Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mensen nog interesse hebben, ik heb nog spiegels staan van 1,5x1,5 m en mogen voor 50 euro weg!
Verstuur je ze ?Als mensen nog interesse hebben, ik heb nog spiegels staan van 1,5x1,5 m en mogen voor 50 euro weg!
Als mensen nog interesse hebben, ik heb nog spiegels staan van 1,5x1,5 m en mogen voor 50 euro weg!
Gaat op een dag gebeuren. of een lidmaatschap sportschool.
Eerst sterk worden en een jaar of twee volhouden, heb ik dat gedaan dan naar het volgende niveau.
Met zo weinig gewicht en equipment zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Gewoon een dichtbijzijnde gym met genoeg dumbbells, gewichten, stangen en een squatrek zoeken.
Met zo weinig gewicht en equipment zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Gewoon een dichtbijzijnde gym met genoeg dumbbells, gewichten, stangen en een squatrek zoeken.
Bankje en m'n dumbels.
![]()
Ik heb nog een kurl stang, een paar kleine dumbbells en nog meer schijven om de boel wat zwaarder te maken.
![]()
![]()
En zoiets als dit waarvan er meerdere zijn in mijn buurt, zijn wel anders als de foto, staan meer toestellen waar je goed kunt optrekken en dippen enz.
Geen romantisch overdreven fitness van de street gedoe, gewoon noodzaak.
Er naar toe, oefeningen doen (de rare blikken negeren als ik alleen ben en me zoontje niet bij me heb) en gelijk weer wegwezen als je klaar bent.
Niets??
Als je je spieren goed belast komt er echt wel groei en het ligt er aan wat je doelen zijn.
Ik heb bij elkaar 50 kg aan schijven dus kan voorlopig wel voort.
Ik heb het idee dat ik toch wel groei met de basis ofeningen die ik doe.
Ik weet wel dat er in de sportschool meer is en dat ik op lange termijn ook mijn plan.
Niets??
Als je je spieren goed belast komt er echt wel groei en het ligt er aan wat je doelen zijn.
Ik heb bij elkaar 50 kg aan schijven dus kan voorlopig wel voort.
Ik heb het idee dat ik toch wel groei met de basis ofeningen die ik doe.
Ik weet wel dat er in de sportschool meer is en dat ik op lange termijn ook mijn plan.

Met 50kg Squats ga ik me benen totaal niet aanspreken of schokkeren.. Zelfde geld bij een Deadlift. (oefeningen wat je thuis kunt doen)
Bankdrukken idem dito.. Daar gaat je theorie over het aanspreken van spieren.. Als het bij de grote 3 al ophoud..![]()
Over de benen en deadlift hebben jullie 100% gelijk.
Ik heb ooit een verkeersongeval gehad waardoor 1 van mijn benen niet 100% meer is.
Ik weet niet of je doorheb dat ik niet op een discussie uit ben.
Weet niet hoe oud je bent, bij 1 zie ik 18 staan.
Als je op je 18de echt serieus traint zoals jullie waarschijnlijk doen dan zie je het heel anders dan als ik dat zie met mijn 37.
Snap je het nu?
Ik wil op een dag dumbelpress kunnen doen met 40 tot 50 kg.
5x 10 breed kunnen optrekken goed uitgevoerd. 4x 8 met twee minuten rust lukt me nu en daar ben ik blij mee.
Een lager vetpercentage krijgen door 3x p.w cardio.
En het dan zo houden, noem het beachproof.
Dat is mijn doel.
forum kan gaan als je geen benen traint.