Fitness Seller

Tomorrowland ~ 2012

Haha :D

Anders stuurt iedereen die wil meeten even in pm zijn mobiel nummer en laat ik zaterdagmiddag weten waar en hoe de meet doorgaat?

done maar ik kan niets garanderen. als ik op feesten aan t wausen ben,zeker op zulke grote, dan ga ik echt mijn eigen gang. misschien denk ik op dat moment niet eems meer aan de meet. maar il ga t proberen

13u zaterdag in de kozzmozz tent?

Ik zeg maar wat. Of liever later als iedereen hem al lekker aan het geven is? Kans is wel groot dat iedereen 's avonds wel een act heeft die hij zeker niet wil missen..

Zou eerder zeggen rond een uur of 4 in de kozzmozz. Dan weet je iig dat iedereen ook binnen is, 1u vind ik wel erg vroeg.

Ik zal je mn nummer pben

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Nu zak maken, straks naar Gent, cakeje bakken en nog snel eens gaan kijken in de h&m voor wat singlets en mss nog een paar schoenen ( zijn toch sowieso kapot na tml ). Morgen 7.30 vertrekken we :D.

Camping gaat open rond 11u he?

ik ga er de kleinste van de hoop zijn :sad:, zal mijn best doen om er op tijd te zijn ;)

Nu zak maken, straks naar Gent, cakeje bakken en nog snel eens gaan kijken in de h&m voor wat singlets en mss nog een paar schoenen ( zijn toch sowieso kapot na tml ). Morgen 7.30 vertrekken we :D.

Camping gaat open rond 11u he?
Jup!

Wij zijn ook van plan om al zo vroeg mogelijk richting de camping te gaan morgen.

Heb er zin in :D

pm me nog jullie gsm nummers als je graag aan de meet wil deelnemen, ik check het nog wel via men gsm

• Like
Waarderingen: Roth
Tot nu to heb ik de nummers van:
EddyWally
Luc M
Mickie
Roth
Tommieeee
Triple aces

En nu richting de camping :D

In de bus, onderweg. TL, here we come!

jaloers! ik wil ook..

Laatst bewerkt:
ongelooflijk hoeveel moeite de organisatie doet om alles aan te kleden
zelfs het vlietgtuig wordt gedecoreerd

33y2nfl.jpg

2mzbdlh.jpg

Machtig mooi festival is het ook

ik ga vandaag :) (zaterdag)

Ik ben jaloers.

vandaag was aaann!!!!

Volgend jaar tocho ook eens gaan.

Alsof je volgend jaar meer kans hebt op een ticket... :o
Genoeg coole namen die ik wel wil zien (techn en minimal en dus geen David Guetta :rolleyes:)

Terug
Naar boven