AndroidHealthClinic

Tomorrowland ~ 2012

• Topic Starter Topic Starter
Is het eerste jaar dat je enkel online aan je kaarten kan geraken. Er is ook veel meer belangstelling dan vorig jaar, dus best f5'en als een gek dus. Registreer je ook gewoon even op die site (timoco), kost je nog geen 2 min maar hierdoor zal je wel sneller je kaartje kunnen bestellen eens het zover is. ;)

Dus iedereen moet zich registeren inclusief je maten of kan je voor meerdere personen bestellen?

Dus iedereen moet zich registeren inclusief je maten of kan je voor meerdere personen bestellen?

je kan maximaal 2 tickets bestellen met eenzelfde account. als je met meer dan 2 ernaartoe gaat zullen je vrienden dus ook moeten bestellen

Kijk net op die site hoe je tickets besteld blijkbaar alleen online en dan via visa, mastercard of paypal nu heb ik geen van de 3 :-$

remember guys, morgen start de presale om 11u voor de Belgen

k*tbelgen

Het moet inderdaad wel zuur zijn als het kleine broertje van Mysteryland uitgroeid tot "het" festival van de wereld, en je uitgesloten wordt van voorverkoop.

Maar troost je 7 april mogen jullie :kiss:

Hoe gaan ze dat trouwens controleren dat alleen Belgische staatsburger een ticket kunnen kopen? Vroeg me af wat er zou gebeuren als je in België woont, maar geen Belg bent.

Wft... Ligt die site serieus NU al plat?... Of ligt het aan mijn internet?

Ik wil ook maar wtf moet je nou belg zijn om daarheen te MOGEN??? ( igg dat maak ik snel op na het lezen van deze pagina :P )

Ik wil ook maar wtf moet je nou belg zijn om daarheen te MOGEN??? ( igg dat maak ik snel op na het lezen van deze pagina :P )

60% van de tickets worden vanaf vandaag 11u aan belgen verkocht,
7 april start de verkoop van de overige 40%, die iedereen kan kopen

Maar niet zo gezellig dat server al platligt halfuur voor verkoop :p
wel er wel weer heen (voor 6e opeenvolgende keer... :p )

60% van de tickets worden vanaf vandaag 11u aan belgen verkocht,
7 april start de verkoop van de overige 40%, die iedereen kan kopen

Maar niet zo gezellig dat server al platligt halfuur voor verkoop :p
wel er wel weer heen (voor 6e opeenvolgende keer... :p )
aha lijkt me echt een heeeerlijk feest! Na vorige jaar sensation Black gezien dat belgen blijkbaar ook een feestje kunnen bouwen :) Dus over 2 weken weer naar Black en wie weet Tomorrowland erachteraan :)

Btw gingen mensen niet zwaar meeten op Tomorrowland?

Beste Tomorrowland-fan,

Graag melden wij u dat de officiële Belgische voorverkoop op zaterdag 24/03/2012
om 11u ’s morgens van start gaat. We verwachten een enorme drukte op de
website. Om de overlast zo goed mogelijk te beperken,bestaat er een wachtrij die u
één voor één zal verder helpen. Omdat de vraag groteris als het aanbod, zullen we
helaas niet iedereen gelukkig kunnen maken.

Wel geven we u graag een aantal tips mee om uw aankoop zo vlot mogelijk te laten
verlopen:

• Allereerst raden wij u aan om uw Timoco account username en password bij de
hand te houden.
• Hou ook uw Belgische bankkaart en digitale bankkaart-lezer bij de hand.
Dit is de enige manier om uw ticket te betalen. Betaling moet binnen de 4 uur
gebeuren anders gaat uw ticket terug in de verkoop.
• U kan maximum 2 festival tickets + 2 DreamVille tickets kopen. Opgelet:
een DreamVille ticket is enkel mogelijk in combinatiemet een Full Madness Pass.
• Hou de volledige namen van de mensen waar je tickets voor koopt bij de hand.
• U kan een onbeperkt aantal Boozebags kopen (‘limited edition’: inclusief 35 unieke
munten, uniek Floorplan en een speciale geldbuidel)

We doen ons uiterste best om iedereen verder te helpen, maar het aantal registraties
lag hoger als het aantal beschikbare tickets.

Veel Succes!

Het ID&T-team

bron: [Link niet meer beschikbaar]

je kan maximaal 2 tickets bestellen met eenzelfde account. als je met meer dan 2 ernaartoe gaat zullen je vrienden dus ook moeten bestellen

Wtf. Ik en m'n maat willen de vrijdag en zondag gaan, gaat dus gewoon niet lukken voor 4 tickets voor die 2 dagen.:(:mad:

sta al efkes in de wachtrij, sommige worden er ook gwn uitgeflikkert... handig :mad:

Terug
Naar boven