XXL Nutrition

Tomorrowland ~ 2012

  • Topic starter kane
  • Startdatum
  • Reacties 422
  • Weergaven 27K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

Alsof je volgend jaar meer kans hebt op een ticket... :o
Genoeg coole namen die ik wel wil zien (techn en minimal en dus geen David Guetta :rolleyes:)

was ook op de Q-dance noisecontrollers etc ook andere stages geweest ze waren allemaal vet
 
Geen woorden voor... was van de 6 edities die ik geweest ben de beste vond ik, het internationale karakter vond ik echt super, makkelijk socializen zo ;)
en uiteindelijk toch heerlijk weertje gehad..

beste sets:

1 joris voorn
2 extrawelt live
3 steve bug


enneeeuh

techn en minimal en dus geen David Guetta;) )

David WHO???

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 12:46 ----------

ohja en vooral...

Grootste hoeveelheid hotchicks ooit dit weekend
 
Volgend jaar ben ik er zowiezo weer! Dit jaar jammer genoeg gemist :(
 
techno all the way
richie hawtin en the advent, damn wat was dat hard zeg
 
Wordt facking k*t om kaartjes te fixen....dit jaar waren er 2 miljoen mensen die het nakijken hadden...zal volgend jaar wel wat meer zijn....
 
het is weer voorbij :) volgend jaar weer snel zijn voor kaarten :p
 
helemaal naar de klote gegaan op tomorrowland pfff. Heb daar 0.0 mobiel bereik gehad kreeg de sms van de meet pas vanochtend..

Wel schraal had willen meeten. Jullie wel allemaal gemeet?
 
helemaal naar de klote gegaan op tomorrowland pfff. Heb daar 0.0 mobiel bereik gehad kreeg de sms van de meet pas vanochtend..

Wel schraal had willen meeten. Jullie wel allemaal gemeet?

alleen kane en ik waren op de meet, roth en luc m later nog tegengekomen
 
Fuarrrk, het was weer lekker epic :D.

Wel echt nog dubbel zoveel volk als vorig jaar.
 
Ik heb een paar aesthetic monsters van Québec ontmoet.
Fuark, jongens hebben veel over om hier een paar dagen te komen feesten.
Gelijk hebben ze, het was echt te geweldig voor woorden! :D
 
helemaal naar de klote gegaan op tomorrowland pfff. Heb daar 0.0 mobiel bereik gehad kreeg de sms van de meet pas vanochtend..

Wel schraal had willen meeten. Jullie wel allemaal gemeet?

Idem.... Ook veel te laat die sms gekregen, ben wel nog naar the advent (was idd lekker trouwens) gaan kijken maar zag niet echt iemand die aan de beschrijving voldeed.

Maar ik ga volgend jaar sowieso terug dus... :p
 
Above & Beyond, The Advent en Richie Hawtin. Zo godsgruwelijk hard gegaan daar, het was echt fantastisch. Prachtige ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar aesthetic monsters van Québec ontmoet.
Fuark, jongens hebben veel over om hier een paar dagen te komen feesten.
Gelijk hebben ze, het was echt te geweldig voor woorden! :D

heb eigenlijk alleen maar ectos daar gezien :D
 
gaat k*t worden met die reports die gaan komen.. K*t dat ik geen ticket had :/
Nuja men body was er ook niet klaar voor :p
 
heb eigenlijk alleen maar ectos daar gezien :D

Daar liepen er ook genoeg van hoor. Vandaar dat degene met een goed fysiek hard opvielen in die menigte :D
Of ik zag enkel maar beesten omdat ik zelf een kleine ecto ben :(
 
Daar liepen er ook genoeg van hoor. Vandaar dat degene met een goed fysiek hard opvielen in die menigte :D
Of ik zag enkel maar beesten omdat ik zelf een kleine ecto ben :(
heb je nog een bruine dude gezien met spijkershort en schoudertasje? :p die ong match met mijn stats

sowieso had ik het wel vet gevonden als we ff gemeet hadden ofzo
 
Wie zat er eigenlijk allemaal op de camping? Was toch gvd echt niet normaal ver stappen naar het festival. Laatste dag maar van 9 tot 12 geweest omdat ik en mijn neef gewoon helemaal lamgezopen waren van de rode wijn :D. 3-4u liggen slapen toen.

Voor de rest was het gewoon nice. Camping was soms ook gewoon te chill, de hele tijd paffen, zuipen en gewoon lachen.

Meeten vond ik zelf wat teveel moeite, er liep soms ook echt iets teveel volk rond op het festival. Niet normaal hoeveel meer man er was dan vorig jaar.
 
Ik zat ook op camping, als je laatste nacht muziek hebt horen rondlopen dan was die van ons :D (helaas hield de autobatterij het wel niet bepaald lang)

camping vond ik minder als andere jaren, normaal elke avond wel overal wat afterpartytjes maar nu vrij stil, vond ik jammer, maar anderzijds, je gaat dan toch idd nog gaan chillen en socializen bij degenen die wel nog wakker blijven.
 
Back
Naar boven