XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

ja idd of die van bodysolid heb ik ook en is super

Mijn garage aka homegym aka Raw Power Baarn.

-Body solid rack
-Bench met speciale pinnen voor bands
-Panatta incline bench
-2x olympische stang
-schroefdumbbells
-Pulley boven en onder
-550kg 50mm schijven
-100+ 30mm schijven
-2x chain yoke
-verstelbare yoke
-zware yoke in aanmaak
-farmers
-zwerfkei
-Slide board
-Sled
-Fat dumbbell
-Axle met bumpers
-Bands/chains
-Tire
-Ijzeren boom
-Houten boom
-Duckwalk

More to come.....

Pics.

Photo079.jpg

houtenboom.jpg

102_3794.jpg

102_3797.jpg

102_3795.jpg

bankenbinnenrawpowerbaarn.jpg

benchmetchains.jpg

chainyokegijs2.jpg

chainsbandsrawpowerbaarn.jpg

Photo099.jpg

schijvenrek2.jpg

rawpowerbaarn.jpg

Das wel geinig :P lijkt me erg zwaar, die strongest men competitie. alleen nog een vrachtwagen om te trekken en je bent klaar :D

die band is echt HUGE!!! hoe zwaar weegt zo'n ding 250kg ofzo??

Lol dan maar hopen dat ik hem niet om laat vallen, cool om te zien g-men, ziet er zó zwaar uit idd.

:eek:

dat omgooien, is dat dan zo'n beetje dezelfde beweging als dl...? oftewel je moet minstens 380kg kunnen deadliften dan?

Nee laten we zeggen zo'n 180DL volstaat vanwege het kantelpunt van de band. Maar hoe sterker je bent des te sneller.

Nee laten we zeggen zo'n 180DL volstaat vanwege het kantelpunt van de band. Maar hoe sterker je bent des te sneller.

ja tuurlijk band komt nooit los van de grond met liften.... begrijpelijk..

waar oefen je zoiets, en hoe? techniek is deels wel hetzelfde als DL dan?

Dat train je onder andere bij mij en de techniek is heel anders als een deadlift. Ten eerste staan de meeste soort van half sumo en is er nauwelijks sprake van lockout voor je al in de band vliegt. De rug is ook veel meer upper rounded back.

@ g-men

Wat voor voordeel geeft zo een elastiek op het bankdruk apparaat? Is dat een vervanging voor gewicht?

@ g-men

Wat voor voordeel geeft zo een elastiek op het bankdruk apparaat? Is dat een vervanging voor gewicht?
De spanning verandert tijdens de beweging. De bench wordt zwaar bovenaan en is lichter op de borst. Wordt gebruikt om bijvoorbeeld snelheid te kweken op de oefening, of om door een sticking point te geraken.

Chains hebben ook dat effect.

Volgensmij heeft het iets met de druk op je schouders te maken toch G?
En geldt dat zelfde voor chains?
Met banden train je bepaalde punten van je bench, beneden heb je weinig weerstand van de band, maar bovenin moet je harder je best doen omdat
de band dan strakker staat. Je kan ook andersom de banden laten werken zodat je het onderin moeilijker hebt. Zelfde voor chains, beneden liggen ze voor een groot deel op de grond, als je uitstoot komen ze van de grond, dus bovenin heb je het zwaarste gewicht. Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Met banden train je bepaalde punten van je bench, beneden heb je weinig weerstand van de band, maar bovenin moet je harder je best doen omdat
de band dan strakker staat. Je kan ook andersom de banden laten werken zodat je het onderin moeilijker hebt. Zelfde voor chains, beneden liggen ze voor een groot deel op de grond, als je uitstoot komen ze van de grond, dus bovenin heb je het zwaarste gewicht. Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Oke, bendankt voor je uitleg!:D

kijk anders eens in de PL sectie en het topic over West side barbell. Daar wordt een en ander uitgelegd. Bands zijn idd voornamelijk voor speed work. Chains zijn vooral een manier om de load te verhogen.

indrukwekkende gym/trainingsmateriaal heb je daar g-men!

voor mijn 'gym' ( zover ik het gym mag noemen naar jou gezien te hebben g-men ) moet je bij m'n foto album kijken.

indrukwekkende gym/trainingsmateriaal heb je daar g-men!

voor mijn 'gym' ( zover ik het gym mag noemen naar jou gezien te hebben g-men ) moet je bij m'n foto album kijken.
Tot hoeveel kg (steek gewichten) is dat apparaat belastbaar ?
ik bedoel waar je rug/buik (steps) mee kan trainen..
ik kan z'n ding kopen voor weinig maar heb eigenlijk alleen het buik dingetje nodig, maar als ie over de 100kg gaat kan ik u'm in zijn geheel houden...

alvast bedankt :)

kijk anders eens in de PL sectie en het topic over West side barbell. Daar wordt een en ander uitgelegd. Bands zijn idd voornamelijk voor speed work. Chains zijn vooral een manier om de load te verhogen.

Hey G-men, waar heb je die chains gehaald?

Terug
Naar boven