MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Bar in je home gym :cool:

Ftw!
 
Ik heb de volledige cd staan, kzal hem wel eens uploaden als je interesse hebt ;)
Ik heb hier ook eentje dat bij de Flex zat; alhoewel ik zelf in een band speel vind ik zijn muziek niet echt om over naar huis te schrijven. Toch bedankt voor het aanbod.;)
 
Vandaag nog 2 oly db's en 4x5 KG erbij besteld.
Heb berekend dat ik daarmee in totaal 2 db's van 35 kg p.s. kom.
Heb dus nog meer 5 kg schijfjes nodig, maar daar wacht ik nog ff mee tot ik weer voor €50 bestel want dan zijn er geen verzend kosten.

Wat heb ik nu?:
Press / Squat rek
Multi Bench
Oly Bar (20 KG)
175 KG aan plates (50mm)

Edit;

Besteld:
12x5 KG
2 oly db's
curl bar

allemaal nieuw voor €160

en dan is mn homegym voorlopig wel af. iemand nog suggesties?
pics volgen
 
Laatst bewerkt:
Bijna schandalig dat je geen squatrack hebt als je zoveel spendeert aan een homegym. Ik word verder groen van jaloezie als ik je ruimte zie.
 
Bijna schandalig dat je geen squatrack hebt als je zoveel spendeert aan een homegym. Ik word verder groen van jaloezie als ik je ruimte zie.

+1 Als ik zoveel ruimte (en geld) had denk ik dat ik 5 squatrekken op rij had neergezet :p
 
Hey Blessureman, hoeveel kost een abbonnement daar? :p
 
Bijna schandalig dat je geen squatrack hebt als je zoveel spendeert aan een homegym. Ik word verder groen van jaloezie als ik je ruimte zie.

+1 Als ik zoveel ruimte (en geld) had denk ik dat ik 5 squatrekken op rij had neergezet :p

Jep. Zie ik nu een shrug-machine? :roflol:
 
Jep. Zie ik nu een shrug-machine? :roflol:
Ik heb zo'n licht vermoeden dat je het tegen mij hebt :D.
Dat apparaatje in de hoek kan voor van alles dienen, maar zoals het nu stond, inderdaad voor shrugs. Ik leg er wel nog 140 kg bovenop, want anders is het wel wat te licht;).
 
En ook geen squatrek; ik noem me niet voor niks Blessureman.;)
Enkel nog squatten in de smithmachine en dan nog als superset na legpress, omdat ik dan zo zwaar niet meer hoef te belasten.
Ik besef ook wel dat squatten de beste massabouwer is, maar heb het al genoeg opnieuw proberen opbouwen. Vanaf 120kg krijg ik gegarandeerd problemen (rug,kniegewrichten) en ben ik out voor een paar weken.
In de smith kan ik bovendien mijn quads beter isoleren.
 
Hoe kan je nu in de smith, in die geforceerde bewegingsbaan, minder last van rug en knieën hebben dan bij losse squat ???
 
Hoe kan je nu in de smith, in die geforceerde bewegingsbaan, minder last van rug en knieën hebben dan bij losse squat ???
Misschien is die geforceerde bewegingsbaan wel net goed bij mij?
Ik moet in ieder geval geen rekening houden met stabiliseren en kan me enkel concentreren op op en neer gaan.
Ik zet een plankje waar ik met mijn hielen moet opstaan en achteraf moet ik dan niet meer zoeken naar de juiste positie.
 
Ik heb zo'n licht vermoeden dat je het tegen mij hebt :D.
Dat apparaatje in de hoek kan voor van alles dienen, maar zoals het nu stond, inderdaad voor shrugs. Ik leg er wel nog 140 kg bovenop, want anders is het wel wat te licht;).
Jammer dat het niet hoger is.
Kon je staant presses uitvoeren.
 
vandaag aanvullen homegym:

2x20
2x15
200cm bar
verstelbare flatbench
:heart:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Bijna alles is op de foto wel te zien denk ik zo. Powerrack van Bodycraft, ruim 300 kg aan 50 mm schijven (ga er een paar van verkopen; zie andere topic). Tricepsbuilder 50 mm, twee olympische halters van 220 cm, twee dumbbells van 50 mm. Medicijnballen en dat soort meuk heb ik nog meer maar was niet echt fotowaardig.

Zoals je vast wel zult zien, moet er echt wat aan mijn vloer gedaan worden, zit er aan te denken enkele stalmatten aan te schaffen.
 
****ing nice! Hoeveel heeft dat gekost? :p
 
Goh daar vraag je me wat. Ik heb steeds beetje bij beetje spul gekocht. Je moet gewoon beetje goed op marktplaats letten eigenlijk. Producten als schijven ga ik bijvoorbeeld niet nieuw kopen, dat gaat je echt een vermogen kosten. Heb je een homegym of ga je er één beginnen? Wil t wel zien als je hebt :D.

Ik had voor 425,- de powerrack van bodycraft met 140 kg rubber plated setje en de latpully erin. Nieuw kost dat wel wat meer.
 
Back
Naar boven