XXL Nutrition

Tomorrowland ~ 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe controleerden ze eigenlijk bij de voorverkoop dat je een Belg was?
 
Damn wat was het weer lekker :D

Vrijdag stukje fatboy slim kunnen meepakken op de mainstage wat harder was als derest van de mainstagestuff. Joris Voorn erna gecheckt waar het echt gewoon zweven was, stond daar de helft van de tijd met men ogen toe echt heerlijke dansbare muziek. En toen de meester Carl Cox, beste set imo van afgelopen 4 edities die ik heb meegemaakt. Echt iedereen ging daar los :D geen pottenkijkers gewoon GAAN :D

Zaterdag vond ik vooral de kozzmozz de moeite, en op het einde nog wat extrawelt kunnen checken, lekker spacen. Dan afgesloten op de mainstage met SHM, niet compleet mijn ding maar het moet ook niet altijd mijn goesting zijn natuurlijk. Had graag The Advent gecheckt, maar die kan ik binnen een paar maanden hier in Antwerpen checken.

Zondag was weer lekker stevig met Miss Kittin, Green Velvet en dan de baas der bazen Chris Liebing...Die stelt echt noooooit teleur, fkn harde techno! Afgesloten bij Richie Hawtin in de tent, waar de visuals wel iets meer mochten zijn maar de muziek was echt epic.

Verder nog met Roth en Mickie even gesproken, chille gasten maar het was te moeilijk om erna in de avond nog ff af te spreken want er zat veel vertraging op die sms'en plus mijn gsm was al plat na dag 2. Hoe dan ook fijne editie met een toffe groep en inderdaad veel verschillende nationaliteiten dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer, zolang ze maar echte dj's blijven boeken. Nicki Minaj... ik zie ze ze al boeken volgend jaar. :o
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook op camping, als je laatste nacht muziek hebt horen rondlopen dan was die van ons :D (helaas hield de autobatterij het wel niet bepaald lang)

camping vond ik minder als andere jaren, normaal elke avond wel overal wat afterpartytjes maar nu vrij stil, vond ik jammer, maar anderzijds, je gaat dan toch idd nog gaan chillen en socializen bij degenen die wel nog wakker blijven.

Waar zat je ergens? Die camping was toch ook echt niet normaal groot.. Wij zaten eigenlijks gewoons links van de regenboog en we sprongen constant over dat hekken. Dan was het zo'n 5mins stappen naar de main entrance van dreamville. Als we dat hekken niet oversprongen moesten we echt 20-25min + stappen. Ons kon je herkennen aan 2 partytenten naast elkaar met een constante wietgeur :o.

Camping vond ik gewoon super, maar heb ook echt een epic leuke vriendengroep. Wat wij ook vaak deden, we hadden een frigo vol bier mee en die stond in onze camionette ( renault kanjoo ) op de parking links van de ingang van het festival ( jeweetwel tussen dreamville en de ingang, nog een km of 3 stappen naar die watertoren op ).

Hingen we daar gewoon naartoe, pinten drinken, dikke joints smoken en gewoon feesten op de radio van tml in de auto :D. Zaten daar echt soms 2 uur aan een stuk, na het festival ook eerst daar nog 2u feesten voordat we weer naar de camping gingen :o.

Trouwens wel een iets andere muzieksmaak dan de meesten, vrijdag zag er zo uit voor mij :

Solomun
Caspa ft MC Rod Aslan
Hijack
Jamie Jones
Zeds Dead

Beetje de muzieksmaak van ik en mijn neef. De andere dagen af en toe naar the i Love the 90's tent :o Yves de Ruther was daar echt gewoon epic goed, had ik totaal niet verwacht maar we hebben daar echt op staan gaan.

Voor de rest de main, 1 omdat het gemakkelijk is , 2 omdat het gezellig is , 3 omdat de meeste maten daar het liefst staan. ( gelukkig gingen we met 2 à 3 soms wat andere oorden opzoeken ) en skrillex heeft er gedraaid, haters gonna hate maar ik kon het wel smaken :D.
 
