!!!
En zelfs juist omdat er mensen zijn die ONDERZOEKEN willen maken op basisi van CIJFERS , daar geloof jij toch zo heilig in ,......
Luister jongen het hele ww , wao , is in NL blijkbaaar anders geregeld als in Belgie , voorbeeldje ; je moet in NL een x aantal sollicitaties doen per mnd , doe je dat en word je niet aangenomen dan blijf je lekker je uitkering houden ,..... ze kijken niet eens na waar je sollicicteerd !!
Het is zelfs zo erg dat er bij het cwi met ( spreekwoordelijk) 2 kaartenbakken word gewerkt ,.... wel en niet willende mensen , mag jij verzinnen waar wie in zit ;)

Waarom onzin?

Ok er kunnen best goed opgeleide allochtonen zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.

Het is gewoon een feit dat het grote deel zich te goed voelt voor werk en zich meer bezighoud met criminele dingen en in bmw's mercedessen rondrijden.
Als ze al werken is het in de beveiliging wat ze stoer vinden, maar zwaar werk, ho maar.. Heb ooit in de bouw gewerkt en zag nooit een mocro :D
En er staan er meer in de WW dan autochtonen terwijl allochtonen in de minderheid zijn in dit land.

Dus waarom sommige mensen er de heletijd omheen draaien snap ik net.. :rolleyes:

:roflol: :roflol: :roflol: in de beveiliging ??? hehe, niet in mijn tak maatje !!

rest klopt wel hoor :D

dat doet er helemaal niet toe. Als iemand zegt dat er 1 miljoen nationalitetien zijn dan reageer ik daar op want dat is gewoon onzin.

Dat SCHRIJF ik, en jij interpeteert het verkeerd zoals veel autochtonen dat zouden doen.........

Ik zeg namelijk dat we de grens bereikt hebben van "1 miljoen nationaliteiten", daarmee bedoel ik dus 1 miljoen bestaande uit mocro's, turken, whatever..............het staat zelfs nog tussen aanhalingstekentjes voor je

Je maakt je belachelijk op dit forum, dat ga ik met cijfers voor je duidelijk maken wacht maar af..................

Laatst bewerkt:
Neen man, men moet er rekening mee houden dat dit een forum is waar men schrijft; Dat wil zeggen dat men geen stem hoort , en geen gezicht ziet. Deze non-verbale tekenen verduidelijken of iets al dan niet sarcastisch is bedoeld; Daarom moet je hel voorzichtig zijn met sarcasme in geschreven teksten; want meestal is het onduidelijk.

en ja, ik ben een feitenmachine, ik baseer me graag op feiten en niet op "gevoelens".
Weet wel zeker (al heb ik er geen wetenschappelijke studies van) dat jij de enige hier bent die het sarcasme in die opmerking niet door had, daar sta je dan als feiten machines die niks op zijn gevoel durft te baseren

Als er ooit een nederlandse star trek film komt krijg je de rol van de vulcan ok?

en dat is dus het gevaar van zo wetenschappelijk bezig zijn, je gevoel, je intuitie, je hart alles wat zo belangrijk is om een beslissing te maken en dagelijkse dingen te intepreteren naar wat voor jou belangrijk is verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Maar wat voor een onzin.
Ok :
minister president, wat gaat u doen tegen de beroving van oude dametjes?

Minister president: "ik weet het niet, ik ga me niet baseren op wetenschappelijk onderzoek, ik ga mijn intuitie volgen."

Klopt, een autochtoon is ook beter.
Noem mij anders eens iets waar een allochtoon beter in is buiten het criminele circuit?
Noem mij 1 ding!!!!!!!!!!!????? NU

Naast dat dit puur rascisme is, wil ik zeggen dat we even moeten kijken naar topsportend Nederland en dan mn het voetbal.

Als autochtonen overal beter in waren, waren er ook geen allochtone voetballers he?

Ten eerste , JA , zulke cijfers worden bijgehouden in NL!!!
En zelfs juist omdat er mensen zijn die ONDERZOEKEN willen maken op basisi van CIJFERS , daar geloof jij toch zo heilig in ,......
Luister jongen het hele ww , wao , is in NL blijkbaaar anders geregeld als in Belgie , voorbeeldje ; je moet in NL een x aantal sollicitaties doen per mnd , doe je dat en word je niet aangenomen dan blijf je lekker je uitkering houden ,..... ze kijken niet eens na waar je sollicicteerd !!
Het is zelfs zo erg dat er bij het cwi met ( spreekwoordelijk) 2 kaartenbakken word gewerkt ,.... wel en niet willende mensen , mag jij verzinnen waar wie in zit ;)

Die cijfers waarnaar je eerder verwees bestaan niet!

Dat SCHRIJF ik, en jij interpeteert het verkeerd zoals veel autochtonen dat zouden doen.........

Ik zeg namelijk dat we de grens bereikt hebben van "1 miljoen nationaliteiten", daarmee bedoel ik dus 1 miljoen bestaande uit mocro's, turken, whatever..............het staat zelfs nog tussen aanhalingstekentjes voor je

Je maakt je belachelijk op dit forum, dat ga ik met cijfers voor je duidelijk maken wacht maar af..................

je mag het draaien of keren zoals je wil, die zin klopte gewoon niet!

Naast dat dit puur rascisme is, wil ik zeggen dat we even moeten kijken naar topsportend Nederland en dan mn het voetbal.

Als autochtonen overal beter in waren, waren er ook geen allochtone voetballers he?

beweer je nu dat allochtonen beter zijn in sport. dat is net zo discriminerend

Ja ik ben redelijk links dus ik kan moeilijk verwachten dat op een forum waar 90 procent of zo zo racistisch is, dat ik hier steun ga krijgen he.
Doet me echt niks hoor.

Precies, geen haar beter dan je moslimvriendjes: roep maar dat wij racisten zijn in plaats van je ook maar 1 seconde in te leven in de standpunten en beweringen die door iedereen hier op het forum gedaan zijn. Kies maar weer voor de weg van de minste weerstand ipv hier inhoudelijk op in te gaan zoals je dat ook deed bij bepaalde "onjderzoeken"

Stop toch met allah spelen............als het je nu nog niet duidelijk is

Ja ik ben redelijk links dus ik kan moeilijk verwachten dat op een forum waar 90 procent of zo zo racistisch is, dat ik hier steun ga krijgen he.
Doet me echt niks hoor.

REDELIJK links. zo zo understatement of the year. Hee ga je nog reageren op waarom je een disciminerende opmerking karma geeft.
Zeggen dat buitenlanders goed zijn in sport is niets anders dan dat ik z eg dat afrikanen kleinere hersenen hebben

Precies, geen haar beter dan je moslimvriendjes: roep maar dat wij racisten zijn in plaats van je ook maar 1 seconde in te leven in de standpunten en beweringen die door iedereen hier op het forum gedaan zijn. Kies maar weer voor de weg van de minste weerstand ipv hier inhoudelijk op in te gaan zoals je dat ook deed bij bepaalde "onjderzoeken"

Stop toch met allah spelen............als het je nu nog niet duidelijk is

Je negeert al mijn argumenten; tegen dergelijke mensen valt ,niks in te brengen. Je gebrek aan goodwill zorgt er voor dat je het debat verkracht.

REDELIJK links. zo zo understatement of the year. Hee ga je nog reageren op waarom je een disciminerende opmerking karma geeft.
Zeggen dat buitenlanders goed zijn in sport is niets anders dan dat ik z eg dat afrikanen kleinere hersenen hebben

omdat dat uit zijn context is gerukt. Daa ga ik me niet tot verlagen.

Terug
Naar boven