Vandaag eindelijk wat gedaan. De heg uit onze tuin moest eruit en er moet morgen een nieuwe schutting in dus ff een kwartiertje met zwaar hout lopen slepen. Tenminste weer een beetje training.
Vandaag ook een springtouw gekocht. Dus na het houtslepen even wezen springen. Bagger conditie! Deels natuurlijk door het ziek zijn en dat ik vandaag nog steeds niet veel eten naar binnen kreeg.
Springtouw was trouwens bagger slecht. Synthetische rotzooi, maar wat wil je voor €4. Zat geen tegengewicht in dus je kon het touw niet controleren en je kon geen vaart maken. Op zoek naar een goed kwaliteit touw. Natuurtouw moet goed genoeg zijn denk ik, anders misschien van leer ofzo.
Plan is namelijk mijn conditie een beetje op te krikken. Is leuk en aardig natuurlijk om binnekort 100k te squatten maar wanneer ik dan na een rondje rennen helemaal op ben voel ik me alles behalve sportief. Conditie moet dus omhoog.
Morgen schutting gaan bouwen, dus dat wordt weer wat houtgesleep. Ook maar ff naar de sportschool, zit er niet voor niets natuurlijk. Even 12 rep squatten een paar setjes met 50k ofzo. Beetje benchen en nog ff rowen denk ik. Alles met relatief hoge herhalingen, om weer op te bouwen.
Tom