Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor een lagere prijs maar nog steeds zeer goede kwaliteit heb je de powertec,bodycraft en bodysolid powerracks.

het is maar een 200-300€ verschil, maar hiermee kan je toch wat meer leuks kopen :)
 
Mooie shit Jonkie, ook mooie sniper heb je daar hangen, hehe. :p
 
Mijn homegym

Hier mijn homegym:
Heb zelf een powerrack van hout gebouwd. Foto's van de gewichten, stangen etc volgen nog, die heb ik gister besteld en komen binnekort binnen. Homegym is dus nog niet helemaal af maar hier alvast een aantal foto's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het resultaat:D :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand misschien wat voor materiaal ik het beste kan gebruiken voor steun waar ik de halterstang op kan leggen? Ik wil graag zoiets als op de afbeelding maar heb totaal geen ervaring met lassen e.d.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand misschien een idee of ze los te koop zijn of heeft iemand een andere oplossing voor me?

Erik
 
Hier mijn homegym:
Heb zelf een powerrack van hout gebouwd. Foto's van de gewichten, stangen etc volgen nog, die heb ik gister besteld en komen binnekort binnen. Homegym is dus nog niet helemaal af maar hier alvast een aantal foto's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het resultaat:D :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand misschien wat voor materiaal ik het beste kan gebruiken voor steun waar ik de halterstang op kan leggen? Ik wil graag zoiets als op de afbeelding maar heb totaal geen ervaring met lassen e.d.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand misschien een idee of ze los te koop zijn of heeft iemand een andere oplossing voor me?

Erik
Kijk eens bij fitnessseller:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p614_Power-Cage-Bar-Catches.html
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p636_Power-Cage-Safety-Bar.html
 
netjes hoor pteropus. altijd erg leuk om te zien die zelfgemaakte homegyms. ben benieuwd als hij helemaal compleet en ingericht is.
 
Ziet er goed en stevig uit :P
 
Ik heb de squat bench al een tijdje en nu heb ik vandaag ook de lat pully gekregen.Nu heb ik 2 jaar getraind op apparaten die in China gefabriceerd waren zoals de meeste spullen die ik hier op de site zie,ik heb er niets dan ellende mee gehad van gescheurde lasnaden tot gescheurde buizen toe.Ik geef toe ik ben nu duurder uit maar dan heb ik wel degelijke Hollandse kwaliteit.De spullen die ik nu heb zijn gemaakt van 8cm vierkante dikwandige buis.


[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

alleen die kleur vind ik maar niks :D
 
Normaal koop je eerst deze zaken en bouw je je eigen rack daarnaar zodat de maten kloppen.
Klopt, zou het eerst met een andere steun uitwerken. Zou iets laten lassen maar dat kwam op 330 euro per steun, dus ben nu opzoek naar een andere oplossing
 
Gaan die holle buizen stevig genoeg zijn?
 
Idd, moet er niet aan denken om daar mijn max squat fail op te laten kletteren :o
Die holle buizen zakken idd een stukje door.. Ga vanavond even opzoek naar massieve buizen of iets dergelijks
 
[Link niet meer beschikbaar]

Heb even een Youtube-filmpje gemaakt van mijn home gym.
Ondertussen heb ik wel wat 50mm gewichten bijgekocht..
 
Muziek van Kevin Levrone op de achtergrond :p
 
[Link niet meer beschikbaar]

Heb even een Youtube-filmpje gemaakt van mijn home gym.
Ondertussen heb ik wel wat 50mm gewichten bijgekocht..

Zieke gym man, veel ruimte heb je ook. :eek:
 
Back
Naar boven