MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je wordt ervan verdacht niet te squatten.

Maar je kan perfect squatten in een freerack f cours.
 
Je wordt ervan verdacht niet te squatten.

Maar je kan perfect squatten in een freerack f cours.
ik ga hem zelf nog iets aanpassen (free rack) en ik ga ook naar sportschool dus squaten kan en doe ik :cool:
 
Hier Mijn homegym

Kroon pressrack
marky flat bench (word een verstelbare met legcurl optie)
olympische 220 halter (komt ook nog een olympische ez bar)
120kg rubber gripper schijven
2 verstelbare "dumbbells">dumbbells met 15 kilo schijven (ben nog op zoek naar meer 30mm schijven)
2 rubber matten
Er moet ook nog een spiegel komen

Dit alles staat op me slaapkamer

2monvpg.jpg

Lekker man ! :D
 
We zijn weer een paar weken verder en weer een paar zaken rijker/verder

Ultra fat db 71kg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Roman chair squat af:
Afb054.jpg


4x25 en 2x50 schijven
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En alweer gestart met 2 houten logs te maken
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Echt zo gaaf man, waar vind je zulke hardcore gewichten:eek:? Op marktplaats/kapaza/2ehands.nl ben ik ze nog nooit tegengekomen. Echt vet allemaal:D
 
71Kg de tyfuss..... ****ing nice

Waar koop je zo iets als die laatste foto?:)
 
Hier mijn home gym.


Moet nog wel ff een ez curl stang en wat extra gewichten hebben. En dipstangen aan de muur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Echt zo gaaf man, waar vind je zulke hardcore gewichten:eek:? Op marktplaats/kapaza/2ehands.nl ben ik ze nog nooit tegengekomen. Echt vet allemaal:D

De dumbbells? Bijna alles in mijn gym is homemade. De dumbbells ook. Zo'n beetje alleen de stangen en schijven zijn niet zelf gemaakt.
Of bedoel je de schijven? Die regel ik zo her en der weer van mensen die ik ken in de krachtsportwereld.

71Kg de tyfuss..... ****ing nice

Waar koop je zo iets als die laatste foto?:)

Bedoel je zo'n houten boom of........... Die zag ik gerooid worden door een bedrijf en daar ben ik gewoon op af gestapt een kwartier vriendelijk babbelen had ik er 2 voor niks in de achterbak.
 
Wat is er zo fijn aan 50 kg schijven? Is dat niet enorm onhandelbaar?
 
only for a pussy!

Bruut die 50kg schijven!!
 
Ik bedoelde de schijven inderdaad;) echt vet man van die oude gewichten, en die mb is ook dik :p ik had precies dezelfde in dezelfde kleuren alleen ik had gewoon mb velgen ipv mbx
 
schijvenstandaard gelast, is het weer wat beter opgeruimd.

13052010021.jpg


13052010020.jpg


van de week eens proberen een pull-up bar in elkaar te zetten, ben nog maar net begonnen met lassen maar gaat al aardig. tips welkom :p
 
Goed man, leren lassen is altijd zeer handig.
 
Goed man, leren lassen is altijd zeer handig.

ja, alleen heb die standaard met gegalvaniseerde buizen gelast, dat ging niet zo gemakkelijk. heb de te lassen stukken wel eerst beetje kaal geslepen maar schijnt ook nog giftige damp af te komen ofzo... dusja moet nog veel theorie leren denk ik :rolleyes:
 
URL=http://img704.imageshack.us/i/img9652p.jpg/][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kleine impressie van mijn homegym. Ik ben nogal klein behuisd dus het is wat proppen geblazen in zo'n kamertje. Later misschien es een huis op de kop tikken met een garage.

Wat er staat is:

Powerrack
Bench
Bar tot 310kg
Bar tot 700kg
280kg aan normale schijven
420kg aan bumperplates
Verstelbare DB's zowieso tot 62,5kg
2 kettlebells
Enkele grippers
Monsterlijk dik touw (50mm ofzo)
Box

Kortom alles wat ik nodig heb:)

En ja er staat ook een tv:D, maar ik kon hem nergens anders kwijt:P
K*t dat de foto's op de kant staan....
 
  • Like
Waarderingen: cuda
Waar de **** heb je die 420 kg aan bumper plates vandaan? Magistrale homegym man!
 
ja, alleen heb die standaard met gegalvaniseerde buizen gelast, dat ging niet zo gemakkelijk. heb de te lassen stukken wel eerst beetje kaal geslepen maar schijnt ook nog giftige damp af te komen ofzo... dusja moet nog veel theorie leren denk ik :rolleyes:

gaat wel hoor. gewoon iets meer stroom er op en je las snelheid iets lager houden. En idd erg uitkijken met die damp (zinkoxides). Wat voor las proces gebruik je?
 
Waar de **** heb je die 420 kg aan bumper plates vandaan? Magistrale homegym man!
Ja gister op de kop getikt bij een forummember hier. En ook nog es voor een magistrale prijs:D
 
Ja gister op de kop getikt bij een forummember hier. En ook nog es voor een magistrale prijs:D

Dat zal ook wel, want voor bumper plates is 4 euro/kg al heel schappelijk !
 
Back
Naar boven