Damn wat was het weer lekker :D

Vrijdag stukje fatboy slim kunnen meepakken op de mainstage wat harder was als derest van de mainstagestuff. Joris Voorn erna gecheckt waar het echt gewoon zweven was, stond daar de helft van de tijd met men ogen toe echt heerlijke dansbare muziek. En toen de meester Carl Cox, beste set imo van afgelopen 4 edities die ik heb meegemaakt. Echt iedereen ging daar los :D geen pottenkijkers gewoon GAAN :D

Zaterdag vond ik vooral de kozzmozz de moeite, en op het einde nog wat extrawelt kunnen checken, lekker spacen. Dan afgesloten op de mainstage met SHM, niet compleet mijn ding maar het moet ook niet altijd mijn goesting zijn natuurlijk. Had graag The Advent gecheckt, maar die kan ik binnen een paar maanden hier in Antwerpen checken.

Zondag was weer lekker stevig met Miss Kittin, Green Velvet en dan de baas der bazen Chris Liebing...Die stelt echt noooooit teleur, fkn harde techno! Afgesloten bij Richie Hawtin in de tent, waar de visuals wel iets meer mochten zijn maar de muziek was echt epic.

Verder nog met Roth en Mickie even gesproken, chille gasten maar het was te moeilijk om erna in de avond nog ff af te spreken want er zat veel vertraging op die sms'en plus mijn gsm was al plat na dag 2. Hoe dan ook fijne editie met een toffe groep en inderdaad veel verschillende nationaliteiten dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer, zolang ze maar echte dj's blijven boeken. Nicki Minaj... ik zie ze ze al boeken volgend jaar. :o

+1 voor laatste, maar blijft zowieso het geval, de kleinere stages zijn voor mij persoonlijk ook de grote charme van TML, en de buitenlanders heb ik me mee kapot geamuseerd (en soms meer dan dat ook :p heerlijke afsluiter met dave clarke + fins/estse :o )

Joris voorn was idd heerlijk zweven

http://www.youtube.com/watch?v=dwG3KlGw11g&feature=bf_next&list=HL1343749275

Waar zat je ergens? Die camping was toch ook echt niet normaal groot.. Wij zaten eigenlijks gewoons links van de regenboog en we sprongen constant over dat hekken. Dan was het zo'n 5mins stappen naar de main entrance van dreamville. Als we dat hekken niet oversprongen moesten we echt 20-25min + stappen. Ons kon je herkennen aan 2 partytenten naast elkaar met een constante wietgeur :o.

Camping vond ik gewoon super, maar heb ook echt een epic leuke vriendengroep. Wat wij ook vaak deden, we hadden een frigo vol bier mee en die stond in onze camionette ( renault kanjoo ) op de parking links van de ingang van het festival ( jeweetwel tussen dreamville en de ingang, nog een km of 3 stappen naar die watertoren op ).

Hingen we daar gewoon naartoe, pinten drinken, dikke joints smoken en gewoon feesten op de radio van tml in de auto :D. Zaten daar echt soms 2 uur aan een stuk, na het festival ook eerst daar nog 2u feesten voordat we weer naar de camping gingen :o.

Trouwens wel een iets andere muzieksmaak dan de meesten, vrijdag zag er zo uit voor mij :

Solomun
Caspa ft MC Rod Aslan
Hijack
Jamie Jones
Zeds Dead

Beetje de muzieksmaak van ik en mijn neef. De andere dagen af en toe naar the i Love the 90's tent :o Yves de Ruther was daar echt gewoon epic goed, had ik totaal niet verwacht maar we hebben daar echt op staan gaan.

Voor de rest de main, 1 omdat het gemakkelijk is , 2 omdat het gezellig is , 3 omdat de meeste maten daar het liefst staan. ( gelukkig gingen we met 2 à 3 soms wat andere oorden opzoeken ) en skrillex heeft er gedraaid, haters gonna hate maar ik kon het wel smaken :D.


Haha epic stories ook altijd, wij zaten met 2 groepsvouchers op de groepscamping, 1 van 30 en 1 van 20 :p wel niet helemaal vol ofzo maar heb je lekker veel ruimte, was heel chill, ook eerste keer in dus 6 jaar helemaal geen moeite moeten doen voor plekje te vinden voor tent en staan drummen :p Na festival wel altijd tot 5u-6u rondlopen en bij groepjes op de gewone camping gaan socializen die ook wakker blijven :p heerlijk gwn

