Alphakx
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, een zooi schijven, een bankje, een paar verstelbare dumbbells en een optrekstang is alles wat ik nodg hebIk vind de vergelijking tussen de gym van jonkie en MironT wel leuk![]()

En 2 kratjes bierDit, een zooi schijven, een bankje, een paar verstelbare dumbbells en een optrekstang is alles wat ik nodg heb![]()

Dit, een zooi schijven, een bankje, een paar verstelbare dumbbells en een optrekstang is alles wat ik nodg heb![]()
Klopt, maar dat past niet in mijn schuur en die durf ik ook niet in de tuin te laten staanDus dat, overal een apparaatje voor is gewoon luxe en niet nodig..
Al is een squat/power rack wel handig imo!
Een squatfail kan gewoon gedumpt worden nu, alleen een benchfail is wat k*tter 
ja weet het, tis zoals ik al zei beetje aso maargoed gebrek aan goede sportschool en gewoon geen zin in al die rare figuren daar...
duur... het is even goed sparen en werken ja maar dan heb je ook wat.
kan er ook een maffe spoiler set en geluid voor in me auto gooien maargoed tis maar wat je wilt.
die dumbbells 42 tot en met 56 kg zijn voor mij nog een eind weg dusja weet nog niet wat ik er precies mee zal gaan doen........
heb net nog even opgeruimd en zal nog een update geven:

@Jonkie19
Je hebt een Beesten hok, erg netjes.
Nu kan je er flink tegen aan!
ja hoop het wel, moet alleen nog eens een goede trainings maat vinden, nu komen ze af en toe eens aanwaaien, de lamstralen...
Waar woon je, mij lijkt het wel vet, ik train zo en zo 4x in de week

tja zeewolde...... volgens anwb: snelste route over 136,1 km dusja lijkt me niet zo handig![]()
ja weet het, tis zoals ik al zei beetje aso maargoed gebrek aan goede sportschool en gewoon geen zin in al die rare figuren daar...
duur... het is even goed sparen en werken ja maar dan heb je ook wat.
kan er ook een maffe spoiler set en geluid voor in me auto gooien maargoed tis maar wat je wilt.
die dumbbells 42 tot en met 56 kg zijn voor mij nog een eind weg dusja weet nog niet wat ik er precies mee zal gaan doen........
heb net nog even opgeruimd en zal nog een update geven:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en onderstaande is nu ook te koop (zal nog een topic maken in aangeboden/gezocht) :
![]()
![]()
(het gaat uiteraard om het dumbbell rack, de gewichten rubber gripper 100kg set en de 2 50mm dumbbell bars incl sluiters)
vet hoor jonkie alleen wel een beetje overkill, maar dit vind je zelf ook heb ik opgemaakt uit je postshet zou me iig wel motiveren om goed door te trainen, echt het gymgevoel als ik zo naar je foto's kijk
![]()
) maar zo blijf je bezig, centen zijn weer op dus nu maar eens eerst hard gainen, aan me materiaal zal het niet liggen dus die smoes kan ik niet meer gebruiken