Bicepz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 398
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Niet thuis, dorpje 5km verderop.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ruimte gehuurd ofwat ?
8 x 11mDaarnaast nog achter die deuren meer ruimtes. In totaal is het denk ik 200m2 wat allemaal leeg staat haha.

8 x 11mDaarnaast nog achter die deuren meer ruimtes. In totaal is het denk ik 200m2 wat allemaal leeg staat haha.

hardcore hok!
doe je bidden op dat kleed voor je de training begint?![]()

Super ruimte. Dat ziet er goed uit. Voor op de vloer zou ik oude rubberen transport banden nemen. Het is ff werk maar eenmaal klaar is t ideaal

gewoon een deadlift platform maken met dikke rubber tegels en paar m* matten waar je bankje en dumbbells hebt staan...
Maar damn, lekkere hardcore ruimte heb je daar. Hoe bevalt de Barbarian calf raise? Zit zelf nog te twijfelen(heb je andere overwogen?)
Echt een goede oefening en gewoon echt kwaliteit. Op de foto komt het Barbarian spul een beetje klein over imo maar ik het echt is het echt huge. Tussen welke zit je te twijfelen als ik vragen mag?deze:
http://www.simpleproducts.de/de/Wadenmaschine/Body-Solid-PSC-43X/Wadenstrecker/Beintrainer
goedkoop, maar die benendingen staan op een scharnierend iets, en het ding weegt maar 19kg...
barbarian weegt 50kg, heeft een centrale pin (dus niet langs elke kant evenveel moeten aanhangen), bekleding is 1000x beter...
---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:54 ----------
Huh, daar heb ik nog nooit van gehoord om die op de grond te leggen. Maar daar zit toch een V-vorm in om het spul mee daar boven te slepen? En wat is er veel werk aan dan en nog belangrijker, waar haal je die vandaan![]()
Ik heb mijn matten bij Bos Rubber vandaan. Maar zo'n bedrijf zal ook wel bij jou in de buurt zitten. Perfect spul. Schoonspuiten en klaar. Niet stuk te krijgen. Het zijn gewoon mooie vlakke rollen rubber. Het weegt alleen een ton. Het ophalen, slepen en goed leggen is het vele werk maar dan ben je ook voorlopig klaar. Ze zijn zonder V vorm.
http://www.bosrubber.nl/
19 jaar en zo'n gym. Respect.
Voor de vloer zou ik geen kosten doen, gewoon zo laten. Is toch beton, kan wel wat verdragen.