Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), niet een bijzonder goede lasser ben (elektroden, bakken en dus weer veel bijslijpen haha) en alleen maar gebruik maak van gegalvaniseerd staal (ik weet het, slecht voor mn longen..)

. De halterset van Fitness Seller heeft me wel 700€ gekost...Onlangs mijn eigen homegym wat opgefrist. Hier zijn enkele foto's.
http://img139.imageshack.us/gal.php?g=fitnessseves08.jpg
Gegevens:
- Panatta Multistation (vernieuwd met nieuwe RVS staalkabel en katrollen) verstelbaar tot max 100kg
- Halters: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
- Dumbbell rack (zelf gelast)
- Korte en slange stangen ø26mm
- Stang ø50mm
- Schijven ø26: 10 kg, 5 kg, 2 kg en 1 kg (totaal +-220 kg)
- Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg (totaal +- 300kg)
- Verstelbaar rack voor bench press en schoulder press
- Verstelbaar bankje
- Platte bank
- Chin up bar
- 3 spiegels
- Stereo installatie met flits muziek
- Posterkes van mijn favoriete films met Arnold
- Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit alles heb ik kunnen kopen voor de kleine prijs van 230€ via mijn oude fitness die ermee stopte na 25 jaar. De halterset van Fitness Seller heeft me wel 700€ gekost...
Als ik ooit mijn eigen huisje heb, dan ben ik van plan om alles te herspuiten met een nieuw kleurke.
Ik zou nog graag willen uitbreiden met een cable cross en power cage, maar blijkbaar is het vrij moeilijk om een cable cross te vinden.

? jezus!!!! dit is zeker het driedubbele waard en meer!!!Ben ook bezig met een legpress. Pff, hoop werk zeg! Maak het ongeveer 40gr ipv 45gr, 45 vond ik net ff te schuin.
Moet de geleiders nog maken, de slee, het stoeltje en nog 2/3 stangen voor de stevigheid. Kortom, ben nog niet eens op de helft![]()
Het zit al allemaal in mn hoofd, maar t werk gaat niet zo snel omdat ik alles met de hand zaag (), niet een bijzonder goede lasser ben (elektroden, bakken en dus weer veel bijslijpen haha) en alleen maar gebruik maak van gegalvaniseerd staal (ik weet het, slecht voor mn longen..)
Elke dag 2-3 uurtjes, dan is ie aan het einde van de week hopelijk wel af![]()

Gegalvaniseerd staal lassen
Dan krijg je zoiezo slechte prutlassen, probeer het anders eerst wat op te schuren, dan krijg je ook een betere hechting, anders breekt dat ding dalijk als je er gewicht op zet![]()
lassen zonder voorbewerking met een slijptol is ook geen doen, spetters vliegen alle kanten op 
Seves, ik ben stinkend en dan ook stinkend jaloers. Op die originele Terminator poster dan he. Nee hoor, echt een buitenkansje heb je gehad met die homegym, heel veel plezier ervan!
Wow Seves, da ziet er nice uit, met die spiegel enzo!!
Hoe groot is je ruimte?
Welke vloer heb je?
grtz

Achteraf heb ik dan een mat er over gelegd.Onlangs mijn eigen homegym wat opgefrist. Hier zijn enkele foto's.
http://img139.imageshack.us/gal.php?g=fitnessseves08.jpg
Gegevens:
- Panatta Multistation (vernieuwd met nieuwe RVS staalkabel en katrollen) verstelbaar tot max 100kg
- Halters: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
- Dumbbell rack (zelf gelast)
- Korte en slange stangen ø26mm
- Stang ø50mm
- Schijven ø26: 10 kg, 5 kg, 2 kg en 1 kg (totaal +-220 kg)
- Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg (totaal +- 300kg)
- Verstelbaar rack voor bench press en schoulder press
- Verstelbaar bankje
- Platte bank
- Chin up bar
- 3 spiegels
- Stereo installatie met flits muziek
- Posterkes van mijn favoriete films met Arnold
- Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit alles heb ik kunnen kopen voor de kleine prijs van 230€ via mijn oude fitness die ermee stopte na 25 jaar. De halterset van Fitness Seller heeft me wel 700€ gekost...
Als ik ooit mijn eigen huisje heb, dan ben ik van plan om alles te herspuiten met een nieuw kleurke.
Ik zou nog graag willen uitbreiden met een cable cross en power cage, maar blijkbaar is het vrij moeilijk om een cable cross te vinden.
"Hoe duur is dat boek eigenlijk en waar kan je het krijgen? Ik heb hem als gescant E-book maar wil de originele aanschaffen. Erg mooi uitgebreid boek is dat"

geile plaatjes?Ik heb dat boek ook, via bol.com 22 euro volgens mij, maar vind het niet echt een goed/interesant boek... plaatjes zijn wel mooi![]()
Ik heb dat boek ook, via bol.com 22 euro volgens mij, maar vind het niet echt een goed/interesant boek... plaatjes zijn wel mooi![]()