Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

mooi man ik heb hetzelfde rack+ bankje:D

beetje lomp had liever een iets kleiner bankje gehad want nu zit het een in de weg met me cable cross

Men nieuw materiaal:

2dsh4c7.jpg

25044zd.jpg

beetje lomp had liever een iets kleiner bankje gehad want nu zit het een in de weg met me cable cross

Oke, dat probleem heb ik niet. Ik vind het bankje eigenlijk een beetje instabiel. Heb het idee dat ik veel te veel "wiebel" als ik zwaar ga banken bijvoorbeeld.

Hoe lig jij trouwens? Ik ben 1.93m dus als ik lig, kom ik net met mn kont op de overgang van het zitje en het "lig" gedeelte.

Oke, dat probleem heb ik niet. Ik vind het bankje eigenlijk een beetje instabiel. Heb het idee dat ik veel te veel "wiebel" als ik zwaar ga banken bijvoorbeeld.

Hoe lig jij trouwens? Ik ben 1.93m dus als ik lig, kom ik net met mn kont op de overgang van het zitje en het "lig" gedeelte.

Ik heb hetzelfde spul, het rack bevalt me ook prima, het bankje moet ik nog in elkaar zetten, dat is net aangekomen.

@vergil : dat is de reden dat ik dus de apparte cable cross heb genomen. Dit werkt veel handiger denk ik.

Je mag altijd uitleggen hoe :D

Gebruik nu een oud ab king pro bankje als gewichtenhouder maar echt makkelijk is dit niet

met bankdrukke lig ik ok presies met me aars op die overgang ben 180cm
heb ik ook last van beetje onstabiel maar goed denk dat je dat met ieder bankje wel hebt als je eenmaal zwaar gaat benche

@peter jammer genoeg heb ik daar geen plek meer voor anders had ik ook zeker een losse gekocht en dan 1 met gewicht stack.

foto's van al mijn spulle

2hich7c.jpg

b8mt02.jpg

im8qoo.jpg

1z371nr.jpg

2qtkcvq.jpg

leg press nie meer veranderd onderin heb wel vertrouwen in me las kunsten:)

Super bruut Vergil, mooie gym.

Heel nice, inderdaad.

Nice!

thanx:)

super je leg press. Dit ontbreekt echt nog in men gym. Al aan gedacht voor nog enkele te maken? :D

Laatst bewerkt:
Schoon dinges vergil.
Kheb is een ander vraagske; die cable crossover, hoever steekt die langs de kanten voorbij het rack? Kheb da rack ook en kzou die crossover ook wel graag deraan wille, ma kweet ni zeker of dak plaats genoeg gaan hebbe. :s

Terug
Naar boven