XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 !

• Topic Starter Topic Starter
Zucht, ik hoop zo dat ik tickets heb he.... Iemand al in het keuze scherm??? Nog steeds in wachtrij hier...

2 vrienden van mij al 10minuten in 2 wachtrijen. TICKETS HERE WE COME!! (hopen mag)

Ik hoop dat jullie allemaal nu flauwvallen (sterven vind ik een beetje overdreven) waardoor jullie geen tickets kunnen bestellen.

Yesssss!!!!!!! 2 full madneas tickets incl camping kunnen kopen!!!!! Woehoewww

Koop dan ook 2 zaterdagtickets pik

Justkidding!!! Nog steeds wachtrij :/

Xxxx

Is het niet al lang uitverkocht.. Als het vorig jaar in 1 sec uitverkocht was..

Kcal van Rikkert? Krijg je daar gains van?

ja het is uitverkocht, maar er zijn altijd mensen die niet optijd betalen/ error krijgen/ eruit vliegen/... en dan komt die plaats weer beschikbaar. vandaar de wachtrij

Nooit dude, elke vriend wat ik ken staat in de wachtrij.... Niemand heeft nog kaarten kunnen kopen

ja het is uitverkocht, maar er zijn altijd mensen die niet optijd betalen/ error krijgen/ eruit vliegen/... en dan komt die plaats weer beschikbaar. vandaar de wachtrij

Volgens mij is die wachtrij er omdat ze niet zoveel betalingen tegelijk kunnen verwerken, dus laten ze er telkens 500 toe die kunnen betalen. Zoiets.

kan ook natuurlijk. ik had op een onbetrouwbare nieuwssite iets anders gelezen.

maar idd iedereen die ik ken zit in de wachtrij. zelfs bij 1 iemand is da pagina nog aan het laden :p

Zag al iemand op fb die kaart had, maar iedereen van mn maten waarmee we nog proberen staat ook in wachtrij.
Is ook typisch, alle k*tmensen op fb zie je met kaarten ook vorige week en iedereen die je mee wil raakt er niet aan...

Klopt! Ik vraag me af hoe lang die que nog duurt.. sta er nou al dik 20min in.

Dat ladertje rechts van Paylogic draait nog steeds rond..

Terug
Naar boven