XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

@ Jonkie: wat een homegym :O daar kan de gym waar ik train zelfs niet mee mee :O

Mooie dumbbells jonkie! sportschool kreeg nieuwe??

Omg die DB's, rich mofo ;)

Ik vind de vergelijking tussen de gym van jonkie en MironT wel leuk :p

ja weet het, tis zoals ik al zei beetje aso maargoed gebrek aan goede sportschool en gewoon geen zin in al die rare figuren daar...
duur... het is even goed sparen en werken ja maar dan heb je ook wat.
kan er ook een maffe spoiler set en geluid voor in me auto gooien maargoed tis maar wat je wilt.

die dumbbells 42 tot en met 56 kg zijn voor mij nog een eind weg dusja weet nog niet wat ik er precies mee zal gaan doen........

heb net nog even opgeruimd en zal nog een update geven:

01062010118.jpg

01062010117-1.jpg

01062010116-1.jpg

01062010115-1.jpg

01062010114-1.jpg

01062010113-1.jpg

en onderstaande is nu ook te koop (zal nog een topic maken in aangeboden/gezocht) :

01062010112.jpg

01062010110.jpg

(het gaat uiteraard om het dumbbell rack, de gewichten rubber gripper 100kg set en de 2 50mm dumbbell bars incl sluiters)

Dus dat, overal een apparaatje voor is gewoon luxe en niet nodig..
Al is een squat/power rack wel handig imo!
Klopt, maar dat past niet in mijn schuur en die durf ik ook niet in de tuin te laten staan ;) Een squatfail kan gewoon gedumpt worden nu, alleen een benchfail is wat k*tter :P

ja weet het, tis zoals ik al zei beetje aso maargoed gebrek aan goede sportschool en gewoon geen zin in al die rare figuren daar...
kan er ook een maffe spoiler set en geluid voor in me auto gooien maargoed tis maar wat je wilt.

die dumbbells 42 tot en met 56 kg zijn voor mij nog een eind weg dusja weet nog niet wat ik er precies mee zal gaan doen........

OK baas boven baas, t*ring:eek:

Kom ik aan met me dumbbellset tot 36 kg van staal, rubberen vloer en bodycraft rek.:o

wou dat ik die ruimte had!

Wat hebben die DB's je gekost, als ik vragen mag?

@Jonkie19

Je hebt een Beesten hok, erg netjes.

Nu kan je er flink tegen aan!

vet hoor jonkie alleen wel een beetje overkill, maar dit vind je zelf ook heb ik opgemaakt uit je posts :p het zou me iig wel motiveren om goed door te trainen, echt het gymgevoel als ik zo naar je foto's kijk :eek:

01062010118.jpg

01062010117-1.jpg

01062010116-1.jpg

01062010115-1.jpg

01062010114-1.jpg

01062010113-1.jpg

en onderstaande is nu ook te koop (zal nog een topic maken in aangeboden/gezocht) :

01062010112.jpg

01062010110.jpg

(het gaat uiteraard om het dumbbell rack, de gewichten rubber gripper 100kg set en de 2 50mm dumbbell bars incl sluiters)

Hahahaha, potverdomme. Nice.

vet hoor jonkie alleen wel een beetje overkill, maar dit vind je zelf ook heb ik opgemaakt uit je posts :p het zou me iig wel motiveren om goed door te trainen, echt het gymgevoel als ik zo naar je foto's kijk :eek:

ja ben compleet nu (al kan ik nog wel een cable cross kwijt :rolleyes: ) maar zo blijf je bezig, centen zijn weer op dus nu maar eens eerst hard gainen, aan me materiaal zal het niet liggen dus die smoes kan ik niet meer gebruiken ;)

Terug
Naar boven