MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

220 qua lengte of qua houdbaarheid van gewicht?
Probeer wat bij Fitness-seller te vinden?

qua lengte, alleen is het heel verleidelijk om die van 95 euro te kopen (tot 200 kilo belastbaar) maar ik denk dat die te snel verrot gaat... zou het wel goed behandelen, dus niet mee gooien ofzo maar voor levenslang plezier ben ik beter uit met een zwaarder belastbare denk ik zo...

qua lengte, alleen is het heel verleidelijk om die van 95 euro te kopen (tot 200 kilo belastbaar) maar ik denk dat die te snel verrot gaat... zou het wel goed behandelen, dus niet mee gooien ofzo maar voor levenslang plezier ben ik beter uit met een zwaarder belastbare denk ik zo...

Koop van tot 700kg belastbaar en je bent voor heel je leven klaar. :p

nog wat 50mm schijfjes kunnen overnemen van "bruceleroy"
kan ik weer verder :cool:

03092009037.jpg

Wat heb je met die blauwe gripper rechts gedaan? Op je voet laten vallen ? :D
Hehehe, nice setje hoor

Wat heb je met die blauwe gripper rechts gedaan? Op je voet laten vallen ? :D
Hehehe, nice setje hoor

tja... zo overgenomen :p helaas is de schijf op dat punt gebroken.. maar onder het rubber loopt zegmaar een soort van stalen band om de schijf heen, die houd het geheel goed bij elkaar. Daarover zit dan weer het rubber, dus opzich zit het nog goed vast, heb er verder geen last van.

heb de set maar gelijk op m'n squat apparaat gegooid en vandaag benen getraint laatste set 140kgx8, had er altijd maar 100 kg aan kunnen doen meer had ik niet aan 50mm. maarja dit is natuurlijk niet te vergelijken met los... laatste x (jaar terug) haalde ik 3x110 los en laatste moesten ze al aardig mee trekken dusja.. maar in het apparaat zit ik mentaal (veilig gevoel)ook beter en je hebt nog een goede feeling je wordt niet gedwongen zoals bij een smith machine.

ik heb niet zo super goede home gym maar ik kan er mee door als beginner

ik heb ong. 110 kilo aan gewichten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

foto's zijn met telefoon gemaakt sorry voor onduidelijkheid

No offence, maar dat bankje ziet eruit alsof die ieder moment in me kaar kan storten..

Spelen er kinderen in je garage? :scratch:

@ artworm ; nee die roze is gewoon stevig iniedergeval heb er geen problemen mee gehad.
en die zwarte is gewoon een ab-king ja maar ik heb die stangen er nog niet aangezet.

@ Minotaures ; ik wist gewoon dat iemand dat bord zou zien :p

@ Stanske ; nope ik weet niet waar die vandaan komt heb m daar al heel lang hangen volgensmij nog van nationale straatspeeldag.

@ artworm ; nee die roze is gewoon stevig iniedergeval heb er geen problemen mee gehad.
en die zwarte is gewoon een ab-king ja maar ik heb die stangen er nog niet aangezet.

@ Minotaures ; ik wist gewoon dat iemand dat bord zou zien :p

@ Stanske ; nope ik weet niet waar die vandaan komt heb m daar al heel lang hangen volgensmij nog van nationale straatspeeldag.

In iedergeval heb je een grote ruimte. Als je de schuur beetje uitruimt en er mooie apparatuur neer kwakt kun je een aardig tijdje verder :D

weer even wat in elkaar gezet :)

16092009055.jpg

wat oudere drukbank maar omgebouwd, krijg je toch geen drol meer voor wil je het verkopen en zo is het nog zeer nuttig......

netjes toch, scheelt weer bukken:D

slim gezien :)

Terug
Naar boven