Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

zie ik nu bij beide grote gyms geen squatrek? hoe trainen jullie dan je benen?
enorm mooi spul voor de rest!

Jazeker wel. Zowel Panatta leg press en Henk Power Cage. Ik heb alleen nog niet alle foto's gepost. Nog 2/3 weken dan is alles klaar en zal ik een paar knappe foto's posten.

Zaterdag nog benen getraind. Heerlijk.

squatrek.jpg

Nog steeds een bazige gym Seves, zo´n plakaat met logo lijkt bij de eerste indruk overdreven maar volgens mij had jij het gebouw ook zelf gebouwd toch? En shirtjes met dat logo laten drukken? Of heb ik het nu over iemand anders.
dat soort dingen maakt het toch juist af? :P

Heb vandaag m'n laatste spullen via fitness seller thuis aangekregen en nu is m'n homegym (voorlopig) compleet :-) het is zeker niet de grootste gym maar ben wel fier op wat er staat :-)

ImageUploadedByTapatalk1361190200.769986.jpg

ImageUploadedByTapatalk1361190210.906344.jpg

ImageUploadedByTapatalk1361190226.170181.jpg

zijn die vierkante rubberen matjes die nieuwe van FS ? Hoe bevallen ze in vergelijking tot die met gekleurde stippen ( die heb ik namelijk )?

dat zijn de nieuwe ja

Zijn idd de nieuwe, op t eerste zicht zien ze er goed uit, en ze zijn ook redelijk dik dus dat zit allemaal wel goed.
Het enige waar ik wat schrik voor ga hebben is dat ze mss wat fel gaan verschuiven want heb nog wat spatie in mn rack, dus daar ga ik nog iets op proberen te bedenken (tips zijn altijd welkom).

die homegym van seyes is very nice,maar tenzij het voor proffessioneel gebruik is is het wat zinloos al die toestellen.
met een cage,bankje,barbell,ez bar,en db bars kun je zowat alles doen met wat ginder staat.
maar goed,is een hobby gelijk een ander en je kan zo duur gaan als je wil uiteraard.

Zinloos zou ik het zeker niet noemen. het is een leuke toevoeging en voor de motivatie misschien wel een must om veel te kunnen varieren. als je altijd alleen maar kan squaten,press en pull kan doen zijn prima trainingen maar ben benieuwd of je dat echt voor jaren leuk blijft vinden.

Nog steeds een bazige gym Seves, zo´n plakaat met logo lijkt bij de eerste indruk overdreven maar volgens mij had jij het gebouw ook zelf gebouwd toch? En shirtjes met dat logo laten drukken? Of heb ik het nu over iemand anders.
Klopt!

dat soort dingen maakt het toch juist af? :P
Juist zoals de posters van Arnold of andere idolen geeft het je extra motivatie om te trainen.

die homegym van seyes is very nice,maar tenzij het voor proffessioneel gebruik is is het wat zinloos al die toestellen.
met een cage,bankje,barbell,ez bar,en db bars kun je zowat alles doen met wat ginder staat.
maar goed,is een hobby gelijk een ander en je kan zo duur gaan als je wil uiteraard.

Hier moet ik Calimera volgen. De toestellen geven je verschillende mogelijkheden en je weet dat deze toestellen niet kapot gaan.
Het kost wel wat geld. Maar als je de rekening maakt, dan win je sowieso eraan. Ik train nu al 5 jaar thuis en als je weet wat een abonnenment kost in Geel, dan win je de investering terug.

+ alles wat je gebruikt hebt gekocht blijft dezelfde waarde behouden.

homegym

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn trotss :rolleyes:

Daar kan je je prima mee redden maar ondervind je geen problemen dat de barbell vrij kort is? En de tekst op die muur is echt bruut! :D

Ff tussendoor een foto gemaakt, bezig met opbouwen.

Komt nog in / nog naar opzoek:

- Grote spiegelwand, 4 bij 2 meter oid,
- LegPress geen voorkeur welk merk,
- Legcurl,
- Dumbbellset van 32,5 tot 40kg,
- Posters op de muur
- Dumbbellrack, misschien laten lassen samen met een T-bar attachment voor m'n rack,

- Panatta Peckdeck, donderdagavond ophalen,
- Nog iets voor op de vloer, zit twijfelen aan stalmatten oid.

53ty04.jpg

15xuvkk.jpg

2v275le.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
Dikke ruimte hier boven man, kun je een flink hardcore hok van maken. 7x7m ofzo?

nice man Bicepz,

bij jou thuis ?

Terug
Naar boven