AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Bij zwaardere gewichten ben je met zo'n band een stuk minder stabiel.

Beter wen je aan de druk van de baar, na een paar keer doet het al geen pijn meer.

ok, van de druk of pijn heb ik geen last, train er juist stabieler door, squat pak ik tussen 110 en 140 en gaat eigenlijk altijd prima
 
Mooie spiegels en een mooie prijs ervoor!
 
Net met paint idee'tje gemaakt voor een press rack dat ik met mijn pa ga maken.
Achterste liggende balken worden aan de muur bevestigd, in de opstaande balken komen gaten voor de in hoogte verstelbare spotters. Ik zal kosten, werk tijd, etc etc allemaal bij houden en met foto's in een nieuw topic plaatsen.

210dc45.jpg
 
Net met paint idee'tje gemaakt voor een press rack dat ik met mijn pa ga maken.
Achterste liggende balken worden aan de muur bevestigd, in de opstaande balken komen gaten voor de in hoogte verstelbare spotters. Ik zal kosten, werk tijd, etc etc allemaal bij houden en met foto's in een nieuw topic plaatsen.

210dc45.jpg

Mooi zeg, ik ben benieuwd :thumbs:

Zorg er wel voor dat die balken serieus dik en sterk zijn.

Wat je trouwens voor spotters kan gebruiken zijn gewone schragen. Goedkoop en sterk, makkelijk uit de weg te zetten. Ik zag onlangs nog verstelbare schragen staan die elk 200kg belastbaar zijn. Goedkope en makkelijke oplossing.
 
Mooi zeg, ik ben benieuwd :thumbs:

Zorg er wel voor dat die balken serieus dik en sterk zijn.

Wat je trouwens voor spotters kan gebruiken zijn gewone schragen. Goedkoop en sterk, makkelijk uit de weg te zetten. Ik zag onlangs nog verstelbare schragen staan die elk 200kg belastbaar zijn. Goedkope en makkelijke oplossing.

Inderdaad, heb ook home made racks gezien waar de balken 2 aan elkaar gelijmde planken zijn, dat wordt het zeker niet :D.
Schragen? Kun je uitleggen wat dat is? Ik had van diogenes22 een linkje gekregen met hoe je de spotters maakt uit waterleidingen.. Eventueel zijn de spotters van fitnessathome.eu ook nog een optie, maar wel duurder (20 per 2).
 
Inderdaad, heb ook home made racks gezien waar de balken 2 aan elkaar gelijmde planken zijn, dat wordt het zeker niet :D.
Schragen? Kun je uitleggen wat dat is? Ik had van diogenes22 een linkje gekregen met hoe je de spotters maakt uit waterleidingen.. Eventueel zijn de spotters van fitnessathome.eu ook nog een optie, maar wel duurder (20 per 2).

Zijn gewoon zo'n dingen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel altijd naar de belastbaarheid kijken. Dat kan 200kg zijn, maar ook 80 :p
 
Zijn gewoon zo'n dingen:

wel altijd naar de belastbaarheid kijken. Dat kan 200kg zijn, maar ook 80 :p

Heb even gegoogled, is inderdaad geen geld! Bedankt :D.
 
Een rack tegen de muur, schragen die uit de weg kunnen. Nu nog een pullup stang en je hebt een volledige basis homegym.
 
Een rack tegen de muur, schragen die uit de weg kunnen. Nu nog een pullup stang en je hebt een volledige basis homegym.

Die schragen he, zou je daarop kunnen dippen?
 
Die schragen he, zou je daarop kunnen dippen?
op sommige wel. kameraad heeft bij zijn thuis van die schragen met een ronde balk vanboven. hij zegt dat em daar perfect kan op dippen
 
heeft iemand toevallig nog een bouwtekening van een powerrack?
 
creatief zijn :P als ik iets ga bouwen bekijk ik eerst naar een stel plaatjes hoe het allemaal zit daarna begin ik er gewoon aan :)
 
creatief zijn :P als ik iets ga bouwen bekijk ik eerst naar een stel plaatjes hoe het allemaal zit daarna begin ik er gewoon aan :)

ja dat snap ik, maar het zou kunnen dat ik niet de eerste ben (wat me ook sterk lijkt) dus zwerft er misschien ergens wel een pracht van een tekening rond :cool:
 
onderstaande homegym samen met een maatje aangeschaft, en we trainen er nu inmiddels een jaartje. Bevalt prima tov de sportschool!

full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg
 
Damn, daar zit aardig wat geld in!
 
Back
Naar boven