XXL Nutrition

Tomorrowland ~ 2012

Oke, headliners staan nu wel helaas op vrijdag. Maarja hoef ook weet niet mainstream Avici te zien. Alhoewel dat met lekker weer wel heel fijn en relaxt zal zijn.
Denk dat onze groep toch verspreid zal staan. De staat te techno, de andere bij de hardstyle, de andere bij de Dub. Lekker gezellig:roflol:

Ja idd samen met Calvin harris en Alesso. David guetta op zondag :( had ik ook graag gezien.
Haha :roflol: zal bij ons niet anders zijn hoor. Maar als je ntrlk naar de muziek luistert waar je geen hol aan vindt en gwn bij je maten staat, lijkt me ook niet dat, dus opzich geen probleem mee ik

Ja idd samen met Calvin harris en Alesso. David guetta op zondag :( had ik ook graag gezien.
Haha :roflol: zal bij ons niet anders zijn hoor. Maar als je ntrlk naar de muziek luistert waar je geen hol aan vindt en gwn bij je maten staat, lijkt me ook niet dat, dus opzich geen probleem mee ik
david guetta is gewoon leuk om te zien voor de sfeer, omdat iedereen die zo graag wil zien en iedereen dan ook op de mainstage is. voor de rest zijn zijn dj skills maar zwak en hij draait zijn stomme commerciële nummers.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Oke Kane. Das heel goed om te horen:D

1e keer dak naar tomorrow gaat :) normaal wat hardere party's maar ben benieuwd :D

Ben trouwens meer van beetje knalmuziek, welke dag is dan het beste om te gaan of welke dag heb het meest spacende muziek?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gedoe gaat dat ook zijn:
http://www.tomorrowland.be/nl/node/1295

24 maart kan je als belg al je ticketje reserveren, maar slechts 2 de man. Handig als ik ook kaarten moet regelen voor kerels uit Schotland.
Registreren en binnen 4 uur betalen anders wordt het geannuleerd.
Prijs ook weer omhoog gegaan, maarja al kost het me een nier. :)

1e keer dak naar tomorrow gaat :) normaal wat hardere party's maar ben benieuwd :D

Ben trouwens meer van beetje knalmuziek, welke dag is dan het beste om te gaan of welke dag heb het meest spacende muziek?

Volgens mij is er een Q-dance podium. Dus er is hardstyle aanwezig.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 18:32 ----------

Wat een gedoe gaat dat ook zijn:
http://www.tomorrowland.be/nl/node/1295

24 maart kan je als belg al je ticketje reserveren, maar slechts 2 de man. Handig als ik ook kaarten moet regelen voor kerels uit Schotland.
Registreren en binnen 4 uur betalen anders wordt het geannuleerd.
Prijs ook weer omhoog gegaan, maarja al kost het me een nier. :)

Lol lekker overzichtelijk die uitleg.

Hoopte meer op hardcore ;) maarja wel beetje spacemuziek dan?
Las net al dat er Dubstep is daar kank wel op space maar ook tekno ofzo?

Ja die 2 stijlen zijn er ook. Hardcore geloof ik niet.

Niet om de hardcore liefhebbers over 1 kant te scheren, maar denk niet dat die ook thuis horen op Tomorowland.

Als je al kijkt naar Emporium waar je ook hardcore en anderen stylen hebt. Hoor je al veel geklaag van beide kampen.

Ja die 2 stijlen zijn er ook. Hardcore geloof ik niet.

Niet om de hardcore liefhebbers over 1 kant te scheren, maar denk niet dat die ook thuis horen op Tomorowland.

Als je al kijkt naar Emporium waar je ook hardcore en anderen stylen hebt. Hoor je al veel geklaag van beide kampen.
hahahahaha eigenlijk zeg je dak nie welkom ben op tommorowland maar nvm :P:) nee kben een rare mix ik hou echt van die knalhardcore en ik heb niks met hardstyle hou wel weer zwaar van Dub/Reggea/spacemuziek :)

hahahahaha eigenlijk zeg je dak nie welkom ben op tommorowland maar nvm :P:) nee kben een rare mix ik hou echt van die knalhardcore en ik heb niks met hardstyle hou wel weer zwaar van Dub/Reggea/spacemuziek :)

Hehe ja:)

Nee je komt over als chille tofe gozer. Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel toch?:D

Maar je komt zeker wel aan je spacie toe, check die line up maar van vorig jaar.

