AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Ziet er goed uit Basic, je hebt in ieder geval all you need in 1 rack. :)

Mijn nieuwe bank

Sinds 2 maanden train ik op deze bank en het bevalt zeer goed.Ik heb ook een lat pully uit de zelfde serie besteld bij www.krachthonk.nl in Leeuwarden.

DSC00201.jpg

DSC00203.jpg

DSC00204.jpg

DSC00205.jpg

Laatst bewerkt:
Dat ziet er stevig uit.

Is dat het Kroon Squatrack? Als het zo is dan ziet hij er beter/steviger uit dan op Helisport zelf. :o

Jep is het! Kroon Bs-252 geloof ik..
Het rack zelf is super stabiel. Alleen de balken vd vangers ben ik niet tevreden over. Ze hebben een iets te kleine afmeting waardoor ze heen en weer wiebelen. Natuurlijk zijn ze er alleen maar voor de veiligheid, en daarvoor werken ze prima! Het rubberlaagje op de vangers liet ook na 2 dagen los, maar die heb ik opnieuw vast gelijmt, en zit nu goed vast.

Nice rack, die had ik ook wel gewild xD

Ja dat rack ziet er zeer stevig uit voor 195 euro... dam :p

Ik train momenteel met een zelfgebouwd freerack en bench meer niet, maaaaaaaar vanaf volgende week ben ik ook de gelukkige eigenaar van een High/low pulley, powerrack, leg extensions/curls, olympische baar, korte halters (50mm) ez (50mm) en een kleine 400 kilo en vaste dumbbells van 20 tot 35kg.

Om te kijken of het materieel past heb ik ff een impressie foto gemaakt in sketch up, dacht zal dit eens met jullie delen, zodra ik alles heb staan zal ik gelijk foto's dumpen

Oja dit alles heb ik gekocht voor de prijs van €0
2ue5pwz.jpg

0 is een mooie prijs man.

Ja zeker,, en collega van mij is zijn broer, en zo kreeg ik te horen dat hij wilde stoppen met trainen etc. dus toen heb ik de vervelende taak genomen om al zijn materieel wel van de zolder te komen halen:p

Van welk merk is je materiaal slater?

pff,, daar vraag je me wat.. Ik heb geen foto's nu, maar het rack is volgens mij merkloos, maar stevig genoeg (zoniet verstevig ik hem zelf door er extra hoeken in te zetten ofzo) en de latpulley zou ik niet weten. ik zal eens navragen, en anders zie je de foto's wel voorbij komen...

Idd, met tijd wil ik dat rack kopen als extra om buiten te kunnen trainen. Ik weet alleen niet wat mijn moeder daarvan gaat vinden als ik hier een squat rack in de tuin zet. :o

Haha, zou nice zijn. Zou hem dan wel aan de grond bevestigen. Verder weet ik niet hoe stevig die precies is bij hoge gewichten, maar met wat ik hem tot nu toe beladen heb (130 kg) gaf hij weinig speling..

Heb er ff hard voor moeten werken maar hier is ie! :)

2prz9cz.jpg

nice freekoz. wel allemaal krapjes met je bed er naast.:D.

Mooi krap. :roflol:
Hoe wil je daar Squaten of Deadliften?

Terug
Naar boven