MuscleMeat

tom's 5x5 trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Edit: double post

Laatst bewerkt:
Lijkt me een hele goede conclusie die je daar maakt aan het einde:

Supertom zei:
Mijn advies: Begin met zijn schema op de voet te volgen en dn zul je snel genoeg aanvoelen wat je mist en wat je wilt veanderen.

Zo zou ik het zeer zeker aanpakken!!

Helemaal goud daar heb ik idd wat aan, aan je advies :thumbs: thnx

Denk ook dat het na ong. 5/6 weken wel duidelijk wordt wat je niet relax vind om te doen en wat wel... Maar ik ga gewoon knallen en dan komt het allemaal vanzelf wel.

Trouwens, wat doe jij naast je voeding (dacht dat je 4500 kcal nam p.d.) nog meer aan supps ofzo?!! proteine, creatine?! let me know

mooizo :thumbup:

Naast gewone voeding gebruik ik geen enkele vorm van supplementen.

Nou, begin er maar aan want je gaat het zwaar krijgen.

j/k

Hoe is het met je?

:D

Nog steeds niet fit, hoop woensdag weer een xtje rustig te kunnen trainen.

Vandaag eindelijk wat gedaan. De heg uit onze tuin moest eruit en er moet morgen een nieuwe schutting in dus ff een kwartiertje met zwaar hout lopen slepen. Tenminste weer een beetje training.

Vandaag ook een springtouw gekocht. Dus na het houtslepen even wezen springen. Bagger conditie! Deels natuurlijk door het ziek zijn en dat ik vandaag nog steeds niet veel eten naar binnen kreeg.
Springtouw was trouwens bagger slecht. Synthetische rotzooi, maar wat wil je voor €4. Zat geen tegengewicht in dus je kon het touw niet controleren en je kon geen vaart maken. Op zoek naar een goed kwaliteit touw. Natuurtouw moet goed genoeg zijn denk ik, anders misschien van leer ofzo.

Plan is namelijk mijn conditie een beetje op te krikken. Is leuk en aardig natuurlijk om binnekort 100k te squatten maar wanneer ik dan na een rondje rennen helemaal op ben voel ik me alles behalve sportief. Conditie moet dus omhoog.

Morgen schutting gaan bouwen, dus dat wordt weer wat houtgesleep. Ook maar ff naar de sportschool, zit er niet voor niets natuurlijk. Even 12 rep squatten een paar setjes met 50k ofzo. Beetje benchen en nog ff rowen denk ik. Alles met relatief hoge herhalingen, om weer op te bouwen.

Tom

teun de beun is weer bezig ;)

Supertom zei:

Ik heb dat ook, springtouw vliegt maar wat. Spring nu met een enorm dik touw, volgens mij een sleepkabel. Dat wil beter.

Goed dat je weer gaat beginnen!

Dat geouwehoer moet nu maar eens afgelopen zijn. Excuses van ziek zijn gaan bij deze allemaal overboord.

Om mijn training weer te hervatten vandaag wezen hardlopen. Zou niet weten hoelang en hoever, maar ik weet wel dat ik helemaal kapot was en dat mijn conditie veel te slecht is. Moet duidelijk hard aan gewerkt worden. 2x/week cardio dus. Denk dat t 1x/week hardlopen en 1x/week touwtje springen wordt.

Heel leuk natuurlijk om groot en sterk te worden, maar zie mezelf niet als een sporter wanneer ik geen conditie heb en op de hoek van mn huis al steken krijg. Gaan voor de 3 mijl in 18 min :D ;)

Morgen rustig onder de ijzers gaan staan.

Trouwens na het hardlopen wat zitten proberen met pistols en de L-seat.

Pistols ging eerst voor geen meter, geen evenwicht. Nu lukte het me met rechts 1x, met links donder ik nog steeds omver als ik helemaal beneden ben. Maar gaat al beter dan in t begin. Moeten er zeker 10/been worden. Wordt aan gewerkt.

L-seat is erg zwaar. Alleen nog maar gedaan op de platte hand, ipv op de vingers. Dit voel je erg goed in je core zeg! damm, dat wordt oefenen. Moet het toch minstends op de vingers 30 sec vol houden.

aha hij is terug, succes weer met je trainingen

Nou nou 4,8 km in 18 minuten dat is best flink hoor!! Ik geloof dat ik de 5 in 17,47 liep als 14/15 jarige :p

bedankt mannen!

Die 3 mijl in 18 min kwam uit een artikel op T-Nation, vandaar;) Maar is gewoon een doel waar ik heen kan werken.

Morgen onder het ijzer, heb dr nu al zin aan:D

Kerel, lijkt wel of we dezelfde ideetjes hebben... Ga je logje maar es iets beter volgen. ;) Succes met de training vandaag (hopelijk nog op tijd :p)

Kijk eens aan :D het beestje begint te lopen :thumbs:

19-4-2006
Woensdag

Eindelijk weer trainen. Door ziekte een week uit de running geweest. Vandaag en vrijdag maar ff rustig opbouwen weer en dan maandag met nieuw schema beginnen. Als iemand suggesties heeft graag, 3x/week.

Squat
4x8x50
Redelijk.

Bench
4x6x40
Redelijk

Mix tussen front-side raises. Geloof dat t goed was voor je RC?
2x8x10

hanging legraises ( met 2 sec stop bovenin) ss chinup
6x | 3x
6x | 3x
8x | 3x

Mja, weer op krachten komen he. Ondertusen mn broertje een btje geintrueerd, begint ook met kt. Vrijdag weer een training. Morgen touwspringen.

@samu: miss haal ik sommige ideeën ook wel uit jouw log:o :D
@nathan: :D

ah je gaat met een schema beginnen, al een idee welk?

Terug
Naar boven