Blain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke begeleiding mis je dan?
Want ik neem aan dat je ervaring hebt als je veel geld in een eigen ijzerhok investeerd?

mooi spul heb je daar
mis enkel nog losse dumbbells

Gedurende mijn sportschool bezoek tijd ben ik meerdere malen mijn vertrouwen verloren in de kwaliteit van de begeleiding ter plaatse. Het zijn vaak stagiaires, of doorstroom carriere starters met gebrek aan toewijding/kennis van zaken. Goede coaches/begeleiders/leraren zijn zeldzaam in de sportschool, en indien aanwezig hebben ze meestal een drukke agenda. Ik haal mijn tips uit artikelen/fora/etc. En goddank voor joetoep, dat geeft de mogelijkheid tot tweerichtingsverkeer.Welke begeleiding mis je dan?
Want ik neem aan dat je ervaring hebt als je veel geld in een eigen ijzerhok investeerd?
Wat je trouwens voor spotters kan gebruiken zijn gewone schragen. Goedkoop en sterk, makkelijk uit de weg te zetten. Ik zag onlangs nog verstelbare schragen staan die elk 200kg belastbaar zijn. Goedkope en makkelijke oplossing.

Nice gym!
Hoe heet die chick op de eerste foto ? (je ziet dr ass / rug)
hoeveel m* is dat extera?
zou zelf ook een home gym willen.maar heb helaas (nog) geen ruimte.
woon nog thuis.

Hier dan eindelijk mijn bijdrage
Ari70's HomeGYM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Chinbar
Algemene Impressie van alle sjit...(zeg maar gerust de zooi)
Powerrack 1
Squatrack
Powerrack 2 te koopen lousy door mij ongebruikt apparaat
nog een bench met wat gewichten
schijfjes
Gay.. Legpress, DB's en schijven voor DB's tot 75 kilo![]()