Fitness Seller

Toch opgelicht

Waardering
0
In het topic van BigT, omschrijft hij goed en duidelijk wat je er aan kan doen om te voorkomen dat je via internet opgelicht wordt. In ieder geval zoveel mogelijk.
Het mag duidelijk zijn dat als je AS via internet wil kopen je sowieso risico's loopt die je eigenlijk nauwelijks kan voorkomen. Je kan slechts je verlies tot een minimum beperken.

Zo ook ondergetekende. Ik trainde in het verleden bij een sportschool en zat toen "in het circuit " . Ik kon toen goed aan AS komen en heb toen een aantal malen gekuurd.
Door omstandigheden heb ik een viertal jaar niet kunnen trainen. Ik train nu weer een aantal maanden en het lijf pakt de training weer goed op. Echter train ik nu thuis en zit dus niet meer in het cirquit, dus toch maar de gok via internet genomen. Met daarbij de voorzichtigheid om minimaal te bestellen en zo het eventuele verlies te beperken.
Ik ben inmiddels drie keer beetgenomen en vind het wel genoeg zo. Inmiddels in ieder geval Androgel kunnen kopen en kan deze "ouwe man" zijn testolevels alvast een beetje bijstellen.

Eigenlijk zou ik graag een zwartboek samenstellen van deze oplichters op internet om te voorkomen dat anderen ook bij dezelfde "eikels" in de val trappen.
Dit zodat hun zwendeltje om zeep word geholpen.
Ik ben graag bereid om de drie emailadressen en bijbehorende aliassen te plaatsen.

Is daar behoefte aan??

In het topic van BigT, omschrijft hij goed en duidelijk wat je er aan kan doen om via internet opgelicht te worden. In ieder geval zoveel mogelijk.
Het mag duidelijk zijn dat als je AS via internet wil kopen je sowieso risico's loopt die je eigenlijk nauwelijks kan voorkomen. Je kan slechts je verlies tot een minimum beperken.

Zo ook ondergetekende. Ik trainde in het verleden bij een sportschool en zat toen "in het circuit " . Ik kon toen goed aan AS komen en heb toen een aantal malen gekuurd.
Door omstandigheden heb ik een viertal jaar niet kunnen trainen. Ik train nu weer een aantal maanden en het lijf pakt de training weer goed op. Echter train ik nu thuis en zit dus niet meer in het cirquit, dus toch maar de gok via internet genomen. Met daarbij de voorzichtigheid om minimaal te bestellen en zo het eventuele verlies te beperken.
Ik ben inmiddels drie keer beetgenomen en vind het wel genoeg zo. Inmiddels in ieder geval Androgel kunnen kopen en kan deze "ouwe man" zijn testolevels alvast een beetje bijstellen.

Eigenlijk zou ik graag een zwartboek samenstellen van deze oplichters op internet om te voorkomen dat anderen ook bij dezelfde "eikels" in de val trappen.
Dit zodat hun zwendeltje om zeep word geholpen.
Ik ben graag bereid om de drie emailadressen en bijbehorende aliassen te plaatsen.

Is daar behoefte aan??

die kerels van die sites vind je toch nooit hoor man.hoeveel moeite je ook doet:)

Nee bespreken van bronnen is niet toegestaan.;)

Bestellen via het internet is inderdaad een groot risico, maar voldoende opzoekingswerk minimaliseert dit een pak. Ik heb onlangst ook mijn eerste kuur besteld en heb hier toch ruim een week tijd in gestoken. Aan slechte bronnen kan je helaas weinig doen vrees ik.

Volgens mij staat er ook dat je een Moderator mag contacten :)

Snap de intentie maar denk niet dat dat gaat gebeuren..

En waarom via internet? Zat manieren om er aan te komen. Heb je hier geen bekende?
zonde dat er weer oplichters gesponsord zijn...

dat bronnen niet besproken mogen worden lijkt me logisch, ben zelf ook in de gelukkige positie dat ik niks over internet hoef te bestellen.

