Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

hardcore hok!
doe je bidden op dat kleed voor je de training begint? :)

Super ruimte. Dat ziet er goed uit. Voor op de vloer zou ik oude rubberen transport banden nemen. Het is ff werk maar eenmaal klaar is t ideaal

hardcore hok!
doe je bidden op dat kleed voor je de training begint? :)

Ben niet zo van het bidden :o

Hing ergens over een deur daar, gebruik ik om wat spullen om te leggen af en toe. Is eigenlijk tijdelijk totdat ik iets van rubber heb voor op de grond. Al ben ik er nog niet helemaal uit hoe/wat voor rubber of misschien wel een ander materiaal erin komt. Stalmatten spreken me wel aan, maar dan heb ik 20m2 voor zo'n 500 euro. En voor 500 euro heb je ook weer een nieuw apparaat of bumpers oid :p

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:54 ----------

Super ruimte. Dat ziet er goed uit. Voor op de vloer zou ik oude rubberen transport banden nemen. Het is ff werk maar eenmaal klaar is t ideaal

Huh, daar heb ik nog nooit van gehoord om die op de grond te leggen. Maar daar zit toch een V-vorm in om het spul mee daar boven te slepen? En wat is er veel werk aan dan en nog belangrijker, waar haal je die vandaan :D

gewoon een deadlift platform maken met dikke rubber tegels en paar m* matten waar je bankje en dumbbells hebt staan...

Maar damn, lekkere hardcore ruimte heb je daar. Hoe bevalt de Barbarian calf raise? Zit zelf nog te twijfelen :o (heb je andere overwogen?)

gewoon een deadlift platform maken met dikke rubber tegels en paar m* matten waar je bankje en dumbbells hebt staan...

Maar damn, lekkere hardcore ruimte heb je daar. Hoe bevalt de Barbarian calf raise? Zit zelf nog te twijfelen :o (heb je andere overwogen?)

Zag ik hier inderdaad al ergens voorbij komen met rode rubbertegels en underlayment platen dacht ik. Zoiets kan ik wel maken inderdaad.

En op m'n sportschool hadden ze geen machine voor kuiten. Toen hier gaan trainen en gvd wat doet dat pijn :p Echt een goede oefening en gewoon echt kwaliteit. Op de foto komt het Barbarian spul een beetje klein over imo maar ik het echt is het echt huge. Tussen welke zit je te twijfelen als ik vragen mag?

deze:
http://www.simpleproducts.de/de/Wadenmaschine/Body-Solid-PSC-43X/Wadenstrecker/Beintrainer

goedkoop, maar die benendingen staan op een scharnierend iets, en het ding weegt maar 19kg...
barbarian weegt 50kg, heeft een centrale pin (dus niet langs elke kant evenveel moeten aanhangen), bekleding is 1000x beter...

Oo die heb ik inderdaad al een keer voorbij zien komen. Kwam echter geeneens in me op om te twijfelen tussen die van Barbarian en de Body-Solid. Barbarian is gewoon echt een stuk degelijker, voeten kun je goed neerzetten, stevige kussens voor je knieën en inderdaad een goed en stevig scharnierpunt met 2 flinke lagers erin.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:54 ----------

Huh, daar heb ik nog nooit van gehoord om die op de grond te leggen. Maar daar zit toch een V-vorm in om het spul mee daar boven te slepen? En wat is er veel werk aan dan en nog belangrijker, waar haal je die vandaan :D

Ik heb mijn matten bij Bos Rubber vandaan. Maar zo'n bedrijf zal ook wel bij jou in de buurt zitten. Perfect spul. Schoonspuiten en klaar. Niet stuk te krijgen. Het zijn gewoon mooie vlakke rollen rubber. Het weegt alleen een ton. Het ophalen, slepen en goed leggen is het vele werk maar dan ben je ook voorlopig klaar. Ze zijn zonder V vorm.

http://www.bosrubber.nl/

matten.JPG

Vette ruimte, man!

Ik heb mijn matten bij Bos Rubber vandaan. Maar zo'n bedrijf zal ook wel bij jou in de buurt zitten. Perfect spul. Schoonspuiten en klaar. Niet stuk te krijgen. Het zijn gewoon mooie vlakke rollen rubber. Het weegt alleen een ton. Het ophalen, slepen en goed leggen is het vele werk maar dan ben je ook voorlopig klaar. Ze zijn zonder V vorm.

http://www.bosrubber.nl/

Nice!

Matjes zijn in, haha!

Peckdeck en legcurl van Panatta kunnen scoren :D

2n00lj5.jpg

19 jaar en zo'n gym. Respect.

Voor de vloer zou ik geen kosten doen, gewoon zo laten. Is toch beton, kan wel wat verdragen.

19 jaar en zo'n gym. Respect.

Voor de vloer zou ik geen kosten doen, gewoon zo laten. Is toch beton, kan wel wat verdragen.

Gaat me niet om de vloer maar om het materiaal, haha. Ik probeer geduld te hebben tot ik iets tegen kom op Marktplaats. Net zoals voor de spiegels.

Ook in overleg om een grote foto uit te zoeken, mijn voorkeur gaat uit naar een foto van Arnold, en die op 2x2m zeil laten printen. Zodra dit werkelijkheid is geworden post ik het uiteraard hier!

En @ 19 jaar inderdaad, werk er flink voor maar het is gewoon een hobby/lifestyle en ik ga er voor! Ben sowieso nog wel van plan om nog meer spullen te gaan kopen alleen moet alles zelf kopen, ouders steunen me hier niet in en kopen met vrienden oid wil ik niet om vervelende situatie's te voorkomen. ;)

Morgen ook nog even informeren of ik iets van 2 underlayment platen kan kopen van m'n oom en hiervan een deadlift platform maak.

Panatta Leg Curl erbij, staat daar achterin op de foto.

2e Cablecross erbij, omdat ie zo goedkoop was :D

Platform gemaakt, rubber tegels voor erin zijn bij de Formido besteld en komen volgende week binnen.

15p36z9.jpg

98eq1t.jpg

Nu ff ideeën opdoen qua dumbbellrack, iemand kan hem voor me lassen weet alleen nog niet wat voor model ik wil.

Terug
Naar boven