XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Wow echt vet!

Prachtige homegym vsral! Zo opgeruimd jong. ;)

Zie veel mooi spul hier :D Hoop dit ook ooit te hebben...

Van waar heb je die bomb attachment? Merci!

2dehands van iemand

Maar strengthshop en watson hebben ze ook. Ik zou graag 2 kleintjes willen maar die prijs nieuw is beetje te :(

2dehands van iemand

Maar strengthshop en watson hebben ze ook. Ik zou graag 2 kleintjes willen maar die prijs nieuw is beetje te :(

mooie homegym vrsal!

Vraagje die prowler heb je die laten maken of zo gekocht? Mss domme vraag maar heb je dan geen last van statische electriciteit door de frictie:D

nah, neemt enorm veel ruimte (en geld :o ) in.
Misschien in de verre toekomst :cool:

Ben gek met m'n dumbbells

dumbells.jpg

Tot hoeveel gaan ze? Ik heb volgens mij ook deze dumbbells. Ruimte vind ik overigens reuze mee vallen, zou niet zonder ze kunnen. Als jke voor biceps bijv altijd alleen maar kan barbell curlen heb je het wel een keer gezien denk ik.

Deze gaan van 2 tot 50 kg. Tot en met 16 was dubbel. Die heb ik inmiddels samen met 1 rek weggedaan. Nu nog 1 rek, 40 t/m 50 kg gewoon op de grond.

Ben nog steeds bezig met t verzamelen van spullen voor de home gym. Van de week rubberen matten gehaald. Nu nog het plankier en dan ben ik voorlopig klaar. Deze foto is van bovenlichaam deel. Aan de andere kant staan de beenmachines.

gym2.jpg

Het ziet er al aardig vol uit met prof. spul. Hoe groot is de ruimte?

Iets van 100m2 maar er staat ook ander materiaal. Ben bezig met grote opruiming en leegverkoop van dat andere materiaal.

gym3.jpg

Mooi spul staat er tussen Jan!

Iets van 100m2 maar er staat ook ander materiaal. Ben bezig met grote opruiming en leegverkoop van dat andere materiaal.

Ik dacht al 'waarom zou hij eigenlijk van die schijven afwillen... ' :D
en damn, ER rack, die legpress, enorm jelly :o

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:17 ----------

mooie homegym vrsal!

Vraagje die prowler heb je die laten maken of zo gekocht? Mss domme vraag maar heb je dan geen last van statische electriciteit door de frictie:D

tnx en prowler is dezelfde als die van FS, alleen heb ik 200 betaald in Duitsland bij iemand (waar ik ook mijn lattower en Ivanko vandaan heb)

Deze week is het RVS plaatwerk met mijn gym-logo erop binnengekomen. Ik heb het plaatje direct opgehangen in mijn homegym en goed ingewassen met WD-40. Het blinkt nu als een spiegel!
Afmetingen plaat bxh (cm): 50x20
Het is geen krachttoestel of ijzer, maar het geeft je homegym wel iets extra :D

Hier nog enkele links naar foto's/video's van mijn homegym:
http://www.youtube.com/watch?v=wXsGMR3jqI4http://users.telenet.be/Seves/Gym Seves/

Gym Seves - RVS logo.jpg

Dat is voor je een homegym??? ****... moet wel wat centen gekost hebben.

Nog steeds een bazige gym Seves, zo´n plakaat met logo lijkt bij de eerste indruk overdreven maar volgens mij had jij het gebouw ook zelf gebouwd toch? En shirtjes met dat logo laten drukken? Of heb ik het nu over iemand anders.

zie ik nu bij beide grote gyms geen squatrek? hoe trainen jullie dan je benen?
enorm mooi spul voor de rest!

Terug
Naar boven