Echter lijkt me een site die mensen OPLICHT geen bron, kan er geen zwarte lijst gemaakt worden met site die je zoiezo moet vermeiden??

Je hoort dit te vragen in de sportschool. Na een tijdje ga je bepaalde mensen aanspreken waarvan je denkt dat ze aan de AAS zitten. Dit is your best shot.

Natuurlijk begin je rustig en ga je niet meteen vragen of ze AAS kunnen regelen. Pak het slim aan.

Geen enkele site gaat je garantie bieden.

In de gym is het altijd hetzelfde liedje..nee hoor ben puur natty enkel shakies en bcaa's lol

In de gym is het altijd hetzelfde liedje..nee hoor ben puur natty enkel shakies en bcaa's lol

Dan stel je ze de verkeerde vragen en benader je ze niet slim. Simpel. Een AAS-gebruiker kan je zo spotten.

Je gaat niet meteen vragen of ze aan de anabolen zitten, lijkt me vrij logisch. Dit kan als intimiderend ervaren worden.

• Topic Starter Topic Starter
dat bronnen niet besproken mogen worden lijkt me logisch, ben zelf ook in de gelukkige positie dat ik niks over internet hoef te bestellen.

Echter lijkt me een site die mensen OPLICHT geen bron, kan er geen zwarte lijst gemaakt worden met site die je zoiezo moet vermeiden??

Precies, dat was mijn insteek. Deze gasten zijn geen bron, maar ze maken gebruik van een leemte en troggelen mensen door valse voorwendsels geld af.
Ik denk dat veel mensen die ervaringen wel hebben ( al durft misschien niet iedereen daar voor uit te komen). Als we die ervaringen bundelen, kunnen we voorkomen dat anderen bij diezelfde gasten geld afhandig wordt gemaakt.

En natuurlijk moeten betrouwbare bronnen niet genoemd, maar daar vallen deze gasten mijnsinziens niet onder. Ik hoor graag hoe men ( en natuurlijk zeker de modjes;-) ) daarover denken.
Zie het als damagecontrol.

We hadden vroeger wel een topic met scammers, maar het heeft niet zoveel zin want ze kunnen heel snel van e-mailadres of site veranderen, en zo'n topic creëert dan alleen een vals gevoel van veiligheid. Daarom vinden we het verstandiger om mensen te wapenen tegen oplichters door de tips in de sticky.

Het is jammer dat zoveel mensen nog steeds opgelicht worden, als je niets weet over een site bestel er dan gewoon liever niet. Een bron moet je via een derde persoon krijgen, nooit rechtstreeks. Dat is de belangrijkste regel.

Ik laat dit nog even open maar let er op dat je geen bronnen kan bespreken, ook geen oplichters.

er zijn ook goeie

vraag gewoon of je afspraak kan maken om het keer op tehalen is mij ook zo gelukt

Dan zetten alle site owners meteen al hun concurrenten op die scamlist zodat binnen een week alle sites op de scamlist staan, wat heb je dan nog aan zo'n lijst?

Tsja, ik snap dat het lastig is. Het was ook zo maar een idee. Ik zie de hiaten ook bij het eventueel noemen. Ook jouw optie, Stierennek, is een reële en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Tsja, zoals gezegd, lastig. Ik snap inmiddels wel waarom het in het verleden niet gewerkt heeft, BigT. ;-)

Die AAS dealers in de gym vragen altijd 20-30 euro meer. Je bent ook echt dom als je in de gym gaat dealen aangezien de winst gering is en als je gepakt wordt heb je gelijk een aantekening en mogelijk zelfs een celstraf.

Snap ook niet hoe je opgelicht bent via internet. Heb altijd via internet bestelt en nooit problemen gehad.

Als je geld in een enveloppe gaat opsturen naar roemenie vraag je er gewoon om. Altijd via bitcoins en ook AAS sites hebben recensies

Mag van mij wel een slotje op BigT. Ik heb wel antwoord op mijn vraag/voorstel geloof ik. ;-)

Terug
Naar boven