XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Ik heb dat boek ook, via bol.com 22 euro volgens mij, maar vind het niet echt een goed/interesant boek... plaatjes zijn wel mooi :D

Wtf? ???

Ik vind dit een perfect boek. Elke oefening is uitgebeeld met een tekening van "start positie" tot "eind positie". Elke spiergroep wordt bekeken: borst, armen, benen, buik, rug & schouders.
Ook worden verschillende varianten uitgelegd van bepaalde oefeningen, er zijn pagina's voorzien om blessures te voorkomen, de meest actieve spieren worden duidelijk aangeduid,...

Voor de oefeningen te leren kennen is dit (voor mij) een ideaal boek.

Op de volgende link kun je scrollen door het boek:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/krachttraining/1001004002626993/index.html#product_images

Enjoy!

Nou ik vind het dus ook zo geweldig. Wist niet dat het zo een koopje was. Ga hem meteen bestellen. Via de PC lezen is toch minder fijn. En printen heb je ook niet veel aan :)

Oke, hieronder een aantal uitbreidingen van mijn homegym. Ik trainde al praktisch thuis, maar na het afbranden van m'n sportschool besloot ik helemaal over te stappen op het thuis trainen. Ik kocht wat boeken (via www.rosstraining.com en www.gymnasticbodies.com) en leerde zo steeds meer over training. Mijn training bestaat uit een combinatie van 'bodyweight' en gewichttraining waarbij ik veel krachtoefeningen uit het turnen toepas.

Foto's:rolleyes:

Dumbbells (t/m 60 kg) + bankje + medicin balls+ klossen (soort opdruksteunen voor turnoefeningen)
DSCF3508.jpg

Verstelbaar rek + stang (220 cm)
DSCF3514.jpg

Schijven. 20 kg schijven liggen vlak bij m'n rek.
DSCF3505.jpg

Wieltjes.
DSCF3515.jpg

Voor de mensen die geen idee hebben wat je ermee moet doen. Check deze link maar is.

http://www.youtube.com/watch?v=YmPxIUt7AEw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Erosstraining%2Ecom%2Farticles%2Fwheel%2Ehtml&feature=player_embedded

Optrekstang
DSCF3499.jpg

Roman Chair + Swiss bal
DSCF3511.jpg

Wandrek + Gewichtvest
DSCF3496-1.jpg

En m'n favoriete training tool
DSCF0457.jpg

Dat was alles. Genoeg om kapot te gaan.

Laatst bewerkt:
Dat wandrek ben ik hier nog niet tegengekomen. wel nice :D
welke oefeningen van het turnen moet ik mij dan voorstellen?

Oke, hieronder een aantal uitbreidingen van mijn homegym. Ik trainde al praktisch thuis, maar na het afbranden van m'n sportschool besloot ik helemaal over te stappen op het thuis trainen. Ik kocht wat boeken (via www.rosstraining.com en www.gymnasticbodies.com) en leerde zo steeds meer over training. Mijn training bestaat uit een combinatie van 'bodyweight' en gewichttraining waarbij ik veel krachtoefeningen uit het turnen toepas.

Foto's:rolleyes:

Dat was alles. Genoeg om kapot te gaan.

Ziet er goed uit man!

Wat voor oefeningen voer je uit in het wandrek als ik vragen mag?

Zo'n wandrek is echt perfect voor Human Flags; zeker in combinatie met dat vest.

t*ring die jochies zijn aardig sterk:eek:

Dat zijn wel gruwelijke oefeningen maar ik kan daar niks mee, ziet er wel leuk uit:D

Waar heb je die Roman Chair gehaald als ik vragen mag?

je kan dat via www.muscle2muscle.be bestellen in belgië...

NORMAAL via bodysolid zelf, zo'n 25 euro verzendingskosten geloof ik...

Laatst bewerkt:
Was dat eerste ook tegen mij? Zo ja, kan je mij dan de link geven, want ik vind het niet terug :s

25euro, dat zou helemaal niet veel zijn! :o

idd, was ook tegen jou.
hm, vind het ook niet direct, heb m een mail gestuurd, zal het hier posten!

Terug
Naar boven