AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

ja ben compleet nu (al kan ik nog wel een cable cross kwijt :rolleyes: ) maar zo blijf je bezig, centen zijn weer op dus nu maar eens eerst hard gainen, aan me materiaal zal het niet liggen dus die smoes kan ik niet meer gebruiken ;)
F*cking nice! Die machine squat ben je daar tevreden mee?

F*cking nice! Die machine squat ben je daar tevreden mee?

ja best wel, ik heb af en toe nog steeds moeite met de techniek, vooral als ik na een dag werken echt kapot ben, squat liever niet los als het niet goed uitgevoerd wordt en zeker als ik alleen train, dan pak ik de machine dan wordt je in de houding gedwongen en dan is het puur jezelf af zetten. alleen voor hetzelfde resultaat (voor de zogenaamde feeling) zul je wat meer KG op de machine moeten leggen dan los.

en je kuiten trainen is hierop echt geweldig :)

Laatst bewerkt:
laat ik ook eens mijn spul showen aan de rest.

24deyo3.jpg

2r6ebfm.jpg

rsrdvn.jpg

2ezjkbb.jpg

2py0sgo.jpg

2hdblmu.jpg

91dzev.jpg

heb alles zelf gemaakt, behalve de bench en de gewichten. komt binnenkort nog een ez-bar bij, en eens kijken of ik een een lat pulley aan mijn powerrack kan construeren.

topic kan dicht,die shit van jonkie is niet te overtreffen!
Tenzij myo zn rotzooi hier post.Das het ultieme walhalla!

@Jonkie19

Mooi zeg, je hebt gewoon een complete sportschool voor jezelf.
En gelijk heb je.
Ik vind thuis trainen toch fijner dan in een sportschool trainen.
Ik kan meer voordelen ervan opnoemen dan nadelen.

Er is maar 1 nadeel en dat is dat je in een sportschool nu eenmaal meer apparatuur tot je beschikking hebt dan thuis.

Maar daar heb jij geen last van.:)

@ Jonkie: Verkoop je die zware (48 kg t/m 56 kg) dumbbells nou alweer? Je hebt het net!

Laatst bewerkt:
@ Jonkie: Verkoop je die zware (48 kg t/m 56 kg) dumbbells nou alweer? Je hebt het net!

ja ik weet het, ik heb het beetje overlegd met wat vrienden en aan 48/56KG zijn we gewoon nog lang niet aan toe, dan kan ik beter even kijken wat het zo oplevert om gewoon een idee te krijgen, het is absoluut niet dat ik er persee vanaf wil staat goed zo. maar als je ze niet kan gebruiken moet je ze ook niet voor de show houden dat slaat nergens op.

ik gaf ook al aan in mijn eerste post dat ik nog niet zeker weet wat ik ermee wil gaan doen en als ik ooit (nog lang niet) van alles af wil verkoopt zo'n grote set ook veel beter dusja het is een beetje afwegen :)

wie pakt hier van de jonge generatie dumbbells van 46kg :P misschien voor dumbbell rows ofzo maar dan heb je het ook wel denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

@Jonkie19

Mooi zeg, je hebt gewoon een complete sportschool voor jezelf.
En gelijk heb je.
Ik vind thuis trainen toch fijner dan in een sportschool trainen.
Ik kan meer voordelen ervan opnoemen dan nadelen.

Er is maar 1 nadeel en dat is dat je in een sportschool nu eenmaal meer apparatuur tot je beschikking hebt dan thuis.

Maar daar heb jij geen last van.:)

ja heb er hard voor moeten werken en veel leuke dingen voor moeten laten. me vriendin had liever op vakantie gegaan van dat geld :rolleyes: maar die moet maar gewoon niet zeuren :p

Laatst bewerkt:
bijna 3000 posts in mijn ouwe topic
bij 5000 geef ik een barbeque haha

heb je die dumbbells 2dehands gekocht ?

en voor hoeveel gezien de goede staat ?

Zou die dumbbells gewoon erbij houden jonkie ookal heb je er voorlopig niks aan, beter hou je de set compleet idd. Geld heb je toch niet nodig aan je gym te zien ;) en ja ik ben jaloers :D

Zou die dumbbells gewoon erbij houden jonkie ookal heb je er voorlopig niks aan, beter hou je de set compleet idd. Geld heb je toch niet nodig aan je gym te zien ;) en ja ik ben jaloers :D

we zullen zien hoe het allemaal loopt, heb me oog laten vallen op een panatta lat pully (oude reeks met zo'n ketting) maar dat gaat nog wel even duren. bij muscle market zaten ze rond de 500 euro valt opzich mee voor zo'n degelijk toestel.

we zullen zien hoe het allemaal loopt, heb me oog laten vallen op een panatta lat pully (oude reeks met zo'n ketting) maar dat gaat nog wel even duren. bij muscle market zaten ze rond de 500 euro valt opzich mee voor zo'n degelijk toestel.

dat toestel heb ik voor 100 euro gekocht

op marktplaats kom je dat wel regelmatig tegen hoor

ja ik weet het, ik heb het beetje overlegd met wat vrienden en aan 48/56KG zijn we gewoon nog lang niet aan toe, dan kan ik beter even kijken wat het zo oplevert om gewoon een idee te krijgen, het is absoluut niet dat ik er persee vanaf wil staat goed zo. maar als je ze niet kan gebruiken moet je ze ook niet voor de show houden dat slaat nergens op.

ik gaf ook al aan in mijn eerste post dat ik nog niet zeker weet wat ik ermee wil gaan doen en als ik ooit (nog lang niet) van alles af wil verkoopt zo'n grote set ook veel beter dusja het is een beetje afwegen :)

wie pakt hier van de jonge generatie dumbbells van 46kg :P misschien voor dumbbell rows ofzo maar dan heb je het ook wel denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

ja heb er hard voor moeten werken en veel leuke dingen voor moeten laten. me vriendin had liever op vakantie gegaan van dat geld :rolleyes: maar die moet maar gewoon niet zeuren :p

Ik deed shrugs met 60 dus waarom zou jij er niks aan hebben? Na 2 maanden DB shrugs zit je zo op de 50kg.

hey hallo.
komen hier mooie home gym's langs!

ik zelf ben hier nieuw. als je meer over me wil weten!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/100-nieuw-246698/
kan je daar wat over me lezen en kijken..

hierbij wat foto's van mijn home gym:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dat was hem weer!
groetjes martijn...

Dat apparaat op de eerste foto van jou Martijn zoek ik ook nog een.. Werkt die een beetje goed?

En hoe ga je squatten? En laat je de bar stuiteren op je laminaat?

Dat apparaat op de eerste foto van jou Martijn zoek ik ook nog een.. Werkt die een beetje goed?
werkt pervect! is super stevig! en mocht niets in de muur boren! dus dit is een idieaale oplossing!
En hoe ga je squatten? En laat je de bar stuiteren op je laminaat?

squatten doe ik thuis niet af en toe bij een vriend thuis.. thuis doe ik alleen death lift.. en neej bar laat ik niet stuiteren op laminaat. heb een matje liggen ma die zie je niet op de foto's

Terug
Naar boven