AndroidHealthClinic

Tomorrowland ~ 2012

• Topic Starter Topic Starter
Tja mensen kunnen je tent altijd wel binnen als ze willen :(, ik probeer daarom mijn kostbare stuff ook altijd wel mee te nemen of ik verstop het goed.

Neem wel een hangslotje mee om aan de ritssluiting vd tent te hangen, maak je ze het toch iets moeilijker. Maar heb in die 4 jaar nog niets gestolen gehad (zonder slot).

Tja mensen kunnen je tent altijd wel binnen als ze willen :(, ik probeer daarom mijn kostbare stuff ook altijd wel mee te nemen of ik verstop het goed.

Neem wel een hangslotje mee om aan de ritssluiting vd tent te hangen, maak je ze het toch iets moeilijker. Maar heb in die 4 jaar nog niets gestolen gehad (zonder slot).

Dit is wel echt een goede! Wordt wel heel obvious als ze de hele rits open moeten slopen.

koop gewoon zon turkentasje kan je kostbare spullen en drugs en AAS in doen

:fuu:
Misschien als ik 'm 's nachts uitzet, dat hij wel drie dagen meegaat. En anders, **** it.

En ik neem aan dat de meeste hier ook wel hun ipod (of andere mp3 speler) en dergelijke meenemen. Nemen jullie die overdag mee naar het festival om in een kluisje te leggen; of gewoon in je tent?

Ja ipod, boxjes etc voor op de camping. Meestal in de tent.. Ik weet niet of er kluisjes zijn. Wel risky nu ik eraan denk. Wij waren wel maar een uurtje of 7 per dag niet bij onze tenten maar toch. Beetje vertrouwen hebben in de festivalgangers :o.

Lockers

Lockers will be provided at the festival area. You have to pay € 6 for a key, so you can use your locker continuously during the festival. To get your key, you will have to pay an extra € 5 warranty, which you will get back when you return your key.

edit; zie nu zelfs dat er lockers op de camping zijn. chill

Pré party op de camping:

Thursday July 26th, Push It will host “The DreamVille Gathering.” Last year, this high quality label and party concept owned by Prinz, turned DreamVille into one massive open-air party. More than 20,000 party people went out of their minds!

From the moment you’re installing your tent until late at night, 12 Belgian acts will give it their all. Legendary and unforgettable will be the words on everyone’s lips!

With each passing year, DreamVille is claiming a bigger part of the Tomorrowland experience. What once started out as a camping with 1,500 visitors, has transformed into a small city with 35,000 people.

DreamVille will be the warm welcome after an exhausting, but glorious festival day; a safe haven for revamping your body and recharging your spirits. A magical atmosphere, green surroundings, the outstanding quality as well as the hospitable service will make DreamVille the place to be during your 4 Tomorrowland nights.

This will be the line-up for “The Gathering”:

Dimitri Vegas & Like Mike vs Yves V
Aeroplane
Trash Radio
Prinz
The Oddword
Girafe Sauvage Dj: Redhead vs Tom Hades vs Sören Aalberg
Laston & Geo
Djaxx & Neurotique
Heet van de Naald
Jerry May
RooC Audio
Electric Bastards

Nog maar 16 dagen te gaan :rocknana:

Nog maar acht nachtjes slapen jongens!!

Nog 1 week idd!

Ook IN natuurlijk, op camping en elke festivaldag!

Naar welke acts kijken jullie vooral uit?

Vrijdag

Jamie Jones
Solomun
Joris Voorn
Maceo Plex (morgen als eens gaan kijken op 10daysoff met booka shade)
Âme live
disco dasco ook altijd leuk

Zaterdag

Solee
ketaloco stage

Zondag

Steve Bug
Richie Hawtin
Pete Tong

vrijdag wordt drukst, is echt de topdag, de rest beetje de kleinere stages aandoen, altijd gezelligst :D
blijft zonde dat er geen defected en larocca stage is, waren samen met we play house, cafeina en cafe danvers (die er nu wel zijn) toch de beste imo

Hoe zit het eigenlijk met telefoon opladen op de camping?

Vorig jaar kon je je mobiel een kwartier opladen tegen een bedrag(denk zelfs 5 euro ofzo, kan me vergissen hoor). Krijg je een bonnetje of papiertje en kan je gewoon iets anders gaan doen terwijl je mobiel oplaadt.

holy shit ik moet nog vrij vragen van werk :p

de uren zijn er blijkbaar al?

zaterdag mainstage

martin solveig 19.00 - 20.30
dimitri vegas & like mike 20.30 - 21.30
skrillex 21.30 - 23.00
swedish house mafia 23.00 - 01.00

zag ik op facebook staan

de uren zijn er blijkbaar al?

zaterdag mainstage

martin solveig 19.00 - 20.30
dimitri vegas & like mike 20.30 - 21.30
skrillex 21.30 - 23.00
swedish house mafia 23.00 - 01.00

zag ik op facebook staan
Ben toch ook al wel benieuwd naar de timetable :D wordt wel eens tijd dat ze die online zetten

Vorig jaar kon je je mobiel een kwartier opladen tegen een bedrag(denk zelfs 5 euro ofzo, kan me vergissen hoor). Krijg je een bonnetje of papiertje en kan je gewoon iets anders gaan doen terwijl je mobiel oplaadt.

5 euro voor een kwartier? Goddamnit, vieze afzetters haha. Ik neem wel gewoon twee telefoons mee, np.

De timetables wil ik ook hebben haha. kan ik alvast mn plan gaan maken

Ow yea morgen nog een dagje werken en vanaf dan is het gewoon preppen voor tml :D.

Kunnen alleen niet meteen aan :wiet: geraken, wat een k*tland is België toch op dat vlak :mad:

het weer ziet er in ieder geval al goed uit

u5the.jpg

Kan niemand met een iphone app dit hier ff plaatsen? :p Ik ben wel benieuwd

volledige timetable nu op tomorrowland.be

Terug
Naar boven