AndroidHealthClinic

tom's 5x5 trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
@ 18: thnx!
Woensdag 5x5 doen met 65kg? beste setje tot nu toe is 75kg 5x. wil hier zeker naartoe werken deze maand, maar beginnen met 65? als dat lukt volgende week 70.

1-2-2006
woensdag

deadlift
opwarmen
5x5x65

leg press
opwarmen
4x5x130

incl db press
opwarmen
2x5x16
2x5x18
2x5x20 PR

Upright row
5x5x29 PR

Deadlift toch meer op mn techniek gaan letten. merk dat mn schouders vrij ver over de bar hangen en dat ik mn tenen in de vloer druk ipv mn hakken. wanneer ik mn hakken in de grond probeer te drukken met dit gewicht dan krijg ik evenwichtsproblemen. volgende week dus ff met lager gewicht oefenen met specifiek letten op de hakken en de schouders.

wel weer 2x pr :)

niet snel gaan jij, of je haalt me nog in. Die deadlift naar achter trekken tegen je schenen. Dan blijven je voeten wel op de grond en gaan je scouders meer naar achter

Gebruik je lichaam bij het DL als hefboom om het gewicht omhoog te trekken dus zoveel van je eigen gewicht op de achterkant van de voet houden, kont beetje naar achteren.. dat was het toch..?

Gewicht meer tegen je schenen naar boven trekken, en kont naar achter idd.

@18: haha nog een lange weg tegaan wil ik jou inhalen:D
@both: zal proberen volgende training. leg de barbbel wel tegen mn schenen aan wanneer ik begin, maar raak tijdens de oefening nooit mn schenen, zal er meer op gaan letten, uitvoering voor gewicht!

incline db drukken gaat wel lekker eigenlijk ja:D al aantal volwassenen voorbij!

Altijd mooi die vooruitgang natuurlijk.. Zeker als je sterker begint te worden als je trainings maatjes :p

Vol genieten van deze eerste trainingsjaren man! Het is lekker als je zo vooruit gaat.

@all: thnx!! gaat zeker lekker:D
maar nog lange weg tegaan...

lange weg maakt niet uit.. als je er maar komt :D!!

en probeer voldoening uit iedere training te halen!! dan gaat het zeker lukken :)

ga er zeker 100% voor!! dus gaat goedkomen. over jaar of 2 wil ik wel richting de 90 kilo gaan. weet niet of dit reeel is maar toch ;)

3-2-2006
vrijdag
Wat een dag:D

Bench
opwarmen met lege stang
5x35
5x45
5x55!! PR
3x55
3x55
3x55
3x55 (4x3x55=PR)

damm, vorige week kreeg ik die 55 nog geen 1 keer van mn borst, nu was het een veertje:D maandag 5x4x55!

Leg press
opwarmen
100x10
130x8
160x5
160x5
160x5
160x5
160x5 PR ( 5x5x160=PR)

ging erg lekker. maandag weer en dan volgende week vrijdag 5x5x170

bb bent over row smal
opwarmen
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45 PR(5x5x45=PR)
ging heerllijk. houding was goed, geen last van de onderrug itt vorige keer. ging als een veertje omhoog. maandag 5x5x50!

dips tussen 2 bankjes
5x5x22,5 PR
ging ook makkelijk. maandag 5x5x25!

db curl
3x8x16 PR
voordat ik starte met 5x5 kon ik 16kg amper 2x omhoog krijgen per arm. nu pompte ik ze zo omhoog:D

heerlijke training. hoef er niets aan toe te voegen:D
vanavond lekker uiteten met mn vriendin!

ok kerel 1 woord, goed!
Je gaat goed vooruit, foto van je vriendin?? :P

Woow dude, ik kan de gewichten amper lezen ik zie alleen die PB's voorbij komen :| damn je gaat goed kerel, niet te hard he :p :D

lekker, hoe zit het met je zoektocht naar een gym? Iedere keer die legpress moeten lezen doet echt zeer aan men hart

mooie prs!!!

3x8x16 PR alleen vraag me wel af wat je precies doet want die dumbbell curl staat natuurlijk niet in verhouding.

@all: thnx:D

@calibre: ja wel een goede gevonden, alleen zie ik nu nog niet echt een mogenlijk om hier weg te komen. miss binnenkort, want hoorde vandaag vaag dat ze de gewichten van 24 en 26 kg ook weg gingen halen, dan kan je maar tot 22 :rolleyes: heb ik tenminste een houvast.

@ded.cop: uit verhouding sterk of uit verhouding goed? voer ze zittend uit. niet hammer style, gewoon met handpalmen naar boven wijzend. moet er wel bijzeggen dat de laatste paar reps steeds wel een btje cheatend zijn gegaan, maar toch..

@18: zie ik maar als een compliment;)

gaat goed tom:)

en maar snel naar een andere gym he:D tot hoe lang heb je hier betaald?

Terug
Naar boven