Fitness Seller

toni`s log

goedzo man, we dachten al ff dat je was gaan balletten

• Topic Starter Topic Starter
whahah neej hoor heb ook wel getraint hoor ook event trainingen gedaan enzo maar train beetje onregelmatig omdat de hall beneden dicht is en ik niet weer waar ik anders zou kunnen trainen zeg maar om de dag ofzo heb 27 auguster zevenkamp en kan me zo echt k*t voorbereiden vandaar moet ook nog een keer oefenen met vrachtwagen trekken heb ik nog nooit gedaan helaas

zo lekker getraint vandaag.

begonnen met deadliften.

1x10x50
1x10x100
1x10x120
1x10x150
2x3x170
2x4x150
1x3x150

beetje benen gedaan lichtjes

verder biceps gedaan op de aparaten voor de volume.

kom ik thuis willen mijn vriendin en een vriendin van haar ook nog beetje squaten en banken dus ook nog effe uurtje assist geleverd

morgen weer trainen maar lekker thuis.

goed je weer te zien kerel :thumbs:

pics van je vriendin en haar vriendin terwilj ze aan het squatten zijn?

Whahah neej jammer genoeg niet was ook totaal ggeen gewicht lege bar maar ze willen het wel vaker doen dus komt goed

pfffff vet klote blessure kan alleen boven lichaam trainen knieeen doen ****ing pijn :( net voor me wedstrijd next week al hele week last van pff hoop dat het snel over gaat word er gek van loop nu bij de fysio blijkt overbelast te zijn toch maar snel knie banden aanschaffen

klote man! succes met herstel

waar was je?! lol, succes met je herstel man, rustig aandoen tot zevenkamp, lekker meedoen, dan zien we hoe je het moet aanpakken

nah zevenkamp gehad wil ik het niet over hebben echt slecht gepresteerd :( maarjah

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 20:37 ----------

vandaag sterkste man van katwijk gedaan ben 5 de geworden heb hele goede wedstrijd gedraait was echt heel goed verzorgt en ging allemaal lekker vlot dankje wel marcel voor de super wedstrijd.

training 9-5-2013

ik dacht laat ik ook maar weer is iets loggen ga proberen het weer een beetje bij te houden vergeet vaak wat ik zelf gedaan heb LoL.

na 1 jaar niks gedaan te hebben ben ik nu weer 4 maandjes bezig helaas is mijn trainings maat PV vertrokken naar warm landje haha dus moest ik alleen trainen en heb ik een ander trainings maatje gevonden alleen traint die voor armworstelen waar ik ook een beetje aan mee doe vind ik best leuk maar strongman blijft nummer 1.

vandaag om 10 uur begonnen met trainen:

bench

opwarmen:
10xlege stang
8x30
8x40
6x50
4x80
4x90
3x100
3x110
3x115
1x120
2x125 PR

dumbbell press incline

licht gedaan.
10x20
10x28
8x30
8x32
8x34

UB back
shoulder machines
armwrestling oefeningen met machines en bands.
armwresling met tegenstander trainen

25 mei eerste wedstrijd proberen voor de lol.

hoop dat mensen het leuk vinden mijn log te lezen.

Zo tijdje weg geweest aan de forum post te zien, in de tussentijd nog krachtgains gemaakt?

Je durft gewoon niet met ons te trainen...

Zo tijdje weg geweest aan de forum post te zien, in de tussentijd nog krachtgains gemaakt?

Niet echt gains gemaakt alleen op de bench paar kilo erbij en 5kilo erbij op mp
maar pushpress is nog niet omhoog mar dat oefen ik ook.niet vaak

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:55 ----------

Je durft gewoon niet met ons te trainen...

Haha jullie trainen alltijd laat en zolang ik geen werk heb kan ik lekker overdag in een
Rustige gym trainen.

Training vandaag nul energie helaas.

Armworstel training voor pols onderarm en schouders.

Daarna bench
1x10xlege stang
1x10x40
1x10x50
1x6x60
1x4x80
Dacht 4x6x90

Daarna MP
1x10xlege stang
1x10x40
1x8x50
5x3x60

Incline dumbbell presses licht
1x10x20
1x10x22
1x10x26
1x10x30
1x8x32

Verder wat UB back training en schouder machines

ik zie dat je mijn begeleiding mis :D, je moet vids maken van de trainingen met tomas G, heb ik ook meteen wat fapmateriaal.

Kusjes,

PV

ik zie dat je mijn begeleiding mis :D, je moet vids maken van de trainingen met tomas G, heb ik ook meteen wat fapmateriaal.

Kusjes,

PV

Haha jah zeker man het is nu twee weken effe focus op armwrestling en daarom heen zoveel
Mogelijk kracht opbouwen maar armen doen pijn en energie is op na het armworstelen dus
De lage gewichten. Zal binnenkort effe snel paar vids maken

Terug
Naar boven