Fitness Seller

tom's 5x5 trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
20-3-2006
maandag

Vandaag een proefles genomen bij pro gym. Old school trainen is het daar. Eindelijk kon ik goed los gaan squatten, ook meteen gedaan :D

Squat
50x10 PR
50x10 PR
60x5 PR
60x5 PR
65x5 PR
65x5 PR

Lekker hoor :D Bij achmea moest ik hem vanaf de benchpress pakken, hooguit tot 45kg gegaan met sets van 10hh. Nu kon ik eindelijk wat zwaarder gaan. Voelde lekker aan.

Bench press
50x5
55x3
55x2.
Ging slecht. Denk dat ik te hoog gewicht pakte. Voor het eerst namelijk dat ik met de juiste techniek, schouders geshrugd en rug in kleine arch, heb gebenched. Volgende x gewoon 5x5x50 proberen, vanaf daar maar opbouwen.

Bent over row.
45x10
45x10
45x10
45x10
45x10
Lekkere pomp. Wist niet zeker hoe zwaar de bb was, nam maar 15 kilo aan. Was zo'n vreemde bb, heel smal met in het midden een soort vierkant met 2 stangetjes daartussen waaraan je de bb vast kunt houden.

Dips
4xBW.
Op 1 of andere manier voel ik bij deze oefening al mijn spieren rond mijn sleutelbeen kraken, maar mee opgehouden dus.

cgbp
40x8
40x8
45x6 PR

Lekkere training toch wel. Was zeker lekker om eindelijk eens deftig te kunnen squatten. Denk dat ik hier maar een 3 maand abbo neem naast mn andere abbo, kan ik tenminste normaal trainen.
Was ook een kerel die xxxl op zn shirt had staan en even groot was bijna als 3xl, maar volgens mij was hij t niet.

@youri: Is pas 6 weken open en kwam daar nu pas achter. Dus vandaar.

gaat goed met je squats:)!

@alex: thnx bro:)

Chin baar hangt.

10 singles gemaakt. Morgen weer.

mooi compound traing zeg, mooi dat je er goed kan squaten.

moet ook nog eens voro een chinbar kijken(maar het komt er gewono niet van)

thnx bro.
Mijn chinbaar is een rond stuk hout, zoals een trapleuning, vast aan twee stangen die in het plafond zitten. Zit vast aan een huis. Kan er ook dingen als backlevers mee doen als ik wil. Maak binnenkort wel fototje van de constructie.

22-3-2006
woensdag

Hypers
15xBW
15xBW
10xBW+10
10xBW+10
10xBW+15 PR?
10xBW+15 PR?
20xBW PR
20xBW PR
Geen zin in deadlifts dus alternatief gevonden. Wat een POMP!! geweldig, kon niet eens meer achterover leunen of mn rug zat in de weg:D

db shoulder press
5x16
5x18 PR
5x16
5x16
5x16
Pr gepakt:)

Squat
15xstang(20kg)
15xstang
Beetje last van mn lies dus maar ff heel rustig aan gedaan. Niet veel bijzonders dus.

side raises
8x8
8x10 PR
8x8

poging tot die brute glute ham raises uit de powerliftsectie maar lukt me niet echt ;)

Hield het voor gezien. Geen geeldige training ofzo, maar toch, die zitten er ook tussen.

Nog steeds je lies? :D wat vreet je uit met die vriendin van je? :P Nice PR's btw ;)

Geen zin in deadlifts? :whip:
Damn die gym gaat je goed doen, en je was al zo goed bezig. Welkom op de PR-trein. :wave:

hyperextensions zijn geen alternatief voor DL's, er bestaat geen alternatief voor DL's!!:whip:!

verder goeie PR's:D

Mooie reacties weer:D
@nathan: ja, ik weet t ook niet:o wordt nu wel beter, maar weet niet of dat dan een goed of een slecht teken is;)
@Samu: 3 maanden achter elkaar reguliere sumo deadlifts gedaan, dus wilde een x want anders. In de nieuwe gym zullen zeker de beentjes veel beter gaan:D
@alex: :cool: :D

wat kan ik zeggen ik zie elke x pr in je log dus heb niets anders toe te voegen als:thumb:

die schouder press en lateral raises gaan ook vlotjes!

@dedcop: thnx bro!
@youri: gaat wel lekker je:o

Trouwens vergeten bij de training an vandaag:

rotary calf(machine)
30x25
30x35
20x45
Heerlijk brandend gevoel:D

standing calf raises smith
15x40
15x40
Burn burn burn mother****er!

Maandag chinrek opgehangen. Dikke stang, 3,5 cm, dus goed voor mn grip.
Maandag: 10 singles smiddags 10 singles savonds
dinsdag: 10 singles smiddags 10 singles savonds
woensdag:10 sets waarvan 2 doubles smiddags savonds idem
vandaag 3 singles+6doubles smiddags

Gaat al wat beter. 1e 2 dagen voelden die singles echt loodzwaar aan. Vandaag eerst 3 singles gedaan en toen maar gewoon overgegaan op doubles, ging lekker, voelde stuk beter aan. Gewoon doorgaan zo.

Prima prima! :D kan je binnenkort gaan chinnen aan een brug :D voor het geval dat ;)

Lekker man, niet vergeten te deloaden na een tijdje als je je dagelijks optrekt.

Zit je nu in die anabolen gym :p

@nathan: Is wel een brug dicht bij mijn huis:D dan zorg je er tenminste voor dat je niet valt!
@calibre: goed plan, van die deload, na hoeveel dagen raadt je me dat aan? Train met die chins niet tot failure, dus kan je vrij veel hebben, miss 4 dagen on, 1 of 4 dagen on? of echt een paar dagen rusten na een week?
Morgen abbo nemen bij progym, prima oldschool sportschool.

Voor deload kan je mss eerst een week elke dag chinnen en de week erna(3keer per week) ofzo

Terug
Naar boven