MuscleMeat

Toevoegen KCAL rijken producten

Wat doen jullie toch naar.
Alsof je een ronnie colemen moet zijn om het podium op te mogen. Er zijn ook lagere klassen zoals jeff seid en simeon panda

En daar kom jij met je 192 en 72 kg nog lang niet in de buurt.

Als jij op het podium wil staan zal je nog wat % moeten zakken in vet. Wat blijft er dan nog over? 68 kg op 192cm

Sorry maar dat is geen podium fysiek zelfs niet bij de amateurs.

Pas je voedingschema aan en ga paar jaartjes spieren kweken.

Niet in de buurt van simeon panda maar jeff seid valt opzich wel mee. daar zit ik wel aan over een paar maanden. Ik heb in een jaar tijd ongeveer 5 kilo gegained met dit eetschema dusja keep hating

Niet in de buurt van simeon panda maar jeff seid valt opzich wel mee. daar zit ik wel aan over een paar maanden. Ik heb in een jaar tijd ongeveer 5 kilo gegained met dit eetschema dusja keep hating

Keep on dreaming. Na het cutten schiet er bij u nog 68kg over.

Jeff seid is veel kleiner volgens mij en weegt 92 kg . Dus jij zit daar nog zeer ver van af 24 kg na je cut + het feit dat hij kleiner is.

Ja dat lukt je wel op paar maand.

beginnersgains met uw super dieet.

je kan ook makkelijk zelf een schema maken hoor.

Misschien kan je er al wat mee starten met deze info. :)
succes!

Een oude post van me hieronder kan je helpen om alles te berekenen.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!

Bijlagen

Zie mijn topic

hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!

Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml

Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas

Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies

Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas

Avond eten:
Wat de pot schaft

Na het trainen:
Shake

En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.

Dit kan toch niet serieus zijn ?!

Als het wel zo is mag hij zijn oogkleppen beter afdoen en inzien dat dit niet de weg is om te volgen.
Dit. En zijn gedachte dat hij binnen een paar maanden er net zo uit ziet als Jeff Seid. Lijkt me sterk dat iemand met een beetje verstand dit geloofd.

Dan doe je het nog slecht. Ik zou er wel 10kg op kunnen gainen. Als je nu nog meer koekjes toevoegt en hier en daar een extra snickers (of mars, die zijn ook super voor het gainen), nog wat gebak en taart (ik kan de tompouce aanbevelen) dan gain je nog veeeeel beter. Jeff Seid pas maar op!
Misschien heeft @Skatermarvin nog wat goede tips.

Dan doe je het nog slecht. Ik zou er wel 10kg op kunnen gainen. Als je nu nog meer koekjes toevoegt en hier en daar een extra snickers (of mars, die zijn ook super voor het gainen), nog wat gebak en taart (ik kan de tompouce aanbevelen) dan gain je nog veeeeel beter. Jeff Seid pas maar op!

Jabba the hut gains :D

Pizza the hut gains! ;)

Pizza-the-Hutt.gif

Als hij alles x 2 doet is hij volgende maand Jeff Seid..

Met diabetes en obesitas..

Terug
Naar boven