- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je een beetje twijfelt aan je motivatie, moet je er zeker niet aan beginnen.
er zijn mensen die er totaal geen erg in hebben, maar ik vind t ook altijd fijn als er in mijn homegym eens iemand komt meetrainen.
zo afentoe heb ik dat ook ff nodig, en een spotter is soms ook onontbeerlijk voor bepaalde oefeningen, en je wordt dan soms ook aangemoedigd om net nog die ene rep eruit te persen.
begrijp me goed, ik train graag in mijn homegym, maar om het vol te houden moet je echt een goede motivatie hebben.
maak het dus ook een prettige ruimte voor jezelf, met een lekkere stereo erin, evt. posters oid ter aankleding![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
17.5 t/m 40 KG Iron and Rubber Hex dumbbells (35 kg missing).
healthstream bench
body solid gun rack
York dip/chin station
30 kg weightvest
7 foot nickel olympic bar
olympic ez curl bar
Set up buiten in Perth, Western Australia.
Gekocht voor zo'n 200 Australische dollars: york tower en weightvest.
De rest van het spul allemaal gratis via werk: Fitness salesman
Op mijn verlanglijst:
-45 kg rubber hex dumbbells.
-Groter dumbbell rack.
wat voor motivatie heb je nodig om je garage deur binnen te stappen en aan de slag te gaan? voor mij is het makkelijker, geen gevlieg naar de sportschool en geen sportschool ergernissen.
Dacht zelf eerst ook dat ik het sociale aspect ging missen, maar geen moment last van gehad.
als ik het mij goed herinner woonde hij in australie ;-)
mij werkt het tegen, ik wil op rustdagen zelfs nog gaan trainen
wat voor motivatie heb je nodig om je garage deur binnen te stappen en aan de slag te gaan? voor mij is het makkelijker, geen gevlieg naar de sportschool en geen sportschool ergernissen.
Dacht zelf eerst ook dat ik het sociale aspect ging missen, maar geen moment last van gehad.
Kan iemand me hier zeggen, liefst in pb hoeveel het ongeveer zou kosten om een degelijke homegym te maken? Ik betaal namelijk 61 euro per maand wat dus op een 700 euro per jaar uit komt, misschien dat het verstandiger is om een homegym te maken want heb er wel plaats voor.