In het topic van BigT, omschrijft hij goed en duidelijk wat je er aan kan doen om te voorkomen dat je via internet opgelicht wordt. In ieder geval zoveel mogelijk.
Het mag duidelijk zijn dat als je AS via internet wil kopen je sowieso risico's loopt die je eigenlijk nauwelijks kan voorkomen. Je kan slechts je verlies tot een minimum beperken.
Zo ook ondergetekende. Ik trainde in het verleden bij een sportschool en zat toen "in het circuit " . Ik kon toen goed aan AS komen en heb toen een aantal malen gekuurd.
Door omstandigheden heb ik een viertal jaar niet kunnen trainen. Ik train nu weer een aantal maanden en het lijf pakt de training weer goed op. Echter train ik nu thuis en zit dus niet meer in het cirquit, dus toch maar de gok via internet genomen. Met daarbij de voorzichtigheid om minimaal te bestellen en zo het eventuele verlies te beperken.
Ik ben inmiddels drie keer beetgenomen en vind het wel genoeg zo. Inmiddels in ieder geval Androgel kunnen kopen en kan deze "ouwe man" zijn testolevels alvast een beetje bijstellen.
Eigenlijk zou ik graag een zwartboek samenstellen van deze oplichters op internet om te voorkomen dat anderen ook bij dezelfde "eikels" in de val trappen.
Dit zodat hun zwendeltje om zeep word geholpen.
Ik ben graag bereid om de drie emailadressen en bijbehorende aliassen te plaatsen.
Is daar behoefte aan??