AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Damn, mooie gym man!

gewoon lekker hardcore gym met alle essentiele spullen zonder te veel poespas echt mooi spul!

vette homegym. legpress is 2 druppels water dezelfde als ik heb alleen die van mij heeft een kleurtje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ Nog een optrekbaar in de garage. Kan alles trainen behalve benen, maar dat vind ik niet erg.:p Volgende aankoop wordt wel een Wall Pulley zodat ik ook met kabels kan trainen, kwestie van wat meer variatie.

P1030428.jpg

P1030429.jpg

:)

Laatst bewerkt:
Die frans bauer poster hangt daar echt voor provocatie op DBB durf ik te wedden :rolleyes:

Je kan toch squaten?

hoe bevalt dat barbarian bankje corrie :)?

In dat staande rack kan je toch sq/ dl e.d?

In principe wel, maar de afstand tussen de steunen is vrij klein, denk maar iets van 90 cm. Moest eig meteen een free rack van barbarian gekocht hebben. Ga volgend jaar wss het free rack van barbarian met de noodopvangsteunen kopen, kan ik dan rustig squatten.

Die frans bauer poster hangt daar echt voor provocatie op DBB durf ik te wedden :rolleyes:

:roflol:, haha nope, ben 3 of 4 jaar geleden eens naar een concert van hem geweest, poster meegekregen, en heb die daar toen gewoon opgehangen. Frans:heart:

In principe wel, zou het eig moeten doen.

hoe bevalt dat barbarian bankje corrie :)?

Zeer goed, is een zeer degelijk bankje. Heb het nu bijna anderhalf jaar, gebruik hem min 3 keer per week en is nog even stevig, nieuw als in het begin.. Absoluut zijn geld waard dus.

Als je geen benen traint, waarom heb je dan een belt???

Geen zin om foto's te uploaden, maar dit heb ik thuis:

-Dumbbell set
-Steuntjes om relaxter te kunnen opdrukken
-Chinning bar
-Bokszak
-Zo'n ding waar je in kan stappen en dan een veer daaraan met handvaten
-Knijpding voor handspieren
-Hometrainer (fiets)

Nu nog een bankje en ik zou er redelijk kunnen trainen :) maar vind de sportschool sowieso meestal wel prima.

Het is toon je home gym en niet schrijf je home gym

Ik ben lui. Kan je niet gewoon foto s plaatsen hiero :D

Een facebookpagina voor je homegym! :D

Zo mooi materiaal man, zou toch wel bang zijn om die mooie vloer te beschadigen :D

Terug
Naar boven