Hehe ja:)

Nee je komt over als chille tofe gozer. Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel toch?:D

Maar je komt zeker wel aan je spacie toe, check die line up maar van vorig jaar.
hehe ik voelde ff verkapte haat bro maar no worries :):P kga ff kijken welke dag ik er het beste heen kan gaan wanneer gaan "jullie" ( kweetniet of we nog gaan meeten met dbb) dan?

hehe ik voelde ff verkapte haat bro maar no worries :):P kga ff kijken welke dag ik er het beste heen kan gaan wanneer gaan "jullie" ( kweetniet of we nog gaan meeten met dbb) dan?

Zeker geen haat bro. We gaan sowieso nog een damp roken toch in Rotterdam haha.
Ik zeg ook niks over de hardcore liefhebber, maakt mij werkelijk geen reet uit hoe je er bij loopt. Bedoel meer het hardcore publiek in combo met house publiek bv.

Maar ik weet ook niet welke dag wij gaan hoor en ga dat ook niet afstemmen op de DBB meeting.
Er zijn sowieso wel wat DBBers die het hele weekend gaan, die ga ik sowieso wel meete.

Een meeting doen is sowieso moeilijk als je waus bent:roflol::roflol::roflol:
Tijd besef is na de klote, dus tijd afspreken is lastig.
Als ik zwaar waus, kan ik al amper een wc vinden dus laat staan de meeting.
Me telefoon lezen is bij mij echt onbegonnen werk. Ik zie dat het ding licht geeft. Maar wat er op het beeldscherm staat, geen idee.
Maar even nummertjes uitwisselen van te voor dan komt hopelijk goed:D
Dan bellen we wel ff.

Zeker geen haat bro. We gaan sowieso nog een damp roken toch in Rotterdam haha.
Ik zeg ook niks over de hardcore liefhebber, maakt mij werkelijk geen reet uit hoe je er bij loopt. Bedoel meer het hardcore publiek in combo met house publiek bv.

Maar ik weet ook niet welke dag wij gaan hoor en ga dat ook niet afstemmen op de DBB meeting.
Er zijn sowieso wel wat DBBers die het hele weekend gaan, die ga ik sowieso wel meete.

Een meeting doen is sowieso moeilijk als je waus bent:roflol::roflol::roflol:
Tijd besef is na de klote, dus tijd afspreken is lastig.
Als ik zwaar waus, kan ik al amper een wc vinden dus laat staan de meeting.
Me telefoon lezen is bij mij echt onbegonnen werk. Ik zie dat het ding licht geeft. Maar wat er op het beeldscherm staat, geen idee.
Maar even nummertjes uitwisselen van te voor dan komt hopelijk goed:D
Dan bellen we wel ff.
Snap precies wat je bedoelt bro dat die cijfers gewoon van je beeld af trillen :roflol: ( iemand moet dit herkennen ;) ) en stem het niet af op de meeting maar was wel benieuwd hoe of wat :)
en over hoe ik erbij loop geen standaard hardcore-liefhebber meestal fancy polo's/t-shirts ( ralph lauren, stone island, hugo boss ofzo ) g-star spijkerbroekie of lekker trainingsbroekie ( alles focking merk jongen :D ) en schoenen varieren van nikes tot bottecelli tot lanvin dus ben gewoon een rare blend en proud :D
Ja meeten is altijd een ramp en leuke hiervan is je weet niet echt hoe een anders deruit ziet dus dat word kk grappig :roflol:
Maar idd komt wel goed ff nr'tjes uitwisselen idd en dikke damp jonguh :D

Laatst bewerkt:
Je loopt er netjes bij bro;)

Haha ja dat wordt epic. De ware gezichten achter het accountje zien:roflol::roflol::roflol:

Chestbrah
it has been confirmed, the crew and i shall be embracing belgium mid year for tomorowland (3 day festival). Come at me European women

Aesthetics Crew komt naar België.

Star Warz!

Aanwezig

School is 100m van festival, dit jaar ook present dus :)

Word zowiezo weer een knaller, alleen zo duur :(

Aanwezig:cool:

Terug
Naar boven