Fitness Seller

toch kuren

Even offtopic over de mensen die zeggen dat ik lul.
@skydirk.
Ik ben momenteel zelf bezig met kuuren en ik merk wél dat mijn conditie wat minder wordt. Hoeft niet bij iedereen zo te zijn maar lees het wel vaker.

@Moj0 & Gwillie
Als jij na je kuur 2kg in 10 maanden groei, dan groei je na je kuur toch niets of nauwelijks nog!

Kan genoeg mensen die het met mij eens zijn, die na gebruik bijna niks meer aankomen zonder weer naar AAS te grijpen.
Zie ook de post van Rob S. ;)

@TS
Idd gewoon die spuit er inknallen en gaan dan maar :)

@Moj0 & Gwillie
Als jij na je kuur 2kg in 10 maanden groei, dan groei je na je kuur toch niets of nauwelijks nog!

Kan genoeg mensen die het met mij eens zijn, die na gebruik bijna niks meer aankomen zonder weer naar AAS te grijpen.

Ik wil niet veel zeggen hoor maar als je naturel 2kg vvm in 10 maanden aankomt dan ben je gewoon goed bezig imo.

Zou wel ff rekening houden met iemand z'n gewicht, lengte en vet%.
Met jou gewicht en lengte moet je ook na een kuur nog goed kunnen bijkomen zonder AS.

groeien heeft zo direct niets te maken met de kg's, je moet afgaan op de spiegel, en hoeveel keer ik per dag wel niet in de spiegel sta voor te kijken waar meer massa moet komen of meer definitie...

Groeien heeft dus echt wel iets te maken met kg's. Hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker dat je nog VVM bijkomt. Lijkt me logisch dat iemand van bv 110kg bij 8% niks meer gaat bijkomen zonder AS. Iemand van 75kg bij 8% kan dat wel nog makkelijk aangezien die nog lang niet boven zn natuurlijk potentieel zit.

ieder lichaam is gewoon anders

Dat is zeker zo. Maar als jij denkt dat jongens die al een heel stuk boven een natuurlijk potentieel zitten zonder AS nog bijkomen zit je er toch echt naast. Waarom denk je dat je nooit naturels ziet die ver boven de 100kg zijn met een laag vetpercentage? Is simpelweg niet mogelijk met natuurlijke hormonenlevels.

Laatst bewerkt:
daar geef ik je gelijk in, maar daar ging het in dit topic ook niet over he..
trouwens ik ga er ook zeker zo niet over denken, dan heb ik nog 0 motivatie en dat is niet de bedoeling

Laatst bewerkt:
@skydirk.
Ik ben momenteel zelf bezig met kuuren en ik merk wél dat mijn conditie wat minder wordt. Hoeft niet bij iedereen zo te zijn maar lees het wel vaker.

@Moj0 & Gwillie

@TS
Idd gewoon die spuit er inknallen en gaan dan maar :)
uit wat bestaat je kuur dan wel?
ik heb al vaak gehoord dat mensen die met trenbolone kuren hun conditie achteruit gaat, maar ik heb nooit gekuurd met trenbolone. daar kan ik dus niet over meespreken.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Dat is zeker zo. Maar als jij denkt dat jongens die al een heel stuk boven een natuurlijk potentieel zitten zonder AS nog bijkomen zit je er toch echt naast. Waarom denk je dat je nooit naturels ziet die ver boven de 100kg zijn met een laag vetpercentage? Is simpelweg niet mogelijk met natuurlijke hormonenlevels.
daar ben ik volledig mee akkoord. lijkt mij ook zeer logisch. dat is natuurlijk iets helemaal anders dan iemand die een eerste kuurtje probeert.

• Topic Starter Topic Starter
zou iemand hier als eerste kuur op test e only lager gaan zitten dan 500mg ew

b.v. 300 mg ew..?? of zelfs 250... niet dat ik zogenaamd een ''licht kuurtje'' wil hebbn ofzo maar als je het op minder kan waarom niet

zou iemand hier als eerste kuur op test e only lager gaan zitten dan 500mg ew

b.v. 300 mg ew..?? of zelfs 250... niet dat ik zogenaamd een ''licht kuurtje'' wil hebbn ofzo maar als je het op minder kan waarom niet

Meestal doen ze 500 maar 250 word ook wel gedaan.

Zal je zeker ook wel resultaten mee hebben.
Kan je 2de keer nog altijd hoger gaan.

Persoonlijk zou ik toch meteen kiezen voor 500.

Terug
Naar boven