Bij mij was het vooral cafe d'anvers de volledige 3 dagen, vrijdag icm we play house, vooral begin vond ik heerlijk met red d + lady linn, had hem week ervoor op 10 daysoff gezien met maxim lany en was epic dus wou opnieuw kijken, zaterdag cafe danvers dus ook icm ketaloco, is gewoon altijd een must, dit jaar enerzijds jammer dat het niet meer in de tunnel was, was beetje de charme van keta, maar anderzijds wel heel veel gezellige partypeeps op het terras en leek ook op vorig jaar defected daar, het sfeertje allesinds, heerlijk om daar dan ook gewoon de eerste 2u op de helling van het terras beetje 'uit te kateren' op die heerlijke muziek....

http://www.youtube.com/watch?v=lnjrtm5Z4NU&feature=share

Zondag ook vooral cafe, behalve pete tong wou ik wel zien, en op einde dus dave clarke, wou over en weer lopen tussen dave clarke en ritchie hawtin maar dave + die fins/estse hadden me snel overtuigd om daar te blijven staan :D
 
Nice man :D, hoe zat dat juist met die groupsvouchers?

Je zag dit jaar ook allemaal van die kleine huisjes naast de ingang van het festival ( uitgang dreamville ) en rechts dan van die 1 persoonstentjes. Lijkt me wel handig maar kostelijk of niet?
 
Nice man :D, hoe zat dat juist met die groupsvouchers?

Je zag dit jaar ook allemaal van die kleine huisjes naast de ingang van het festival ( uitgang dreamville ) en rechts dan van die 1 persoonstentjes. Lijkt me wel handig maar kostelijk of niet?

Ja easy tents en bungalows.. Lijkt me nogal klein, en zeker om er extra voor te betalen... Weet niet hoeveel het is, maar ik zou het sowieso niet doen.

Die groupsvouchers, ja wel erg handig, was eerste keer dat ze dat deden en een maat zag dat en heeft dat geregeld, heel makkelijk, weinig aanschuiven aan ingang want is sowieso al een kleiner terrein en vlakbij ingang en parking. Geloof dat die van 30 150euro was, maar we waren er met ik geloof 24 op dus valt echt goed mee als de kost gedeeld wordt, geld zeker waard. Anders op de gewone camping eerst gaan zoeken naar op welk stuk ze bezig zijn, dan achter lintje gaan drummen, proberen zorgen dat je met iedereen bij elkaar kan, niet echt handig als je met zoveel bent.
En is echt ruim, wel gezellig, met twee groepterreintjes tegenover elkaar zaten we, in totaal een 40 man geloof ik
 
Damn , nice :D, ga er sowieso volgend jaar ook proberen voor kijken dan. Wij zijn met een man of 14-15 , 10 euro de man is echt niets eigenlijk.
 
Damn , nice :D, ga er sowieso volgend jaar ook proberen voor kijken dan. Wij zijn met een man of 14-15 , 10 euro de man is echt niets eigenlijk.

Idd, je hebt er van 10-20 en 30 elk andere prijs ook. Maar id&t kennende zal er volgend jaar wel weer paar euro bijkomen :rolleyes: achja, YOLO

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 18:21 ----------

whahaha net deze gevonden :p

http://www.youtube.com/watch?v=EsXYxE8s3y0


doet me denken aan 4 edities geleden toen op de camping een goor dik wijf tegen een hek stond te kakken en de handjes gebruikte om dr gat af te kuisen...
Maar wat is nu eigelijk het goorst hmmmmmmm
 
Idd, je hebt er van 10-20 en 30 elk andere prijs ook. Maar id&t kennende zal er volgend jaar wel weer paar euro bijkomen :rolleyes: achja, YOLO

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 18:21 ----------

whahaha net deze gevonden :p

http://www.youtube.com/watch?v=EsXYxE8s3y0


doet me denken aan 4 edities geleden toen op de camping een goor dik wijf tegen een hek stond te kakken en de handjes gebruikte om dr gat af te kuisen...
Maar wat is nu eigelijk het goorst hmmmmmmm

is al verwijderd :(

ze heeft blijkbaar nog wel meer gedaan

http://www.wtf.nl/kijkbuis/3707/poepmevrouw-wordt-gevingerd.html
 
die vent eerst ff vingeren daarna weer doordansen :roflol:
 
do want :(

edit: ben benieuwd hoeveel views dat filmpje tegen het eind van de avond heeft...
 
****ing geniaal. Wat een aftermovie.
 
Goosebumps x9123489093
 
Back
Naar boven