AAACEEE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
ben al een aantal jaar aan het trainen en ook aardig serieus, met eten ben ik niet zo serieus als de meesten hier met een voedingsschema..dat is misschien de reden waarom ik nog niet zwaar ben..1.79m 78 kilo..(en muay thai) ik eet op de automatische piloot veel eieren groentes kip rijst fruit en shakes en weinig slechte dingen...dus eet wel goed alleen misschien niet zoveel als t moet.. tijdje geleden heb ik al een topic geopend over wat voor mij de beste beginnerskuur was en toen werd door de meesten mij aangeraden met een voedingsschema te beginnen en daardoor zwaarder te worden en nog niet naar aas te grijpen.. ik vind dit een goed advies en heb het nog ff uit mn hoofd gezet! maar toch kan ik het niet helpen dat ik toch serieus blijf overwegen om te kuren in het nieuwe jaar... dit komt mede doordat ik me heel veel in aas heb verdiept de afgelopen weken en eigenlijk heel erg nieuwsgierig naar geworden ben (dat is niet mijn hoofdreden). buiten het fijt om dat het stom is om te kuren als je naturel nog veel kunt bereiken (waarom eigenlijk?) is het voor mij toch niet slechter als voor ieder ander..? wat ik wil doen is
test only
500 mg ew
10 weken
nakuur nolvadex
mijn vraag is dus is het voor mij slechter als voor ieder ander..?
is het heel dom of maar een klein beetje (zoals de meesten hier
die gebruiken)..?
en wat vinden jullie van de kuur zelf als eerste kuur..? in combinatie met muay thai..?
p.s.alle ouwe rotten hier spaar me een klein beetje
want ik ken jullie nu al een klein beetje haha
test only
500 mg ew
10 weken
nakuur nolvadex
mijn vraag is dus is het voor mij slechter als voor ieder ander..?
is het heel dom of maar een klein beetje (zoals de meesten hier
die gebruiken)..?en wat vinden jullie van de kuur zelf als eerste kuur..? in combinatie met muay thai..?
p.s.alle ouwe rotten hier spaar me een klein beetje
want ik ken jullie nu al een klein beetje haha
Laatst bewerkt: